Päiväkirjan kohtalo

Päiväkirjan kohtalo

ViestiKirjoittaja Nicolas Cartier » 13 Joulu 2020, 14:27

Osallistujat: Nicolas Cartier (Cerfeur), Luol Crunel (Cerfeur), Heather O'Hara (Serpentard)
Pelipäivä: 12.12.
Ingame: 15.12.
Peliaika: Nic 19.18-00.28 (miinus kaikki hitaat kirjoitustauot) | Luol 19.18-22.14 | Her 21.47-00.28
Juoni: Luol vaatii Heatherin päiväkirjaa Niciltä
Muuta: Sry, oon hidas kirjoittaja



[19:18] <Nicolas_Cartier> * Nicolas Cartier oli Cerfeurien omassa makuusalissaan. Muut tupalaiset olivat todennäköisesti syömässä, mutta Nicillä ei ollut nälkä. Niinpä tuo istui sängyllään ajatuksiinsa vaipuneena *
[19:19] <LuolCrunel> *Luol marssi Cerfeurin tupaan ja suuntasi askeleensa poikien makuusaliin. Toivon mukaan paikalla ei olisi ketään vaan kaikki olisivat päivällisellä suurten salissa ja Luol saisi haettua Heatherin päiväkirjan Nicolaksen tavaroista tulematta keskeytetyksi.*
[19:22] <Nicolas_Cartier> * Heatherin perhe oli pimeyden velhoja... ja niin oli Heatherkin. Tai ainakin tuo oli sotkeutunut asiaan. Kiinnostunut. Nic oli miettinyt asiaa paljon, mutta ei tiennyt mitä pitäisi tehdä. *
[19:22] <Nicolas_Cartier> * Nic nousi ja alkoi kävellä ympyrää *
[19:23] <LuolCrunel> *Luol avasi poikien makuusalin oven ja katsoi ympärilleen, kohdaten juuri sen henkilön, jonka vähiten toivoi olevan paikalla - Nicolaksen. Putain de bordel de merde!*
[19:27] <Nicolas_Cartier> * Vilkaisi ovelle ja huomasi Luolin. Viha peittyi nopeasti kauhulla, koska Nic tiesi, että tuo liittyi jotenkin pimeyden voimiin. Eli tuo oli pimeyden velho? Kai... miten sen sitten määritteli. Käyttäydy normaalisti! Yritti olla kuin tuota ei olisi ollukkaan *
[19:28] <LuolCrunel> Bonjour, Cartier *Luol pakottautui sanomaan, astui peremmälle ja sulki oven perässään, ajatellen nopeasti* Kuulin, että sinulla on jotain, mikä ei kuulu sinulle. Tulin hakemaan sen takaisin omistajalleen.
[19:30] <Nicolas_Cartier> * Tietty Nic oli ollut vähän vainoharhainen. Luol pelotti häntä jo ennestään ja pv harrastus teki tuosta jäätävän ennalta-arvaamattoman. Hänen oli tehnyt mieli loitsia makuuhuone tunkeilijoiden varalta, mutta tietty sitten makuusalitoverit eivät välttämättä olisi päässeet sisälle. Ja Luol oli samassa tuvassa. Oli mahdoton välttyä tuolta... kurtisti kulmiaan, kun tuo kumminkin alkoi puhua Nicille. Luulisi, että tuo olisi pettämisen jälkeen pysynyt kaukana *
[19:31] <LuolCrunel> *Luol tarkkaili Nicolasta. Poika kurtisti kulmiaan, muttei muuten reagoinut Luolin sanomisiin.* Paksu, tummanvihreä vihko. Sehän on sinulla, eikö olekin? *Luol kuulusteli*
[19:32] <Nicolas_Cartier> Mulla ei oo mitään, mikä kuuluisi sulle * mutisi jäätävästi ja vilkaisi sänkyä. Oli loitsinut oman sänkynsä aikoja sitten suojatuksi. Tosin oli tehnyt sen jo Londonin takia, koska oli epäillyt, että tuo vielä päättää tuoda jonkun pirunnuoran sängyn alle kivana yllätyksenä. Voisi ehkä mennä sen luo... Mistä tuo puhui? Jostain vihosta? * vihko? Kai Poudlardinesta saa vihkoja, senkus lähdet hakemaan * lähde vaan pois *
[19:35] <Nicolas_Cartier> * tummanvihreä vihko kuulosti kuitenkin kummallisen tutulta... *
[19:35] <Nicolas_Cartier> * Heatherin päiväkirja*
