Mukana olevat hahmot: Rain Savage + kaikki halukkaat
Ajankohta: Podcastien ilmestymispäivät viestien alussa, kuunteluajankohta voi olla milloin tahansa ilmestymispäivän jälkeen.
Tapahtumapaikka: Vapaavalintainen, jokin missä puhelimet/ tietokoneet toimivat.
Juoni: Rain on kesällä 2019 keksinyt alkaa julkaista podcasteja internettiin, ja tästä topicista selviää niiden sisältö.
Varoitukset: Yleinen outousvaroitus ehkä? x)
Muuta: Tämä ei ole varsinaisesti foorumipeli, eikä Rain ole fyysisesti paikalla, mutta mikäli hahmosi roolipelillisesti kuuntelee podcastit tai jonkin niistä, voit halutessasi reagoida tähän ja vaikka kirjoittaa yksinpelinomaisesti hahmon kuunteluhetkestä ja ajatuksista. Rainin podcasteja saa myös vapaasti hyödyntää muissa peleissä esim. puheenaiheena.
Kysymyksiä, kommentteja, mainoksia jne. voi oikeasti lähettää sähköpostiosoitteeseen thestral6661369@gmail.com. Ne voivat olla pelillisesti oikean hahmosi tai npc:n kirjoittamia. Ja lähtökohtaisesti mitä tahansa, mikä sinne tulee, saatetaan käyttää seuraavan ”jakson” aineistona ja referoida tässä topicissa. Ilmaiskaa siis selkeästi, jos osa viestistä on offgamea. Vaihtoehtoisesti voi toki laittaa tähän liittyvän offgamen tai koko viestin minulle yksärillä tai vaikka whatsappissa.
Nimi tulee tähän
Autan nuoria ongelmien kanssa. Kysy neuvoa missä tahansa! Yhteydenotot tänne: thestral6661369@gmail.com
27.8.2019 1. Esittelyjakso
*spzzzzssss*
”Okei nyt- onko tämä päällä? ... ...Kukaan ei vastaa mitään? Mistä mä edes tiedän, kuunteleeks tätä nyt joku? No ihan sama, nyt lähti.
Eli siis moro vaan kaikille! Tää on mun eka pocsd... pocdas..ti? En oo ihan varma miten nää jästisanat menee, olen puhdasverinen joten se on ihan oletettavaakin tietysti, mut anyway. Oon tällasia muutaman kuunnellu, ja vaikuttaa ihan helpolta hommalta, joten päätin sitten itsekin kokeilla. Ja käytän tässä nyt vaikka nimimerkkiä thestrali, koska olenhan itsekin synkkä ja karmaiseva näkymätön lihansyöjä, heh. Välillä ainakin tuntuu, että olen näkymätön. Siis kirjaimellisesti, ei kuvainnollisesti todellakaan! En siis tarkoita että olen mikään luuseri, jota kukaan ei huomaa käytävillä, vaan ihan näkymätön näkymätön... joskus, ehkä. No joka tapauksessa thestrali on nyt tää nickkihomma kuitenkin.
Ja tän podastin ideahan on se, että autan nykyajan nuoria heidän ongelmiensa kanssa, joita suoraan sanoen tuntuu olevan paljon ihan yksinkertaisissakin asioissa. Olen siis kyllä itsekin nuori, seitsemäntoistavuotias nyt tällä hetkellä, mutta vähintään kymmenen vuotta ikäistäni kypsempi ja kokeneempi, minkä tulette varmasti tässä ennen pitkää huomaamaankin. Sen verran on kyllä kaikenlaista hurjaakin tullut tehtyä ja koettua että...
No mikä tähän nyt tuli? ..Päivitykset... asennetaan yöllä.. Mitkä ihmeen päivitykset?? Ei näistä laitteista tajua kyllä Mopsuksen persettäkään! Krhm, anteeksi kielenkäyttöni mahdollisesti nuoret kuulijat.
Mihin mä nyt jäinkään? Niin joo siis autan nuoria kaikenlaisten ongelmien kanssa. Voitte lähettää kysymyksiä, tilannekuvauksia, mitä vaan söhköpostilla, ja minä sitten vastaan niihin seuraavassa dotcastissa. Söhköpostiosoite on thestral6661369 -tollanen aa jossa on ympyrä, joku jästiriimu varmaan- gmail.com. Sen pitäis lukea tossa tekstissäkin. Joo se lukee siinä, hyvä. Ja tämähän on ensisijaisesti tarkoitettu taikanuorille, siis noidille ja velhoille, jotka hekin käyttävät nykyään jästiasioita yhä kasvavassa määrin, ilmeisesti, mutta voivat jästitkin jättää kysymyksiä niin halutessaan. Kun tämä nyt jästeillekin varmaan kuuluu. Senkin takia pitää olla tuo nimimerkki, ettei ministeriö saa mua kiinni.
Ja tämä projekti lähti siitä että... Öh.. nyt vähän näyttää siltä, että tää käsipuhelin sammuu ihan kohta. Noin se ainakin teki, kun viim-” *zip*