Noahin sisintä kylmäsi hieman Rainin katsoessa häntä vihdoin silmiin. Ai Rain oli pahaksi hänelle? Siitä ei ollut epäilystäkään. Toisen noidan läsnäolo sai hänet täysin sekaisin. Hän käyttäytyi tavoistaan poiketen harkitsemattomasti ja täysin mielivaltaisesti. Hänen oli vaikeaa katsoa Rainia edes pahalla, koska toinen oli yli kymmenen senttiä häntä pidempi. Oli vaikeaa näyttää arvovaltaiselta, jos piti katsoa toista kulmien alta. “Todellakin kuulostaa kliseiseltä. Toisaalta kuulostaa kyllä myös ihan paskan jauhamiselta...” Noah mutisi niin hiljaa, että Rain sai hänestä tuskin selvääkään.
Rainin pitäessä “Minä en ole hyväksi sinulle”- puhettaan, Noahin huomio kiinnittyi pariinkin yksityiskohtaan. Rainko oli potkittu pois Gryffondorista? Noah kurtisti kulmiaan. Tämä oli hänellekin uutta tietoa. Hän oli elänyt sellaisessa uskossa, että Rain oli nukahtanut lajitteluhattu päässä ja nähnyt unta käärmeestä, joka kiroili ja söi suklaasammakkoja ja hattu oli tämän perusteella päättänyt vaihtaa hänen tupaansa. Tai niin ainakin oltiin huhuttu. Hän ei ollut ajatellut, että tuvasta oli edes mahdollista saada potkut. Eikös niiden idea ollut kuitenkin olla koko kouluajan kestävä perhe?
Ai Noahin ei kannattaisi haluta olla Rainin kanssa, koska tämä oli jotenkin pimeä tyyppi? Rainin suustaan päästämät asiat kuulostivat hieman absurdeilta, mutta noita vaikutti olevan tosissaan. Kuinka pimeä 17-vuotias voisi muka olla? Eiväthän he olleet vielä edes oikeasti aikuisia. Ei Noahillakaan ollut varsinaisesti “puhtaat jauhot pussissa”, mutta ei hän siltikään ollut mitenkään paha. Mitä niin peruuttamattoman pahaa toinen olisi muka voinut tehdä? ”Tuo on aika epäreilua. Mitä sä haluat mun sanovan? Me suudeltiin koulun joulujuhlissa ja se oli mahtavaa. Me käytiin yksillä treffeillä, joilla mulla oli ainakin tosi mukavaa. Sen jälkeen sä välttelit mua viikkoja ja nyt sanot, että sussa on jotain vikana, ja että mun kannattais pysyä susta kaukana? Jos sä et vaan pidä musta, niin sano vaan, kyllä mä sen kestän. Mutta jos sä olet kerran niin pahaksi mulle, niin miksi sä edes tutustuit minuun?” Onneksi käytävän varrella ei ollut kenekään toimistoa tai tupaa. Hän ei varsinaisesti huutanut, mutta volyymitaso nousi kuitenkin uhkaavasti. Noah seisoi kädet puuskassa ja puri alahuultaan. Hän ei nauttinut tilanteesta laisinkaan. Häntä paleli edelleen ja hän oli väsynyt sekä nälkäinen.Hän halusi vain nukkumaan. "Mitä sinä edes teet täällä? Hiljaisuus alkoi aikoja sitten."