[19:35] <Nicolas_Cartier> * Mutta miten Luol tiesi, että se oli Nicillä? *
[19:35] <LuolCrunel> *Luol kohotti kulmiaan ja asteli lähemmäs Nicolasta* Vihko, jota etsin, ei kuulu minulle, muttei myöskään sinulle. Tulin hakemaan sen takaisin omistajalleen. Tiedät kyllä, kenestä puhun. *Luol sanoi*
[19:38] <Nicolas_Cartier> mä... mä en tosiaan tiedä * väitti ja astui lähemmäs sänkyään, vaikka ei oikein tiennyt oliko siitäkään suojaa. Oliko tuo nähnyt kirjaa? Eihän ollut kantanut sitä missään näkyvillä. Itse asiassa se kirja oli varmaan Nicin arvokkain omaisuus. Ei siksi, että se olisi ollut kallis vaan koska, se oli Heatherin. *
[19:39] <Nicolas_Cartier> * Heather oli antanut sen Nicille, Nicin oli pakko huolehtia, että se pysyisi kunnossa. Pettämisen ja pimeyden voimien jälkeen olisi todella tärkeää, ettei Nic vahingossa antaisi kirjaa jollekin muulle. Jos kerta Her luotti Niciin, kun oli sen kirjan antanut, ei Nic voinut muuta. Niinpä poika oli loitsinut kirjaan kutsueston, siltä varalta että hän lukisi sitä jossain ja joku ääliö London kavereineen tulisi viereen utelemaan. *
[19:41] <LuolCrunel> Älä valehtele, Cartier. *Luol ärähti* Minä tiedän, että se on sinulla. Vihkon omistaja käski minun hakea sen sinulta, kun ei itse pysty. Kutsuloitsut eivät toimi siihen ja sinä piileskelet täällä sen kanssa. Et ole käynyt edes oppitunneilla.
[19:41] <Nicolas_Cartier> * Ja sitten poika oli piilottanut koko kirjan kaapissa olevan matkalaukun kamojen alle, sokaisuherjan kanssa, ehkä hieman itselleenkin piiloon. Ettei koko ajan kokisi houkutusta lukea kirjaa. Se oli kumminkin Heatherin… ajatuksia? *
[19:42] <Nicolas_Cartier> * nielaisi ja katseli Luolia * Miksi Heather haluaisi sinun hakevan sen * mutisi. Miksi Heather ei kysynyt sitä itse takaisin, jos ei halunnut sitä Nicille *
[19:43] <LuolCrunel> Koska ei itse pysty *Luol toisti* Ei hän pääse tänne sitä itse sinulta pyytämään. Jos et satu muistamaan, niin tupa on salasanasuojattu ja vain Cerfeurit pääsevät sisään.
[19:46] <Nicolas_Cartier> * katseli Crunelia. Miksi tuo halusi päiväkirjan itselleen? Ei Her olisi sitä pyytänyt Luolin kautta, hänhän olisi voinut pyytää Niciltä. Her tiesi, ettei Nicillä ollut mitään syytä jutella Luolin kanssa. Halusiko Luol lukea Herin päiväkirjan? Miksi? * no en minä nyt koko ajan täällä ole. Jos hän haluaisi sen takaisin, hän voisi ihan hyvin itse kysyä. Mutta hän antoi sen itse minulle. * Huom. Ei sinulle *
[19:49] <Nicolas_Cartier> Sitä paitsi kulkeehan täällä pöllöt, vaikka jostain syystä päättäisinkin muuttaa sisälle * pyöräytti silmiään ja käveli sänkyään kohti muutaman askeleen. Olisiko siihen meneminen tosi outoa nyt? Oliko sillä väliä? Luol oli vaikutti kireältä... melkein teki mieli vain lähteä pois, mutta sittenhän tuo olisi voinut löytää kirjan. Ei voinut antaa Herin omaisuutta Luolille. *
[19:50] <LuolCrunel> No menetkö nyt sitten itse viemään sen hänelle, kun nyt tiedät, että hän haluaa sen takaisin? *Luol kysyi katsoen Nicolasta myrkyllisesti* Vai annatko sen nyt vain kiltisti minulle niin minä vien sen hänelle, eikä minun tarvitse tuhlata enempää aikaa sinuun eikä häneen?
