Puolialastomia tyttöjä ja uusia tuttavuuksia

Puolialastomia tyttöjä ja uusia tuttavuuksia

ViestiKirjoittaja Aurora Smith » 19 Touko 2020, 22:09

Mukana olevat hahmot: Aur ja Heather O'Hara
Ajankohta: Sovitaan myöhemmin
Tapahtumapaikka: Sepentardin tupa

Juoni: Aur ja Heather tutustuvat ja juoruilevat

Olin aivan sekaisin viikonpäivistä, enkä tiennyt oliko minulla tunteja vai ei joten olin päättänyt nukkua koko päivän. Aamulla nukkuminen oli ollut vaikeaa silä tuvassa oli pyörinyt paljon ihmisiä. Mutta olin saanut suurimman osan hiljaisiksi ja pois tuvasta, huutamalla haluavani nukkua. Sen jälkeen olin herännyt noin neljän aikaan, noussut ylös ja käynyt suihkussa.

Nyt kello oli kuitenkin jo viisi ja tanssin tupani oleskeluhuoneessa, kuulokkeet korvissani kuulematta mitään mitä ympärillä tapahtuu. Olin huomannut jo tanssiessani parin oppilaan menevän makuutiloihin ja sieltä pois katsoen minua oudosti. Mitä outoa muka tanssivassa tytössä oli. Vaatteita en kuitenkaan ollut jaksaa laittaa päälleni vaan tanssin harmailla calvin kleinin stringeillä ja siihen matchaavillä rintaliiveilla, mutta päälläni oli myös musta mesh aamutakki. Olin levittänyt kasvoilleni harmaan kasvonaamion ja olin vallannut pöytäryhmän kokonaan itselleni. Pöydällä oli kulhossa mansikoita ja suklaata, kynsilakkapulloja ja vogue lehtiä. Lehtiä oli sohvan lisäksi myös sohvilla ja yhdellä sohvalla makasi oma peittoni jonka kanssa olin vallannut paikan.

//hyih olipa laaduton eka viesti//
Aurora Smith

Re: Puolialastomia tyttöjä ja uusia tuttavuuksia

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 19 Touko 2020, 23:13

Heather oli kuullut villiä huhua, että jollakin oli ihan omat bileet tuvassa. Bileet? Kyllä, ne kelpaisi aina. Hän oli siis lähinnä puhtaan kiinnostunut että kenestä kaikki oikein juoruilivat. Heatherin oma päivä... Noh, hän oli vain helpottunut kun kesäloma alkaisi. Paitsi sitten ei näkisi Londonia, ellei haluaisi karata.

Londonin kanssa ei oltu sovittu tälle päivälle treffejä, joten Heather meni tupaan jopa innokkaasti. Koulupuvusta tyttö oli jättänyt päälleen vain kaiken sen, mikä peittää tarpeeksi kriittisiä paikkoja. Kuitenkin, siinä vaiheessa kun Heather astui tupaan ja näki... tytön? Alasti? Eiiii, ei hän ollut alasti. Heather katsoi tyttöä kiinnostuneena, vaatii kuitenkin aika paljon pokkaa liikuskella tuvassa puolialasti.

Heather käveli lähemmäs, laskien laukkunsa maahan, katsoen tätä puolialastonta tyyppiä. Katse siirtyi myös pöydällä oleviin mansikoihin ja suklaaseen, hän veti syvään henkeä. Ei kai suklaan syöminen olisi niin kamalaa? Oli vakaumus mikä tahansa. Heather nappasi kulhosta mansikan pokkana. "Kiitos, pidän mansikoista" Heatherin hymy oli vino kun hän tarkasti Auroraa.

"Aiotko ottaa tämän tavaksi?" Heather kysyi ja haukkasi mansikasta palasen. "Jos aiot, voit säästää mansikoita mullekin"
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Aurora Smith » 19 Touko 2020, 23:33

Yhtäkkiä, kuulen sivultani äänen "Kiitos, pidän mansikoista" ja säihkähdän hyvin paljon. Siirrän katseeni itseäni noin 10senttimetriä pidempään tyttöön. Katselen tyttöä päästä varpaisiin. Tyttö oli kaunis ja hänellä oli vaaleat hiukset, ikää oli vaikea arvata, mutta arvelisin tytön olevan saman ikäinen kanssani.

Tuo jatkoi "Aiotko ottaa tämän tavaksi?", katson tyttöä hyvin hämmentyneenä, sillä en tiedä tunnenko kyseistä henkilöä jostain menneisyydestä. Tyttö haukkaa palan mansikasta, joka on hänen kädessään ja jatkaa "Jos aiot, voit säästää mansikoita mullekin". Mietin hetken mitä vastaisin ja päädyn sanomaan "Hmmm... ei sitä ikinä tiedä", tarkastelen häntä uudestaan ja sanon "Mä en tiedä pitäisikö mun muistaa kuka olet, mutta jos ei Olen Aurora, mutta voit kutsua minua vaan Auriksi ja sinä olet?"