[19:56] <Nicolas_Cartier> hm... niinhän sinä väität * tuijotti tiukasti, mutta varautuneesti Luolia. Aivot halusivat vain huutaa kovaa VAARA * en ole antamassa sinulle mitään * sanoi, vaikka tavallaan tuntui, että tämä ei nyt ollut kovinkaan vaaraton käyttäytymistapa. Voisi toki juosta etsimään Heatherin ja valittaa, että Luol halusi tuon omaisuutta... mutta eilenkin tuon etsiminen oli vienyt ikuisuuden*
[19:57] <Nicolas_Cartier> * Jos antaisi kirjan Luolille, tuo voisi käyttää sitä ties mihin pimeään ja älyttömään. Tai tuhoaisi sen vain Herin kiusaksi. Tai sitten tuo oli tehnyt jonkun tosi kurjan juonen, jolla houkutteli Herin ongelmiin... Eikai pimeyden harjoittajilta muuta voinut odottaakaan. Tosin ei, ei saanut tietää sitä nyt. Ei tiennyt mitään pimeyden voimista. *
[19:59] <Nicolas_Cartier> * pakottaa itsensä liikkeelle ja liikkuu sänkyään kohti, aikeenaan istua sille *
[20:00] <LuolCrunel> Sinä koettelet kärsivällisyyttäni, Cartier *Luol sanoi matalalla äänellä* Sinä joko annat vihon minulle tai lähdet nyt heti viemään sitä Heatherille. Hän odottaa sitä.
[20:09] <Nicolas_Cartier> * Puristi hieman kättään. Jos ottaisi kirjan esille, säästäisi tuon etsimiseltä. Kädestähän se oli paljon helpompi viedä kuin sijainnista, jossa ei tiennyt sen olevan? Istuu sängylle mahdollisimman rennon näköisesti. * Melkein kuulostaa siltä, että uhkailisit. Voin viedä sen Heatherille. Jossain välissä.
[20:09] <Nicolas_Cartier> * jos tuo kerta leikki valmiiksi pöllöä, niin ehkä tuo voisi sanoa Heatherille, että kysyy itse kirjaansa *
[20:09] <Nicolas_Cartier> * tai sitten tuo valehteli. Heatherhan olisi voinut kysyä kirjaa jo eilen, jos olisi halunnut *
[20:10] <Nicolas_Cartier> * miksi Luol edes olisi totellut Heatheria? Eihän siinä ollut mitään järkeä *
[20:13] <Nicolas_Cartier> * Toki kai noiden välillä oli jotain luottamusta oltava, jos nuo sääsivät keskenään. Jännä juttu. Herillä oli vaikeuksia luottaa muhun ja Luol tuskin puhui itsestään, ainakaan Nic ei ollut kuullut näiden vuosien aikana paljoakaan. Miten kumpikaan luotti toisiinsa? Etenkään laittomien pimeyden voimien kanssa. Joista Nicillä ei tietysti edelleenkään ollut yhtään mitään hajua. Köhm. Unohda ne. *
[20:16] <LuolCrunel> *Luol hymähti ja asteli lähemmäs* Sinä sen sijaan näytät kerjäävän verta nenästäsi Cartier. *Luol kohotti kätensä, mutta jokin sai hänet pysähtymään. Jokin oli pielessä. Luol kurtisti kulmiaan ja analysoi ympäristöään.* Sinä oletkin näköjään ympäröinyt sänkysi ja tavarasi suojakilvellä. Fiksua. *Luol hymähti*
[20:20] <Nicolas_Cartier> * Nic sen sijaan luotti vähän vanhaan suojaloitsuun, mikä näköjään toimi, kun Luol kohotti kätensä varmaankin tehdäkseen jotain. Eipä tuolla kauaa mennyt hoksata suojakilpeä. Ja vaikka tuo haaveili kirouksien murtamisesta, tuskin tuo oli täysin unohtanut suojausten purkamistakaan. Hm... kaivoi sauvansa esille. Mitähän muuta voisi tehdä. *
[20:20] <Nicolas_Cartier> * Kutsua jonkun auttamaan? Mutta kenet, Nicillä ei oikein ollut tuvassaan kavereita ja professorit tuskin katsoivat hyvällä, jos Nic väitti pahaa Luolista ilman perusteluja... hm... *
[20:20] <Nicolas_Cartier> Kaipa siitä on jotain hyötyä... * mutisi *
[20:22] <Nicolas_Cartier> * toki kuka tahansa todistaja olisi aina hyvästä. Mutta miten todistaa mitään, jos mitään ei tapahtunut... sen sijaan perusti pelkonsa tietoihin, joita ei pitänyt tietää... *
[20:23] <Nicolas_Cartier> Mitä sinä edes teet kirjalla. Mitä ihmeellistä siinä on?
[20:25] <LuolCrunel> *Luol laski kätensä ja istahti sen sijaan viereiselle sängylle, katsellen Nicolasta pää kallellaan. Vai pelkäsi Cartier häntä niin paljon, että oli tehnyt suojaloitsun? Minkä ihmeen takia? Eihän Cartier ollut tehnyt Luolille mitään, minkä takia tämän pitäisi pelätä. Päin vastoin. Luol ei voinut olla virnuilematta huvittuneena.*
[20:27] <LuolCrunel> Montako kertaa minun pitää sanoa? *Luol kysyi* En tee päiväkirjalla itse mitään. Vien sen vain Heatherille takaisin.
[20:27] <LuolCrunel> Siinä ei ole minulle mitään ihmeellistä. Teinitytön aivoitukset eivät voisi minua vähempää kiinostaa. *Hän lisäsi*
[20:28] <Nicolas_Cartier> * paitsi olihan kirjassa salaisuuksia. Tuskin itsekään haluaisin pimeyden velhona, että asia lukisi mustana valkoisella. Miksi Her oli kertonut... ellei tuokin käyttänyt totuusjuomaa tai jotain... hm. Ehkä Luol uhkaili kaiken aikaa Heriä? Tosin Her oli itse sanonut pyytäneensä apua Luolilta. *
[20:30] <LuolCrunel> Sinua sen sijaan näyttää kiinnostavan, kun pakotit Heatheria juomaan totuusseerumia... ja nyt pidät hallussasi hänen päiväkirjaansa... *Luol pudisteli päätään ja naksutteli kieltään*
[20:36] <Nicolas_Cartier> * vilkaisi Luolia hieman kauhuissaan. Miten tuo tiesi siitäkin? Paljonko tuo tiesi. Pitäisikö tuota väittää valheeksi. Oliko siitä mitään hyötyä, jos tuo tiesi jo. * Voitko tosiaan syyttää minua? * mutisi hieman hiljaa * Kai luottamus menee, kun saa kuulla pettämisestä. Sitä paitsi en pakottanut. Her joi sen itse.
[20:37] <Nicolas_Cartier> Jännä kyllä, että hän kertoi ... sulle. Kaipa teillä on sitten kovin läheiset välit * sanoi hieman ivallisesti *
[20:37] <Nicolas_Cartier> * teki mieli lisätä siitä, että tuohan oli kiva juoksupoika. Mutta ei uskaltanut. Alkoi tuntua jo siltä, että oikeasti kerjäsi ongelmia *
[20:43] <LuolCrunel> Hmm... *Luol hymähti katsoen Nicolasta, hymyillen pilkallisesti toisella suupielellään* En olisi sinusta uskonut, Cartier. *Luol sanoi sitten* Totuusseerumi on vahva liemi. Vaikka Heather on sitkeä kuin torakka, ei hänkään voi pistää sille vastaan. Sait varmasti haluamasi tiedot. Voit siis hyvin antaa päiväkirjan minulle ja antaa minun viedä sen Heatherille.