En tiedä tiedänkö tytön etukäteen ja jos en kuinka paljon tuo tietää minusta. Vilkaisen vielä nopeasti mesh aamutakkini läpihämärästi näkyvää UAKS.RY:n pimeyden piirtoa ja nostan katseeni takaisin tyttöön. "Oletan, että tiedät minusta ja etukäteen jotain?" Sanon ottaen itsekkin mansikan ja istuidun samalla sohvalle.
Aurora Smith

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 19 Touko 2020, 23:53

Heatheria huvitti toisen hämmennys ja söi mansikkaansa, ottaen saman tien toisen. "Mmh... Nämä on niin hyviä" Heather hymyili ja katsoi Auria pohtivana. Hän ei ollut vieläkään ihan kartalla kuka oli kuka, vaikka lukuvuosi oli kohta jo päättynyt. Eikä Heather oikein osannut ystävystyä ikäistensä kanssa.

Aurora. Nätti nimi. Heather istahti alas nojatuoliin ja haukkasi jälleen mansikasta. "Olen Heather" Tyttö katsoi Auria. "Lempinimeä ei mulle ole tullut vielä..." Paitsi Heatherin isä kutsui tytärtään Prinsessaksi. Mutta se taas oli niitä asioita, joita Heather ei todellakaan kertoisi muille. Kuinka noloa.

"Itseasiassa en edes tiedä susta mitään, kai me ollaan törmätty välillä... " Heather kohautti olkiaan ja katsoi Auria, ristien nilkkansa. "Pitäisikö mun tietää susta jotain?" Uteliaisuus nosti päätään ja Heather toivoi, että joku olisi kirjoittanut Chateaun tietopankin, josta voisi vain etsiä tietoa. Kuten google.
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Aurora Smith » 13 Kesä 2020, 13:51

//Pahoittelen, että vastaamisessa kesti näin kauan, mutta työ, koulu veivät paljon aikaa ja nyt parisuhde riidat veivät myös hyvin paljon aikaa alku kesälomasta töiden kanssa//

"Mmh... Nämä on niin hyviä" toinen hymyili ja hymy tarttui itseenikin vähän. Mutta päädyin vaan nyökkäämään vastauksesksi.

Tyttö istui alas ja päätän itsekkin istua sohvalle. "Olen Heather" tyttö sanoo katsoen minua ja jatkaa "Lempinimeä ei mulle ole tullut vielä...". Hymyilen hiukan ja vastaan "Heather on kaunis nimi". Nimi sopi tytölle hyvin, ja hän näytti Heatherilita. "Kyllä sä vielä jossain vaiheessa saat lempinimen", vastaan tytölle hymyillen.

"Itseasiassa en edes tiedä susta mitään, kai me ollaan törmätty välillä... " Heather sanoo kohauttaen olkapäitään ja nostan kulmakarvojani ylöspäin hämmennyksen merkiksi ja sanon lähes äänettömästi "ilmeisesti juorut, eivät kulje hirveän nopeasti" Heather nosti päänsä ylös ja kysyi "Pitäisikö mun tietää susta jotain?". Hymyni katoaa hetkessä, tarkistan nopeasti ettei huoneessa ole muita ja hymyni muuttuu salapeäiseksi ja ehkä vähän ylimieliseksi. Nojaan eteenpäin tyttöä kohti ja vastaan hänelle niin tunteettomalla äänellä kun on mahdollista "Ehkä, en mä kuitenkaan ku seurustellu sen jätkän kaa joka hyökkäs tänne kouluu" Nostan hihaani niin, että pimeydenpiirto tulee näkyviin. Odotan tytön reaktiota hymyillen ja lasken hihani takaisin alas.

En kylläkään ole varma seurustelinko Kakaruksen kanssa, mutta se tuntui oikealta, joten kai voin sanoa seurustelleeni hänen kanssaan mietin itsekseni. "Ainiin ei mitään hätää en oo ikinä tappanut ketään tai mitään vastaavaa" Sanoin tytölle hymyillen "oman perheen tapattamista ei lasketa kyllä ku en tehny itse likaista työtä" mutisen taas itsekseni.
Aurora Smith

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 14 Kesä 2020, 19:15

//Ei se mitään ^^//

Heather katsoi Auroraa tarkasti ja naurahti, tuon kertoessa että saisi vielä lempinimen. "Oikeastaan mulla on lempinimi, mutta tarvitsisin toisen" Heather totesi ja tarkkaili Auroraa. Tuossa oli jotain... mystistä. Sellaista, mikä sai Heatherin istumaan paikoillaan ja kyselemään tuolta lisää.

"Riippuu juoruista, mutta susta en ole kuullut mitään. Tosin, olen vasta ensimmäistä vuotta täällä..." Heather katseli Auroraa ja tuon ylimielistä ilmettä, jonka Heather yhdisti suoraan puhdasveristen ilmeisiin. Ahaa. Hän ei voisi kysyä suoraan, eikä häntä loppupeleissä kiinnostanut. Tai kiinnostipas, hän vain esitti ettei kiinnostanut.