[20:50] <Nicolas_Cartier> * Ei ollut ihan varma, mitä tuon hymy tarkoitti. Kai ei olisi hetkeen nousemassa sängystään. Her oli oikeastaan vältellyt vastaamista ja sanonut, että kirja kertoisi vastaukset. Eikä Nic ollut kysynyt tuolta, koska tuo oli pelännyt. Pelännyt mitä? Tietoja? Luolia? Miten kukaan saattoi verrata Heriä torakkaan? Pelkäisikö Her oikeasti Luolia? Itse pitäisi varmaan pelätä enemmän * mähän sanoin jo, etten oo antamassa sitä sulle
[20:51] <Nicolas_Cartier> * Uhkailiko Luol? Jos tuo oli salainen pimeyden velho, niin kai se olisi odotettavaa… uhkailihan tuo jo Niciäkin… mitä jos Her oli tehnyt kaiken vain koska Luol oli pakottanut? Tosin Her oli sanonut muuta. Ei vastustanut. Oli halunnut sitä. Välitti... Ajatus sattui. Tukholmasyndrooma? Tai sitten tuo oli oikeasti pettänyt muusta syystä. Nic eli eri maailmassa. Tosin se maailma oli pahasti törmäyskurssilla. *
[20:54] <LuolCrunel> En aio jättää sinua rauhaan, ennen kuin joko annat vihon minulle tai lähdet viemään sitä Heatherille. *Luol sanoi päättäväisesti* Mitä pidempään väität vastaan, sitä kauemmin Heather kärsii. *Hän lisäsi pahaaenteisesti*
[20:57] <Nicolas_Cartier> * katseli Luolia kulmat kurtussa. Jos tuo aikoi istua täällä oikeasti kauan, jossain välissä paikalle saapuisi muitakin. Tuskin tuo riehuisi monien ihmisten nähden? Toivottavasti tulija ei ollut joku London, se vielä puuttuisi. Vaikka tavallaan, Nic alkoi hieman ymmärtää Londonia paremmin. *
[20:57] <Nicolas_Cartier> * tuon seuraavat sanat saivat kuitenkin Nicille kylmät väreet *
[20:58] <Nicolas_Cartier> * Heather kärsi. Se ei kuulostanut hyvältä. Mitä tuo oli tehnyt... *
[20:59] <Nicolas_Cartier> mitä sä oot tehnyt Heatherille? * sihahti epäluuloisena *
[21:00] <Nicolas_Cartier> * Ei tosin ehkä olisi pitänyt sanoa sitä ääneen. Eihän saanut millään tavalla epäillä Luolia mistään. Paitsi pettämisestä. Ja uhkailusta nyt... mutta silti. Hm... *
[21:01] <LuolCrunel> En mitään. *Luol vastasi totuudenmukaisesti* Mutta sinä kidutat häntä pitämällä päiväkirjan itselläsi. Tiedäthän sinä, millaisia naiset ovat. Heille päiväkirjat ovat kuin... heidän henkensä riippuisi niistä...
[21:06] <Nicolas_Cartier> * Luol oli pelottava... Tuo vielä käänsi asian niin kuin Nic olisi tässä paha ja Her tyyliin olisi kuolemassa, kun päiväkirja oli Nicillä. Tuo oli itse tehnyt jotain. Tai sitten tuo härnäsi * Sanoin jo, Her antoi sen itse. Tuskin hän antaisi sitä, jos ei haluaisi * Sitä paitsi Her oli sanonut haluavansa kertoa. Muttei voinut. Pelkäsi. Mitä Her pelkäsi? *
[21:09] <LuolCrunel> Heather antoi sen... *Luol aloitti hitaasti, hieroen leukaansa* ... koska sinä pelotit häntä. Ja nyt hän katuu ja haluaa sen takaisin, vaikka pelkää edelleen, kuollakseen...
[21:10] <Nicolas_Cartier> * kurtisti kulmiaan ja hivuttautui sängyllään kauemmas tuosta * pelkää... * pudistaa päätään * ei hänellä oo mitään syytä pelätä mua.