"Olen kuullut koulun hyökkäyksestä..." Heather sanoi varovasti ja katsoi pimeydenpiirtoa. Ookei... Tämmöinen tapaus. Heather ei tiennyt miten suhtautuisi pimeydenvelhoihin, koska hänen mielestään ihmiset jakoivat toisensa aivan liian karkeasti. Tai varsinkin taikuuden, miksei pimeää taikuutta voisi hyödyntää jos sitä kerran oli? Jos käyttää pimeää taikuutta, ei välttämättä ole läpeensä paha.

"Mutta en oikeastaan tiedä siitä mitään, mun edellinen koulu tuhopoltettiin ja siitä sanottiin että se oli pimeydenvelhojen aikaansaamaa. Mutta ketään ei saatu kiinni" Heather jatkoi ja katsoi Auroraa. "Olisi pelottavaa, jos olisit tappanut jonkun ja oisit edelleen täällä. Joku voisi pelätä henkensä puolesta" Pieni hymy kareili Heatherin huulilla, mikä tosin laski, kun tuo mainitsi oman perheensä tappamisesta. Wou. Heather ei tiennyt miten reagoisi, hän katsoi Auroraa hämmentyneenä. "Miten pystyit edes tekemään sen?"
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Aurora Smith » 26 Kesä 2020, 19:10

"Oikeastaan mulla on lempinimi, mutta tarvitsisin toisen" tyttö sanoi ja katsoin häntä nyökäten ilmeettömästi, en jaksanut kysellä hänen lempinimestään mitään, vaan hän saisi kertoa sen itse jos haluaa.

"Riippuu juoruista, mutta susta en ole kuullut mitään. Tosin, olen vasta ensimmäistä vuotta täällä..." Heather sanoi ja katselin häntä hetken kunnes kysyin "Niin minkä ikänen sä oot?", sillä olen hyvin huono arvioimaan ihmisten ikiä.

"Olen kuullut koulun hyökkäyksestä..." Heather sanoi katsoen pimeydenpiirtoani ja jatkoi "Mutta en oikeastaan tiedä siitä mitään, mun edellinen koulu tuhopoltettiin ja siitä sanottiin että se oli pimeydenvelhojen aikaansaamaa. Mutta ketään ei saatu kiinni". Hämmennyksen ilme levisi kasvoilleni ja kysyin "Missä koulussa sä siis tulit, koska mä en oo ainakaan ite kuullut, minkään koulun tuhopoltosta" Olin käynyt mielessäni kaikki koulut jotka tiesin, enkä uskonut, että jokin niistä olisi tuhopoltettu. "Niin mun täytyy hankkiutua tosta merkistä jotenkin eroon, sillä en usko, että sitä katsotaan hyvällä" sanoin viitaten pimeyden piirtooni. "Enkä halua pilata koko tulevaisuuttani vaan koska ihastuin väärään henkilöön" lisäsin vielä perään.

"Olisi pelottavaa, jos olisit tappanut jonkun ja oisit edelleen täällä. Joku voisi pelätä henkensä puolesta", Heather sanoi hymyillen pienesti ja naurahdin vähän.

Heather katsoi minua hämmentyneenä a kysyi "Miten pystyit edes tekemään sen?". Huokaisin syvään ja aloin selittää "Kaikki perhe suhteet eivät ole onnellisia, hyviä tai mitään positiivista, esim. mun perhe vihas muo, en ikinä osannut tehdä mitään oikein jne. ja mä vihasin niitä, oli vaan ajan kysysmys ennenkun joku menettäis henkensä toisen takia. Kaikki perheet ei oo hyväks toisilleen."
Aurora Smith

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 26 Kesä 2020, 20:39

Heather sivuutti tämän ikäkysymyksen, koska siitä tulisi vain alemmuuskompleksi ja Aurora ihmettelisi ääneen, että miten hän on niin nuori. "Mmh... Taikakoulu Opaali, sellainen pienempi koulu lähellä Lyonia" Heather totesi ja katsoi Auroraa. Hän kohotti kulmiaan. "Suosittelen, menetpä minne tahansa töihin niin tuo herättäisi kysymyksiä" Heather totesi.

Ministeriön tyypit olivat ainakin tarkkoja, tosin niin tuntuivat olevan kaikki muutkin. Pimeydenvoimia pelättiin syystäkin, joten Auroralla tuskin oli hyvät asemat työmarkkinoilla, jos piirto oli näkyvillä. "Toivottavasti saat sen jotenkin poistettua, en ole koskaan joutunut poistattaan mitään tatuoinnin tapaistakaan..." Heather kohautti olkiaan.

"Tiedän, ettei kaikki perhesuhteet ole onnellisia. Mut silti... " Heather jätti lauseen vähän auki. Hänestä oli karua, että perheen ja suvun sisällä porukkaa tapettiin turhienkin asioiden takia. "Silti se kuulostaa vain todella absurdilta" Heather päätti lauseensa ja katsoi Auroraa.
Heather O'Hara
Alumni

Paluu Foorumiroolipelit