[21:10] <Nicolas_Cartier> * mutta tietoa? Her ei voinut kertoa... ei voinut kertoa *
[21:12] <LuolCrunel> Kyllä minä pelkäisin, jos Ophelia pakottaisi minut juomaan totuusseerumia. *Luol huomautti*
[21:13] <Nicolas_Cartier> * päiväkirjakin oli kertomista... Luol vihjasi, että Her pelkäsi kuolemaa. Uhkailua? Tuskin Her olisi siinä seurassa, kai tuo olisi joltain perheestään saanut vähän apua... alan asiantuntijoita. Hm... *
[21:14] <Nicolas_Cartier> * Luolilla olisi varmaan paljon salattavaa... Oliko Luol murhaaja? Her sanoi, että pimeyden voimista saattoi kiinnostua ihan vaan tietona… eli ei… kai tuo olisi tehnyt muuten jo jotain pahempaa? Käyttänyt kirouksia tai muita taikoja… unohti taas taiat. Taiallahan voisi… suojata salaisuuksia. Kuoleman hinnalla. *
[21:14] <Nicolas_Cartier> * ei, ei… eihän noista kumpikaan ollut niin idiootteja. Miksi kukaan tekisi niin? Ehkä pakottamalla, mutta… kuolema kertomisesta, miksi Heather ei puhunut mitään, miksi Heather oli niin ahdistunut...*
[21:15] <LuolCrunel> Anna nyt se päiväkirja tänne, Nicolas Remy Merlion Cartier... *Luol sanoi vaativasti*
[21:17] <Nicolas_Cartier> * rikkumaton vala voisi... katsoo Luolia silmät ymmyrkäisinä, että melkein meni ohi, että tuo tiesi koko nimensä * väitäkö sä, että se kirja tappaa Herin, jos luen sen? * sivuutti tuon kysymyksen*
[21:18] <Nicolas_Cartier> * tai siis käskyn... hm *
[21:19] <Nicolas_Cartier> Olisitteko te oikeasti niin idiootteja... * pudisti päätään ja mietti ääneen *
[21:19] <Nicolas_Cartier> Ihan totta, onhan sitä nyt paljon fiksumpiakin taikoja... jotka ei perustu pelkoon vaan oikeasti tekevät tehtävänsä. Vaikka... uskollisuusloitsu
[21:20] <Nicolas_Cartier> eikä ketään...
[21:20] <Nicolas_Cartier> kuole
[21:20] <Nicolas_Cartier> * voi vittu *
[21:21] <LuolCrunel> *Merde. Tajusiko Cartier? Luol piti kasvonsa peruslukemilla ja koitti ajatella pakoreitin tilanteesta* Mitä sinä vaahtoat, Cartier? Kuolisiko? Häpeään ehkä. En minä tiedä mitä noloja salaisuuksia teinitytöt päiväkirjoihinsa kirjoittavat.
[21:22] <LuolCrunel> Enemmän olisin huolissani sinun puolestasi. Jos minä olisin Heather, kiroaisin päiväkirjan niin, että kelle tahansa muulle sitä lukevalle tapahtuisi jotain ikävää.
[21:24] <LuolCrunel> ... hän itse asiassa kysyi minulta sellaisesta kirouksesta aiemmin. Että onko sellaisia olemassa. Mistä niihin voi hakea tietoa. *Luol jatkoi*
[21:24] <Nicolas_Cartier> Ja säkö tulisit kiltisti tuomaan viestin muuten vaan ja istuisit siinä, koska sua tosi paljon kiinnostaa Heatherin asiat? Ophelia varmaan arvostaisi... jos siinä kirjassa olisi kirous, niin kaipa se olisi jo lauennut, kun koskin siihen. Tai ehkä Her olisi mainunnut asiasta, mähän juotin sille totuusseerumia, muistatko?
[21:25] <Nicolas_Cartier> Hm... * tiesi liikaa. Ongelma. Miten pääsisi pois Luolin luota ilman, että tuo tajuaisi? *
[21:25] <Nicolas_Cartier> * Pitäisiköhän voimistaa suojia... *
[21:26] <Nicolas_Cartier> * Okei... olihan se vain epäilys. Saattoi epäillä harhoja... mutta jos höpisisin pimeyden voimista epäluotettavan puolitutun kanssa, tuskin asia nyt jäisi ilman jotain loitsua. Sitä paitsi kuolema olisi... varmaan todella ymmärrettävä pimeysjuttu... huoh *  
[21:27] <Nicolas_Cartier> * miten oli sotkeutunut tähän? *
[21:27] <Nicolas_Cartier> * Miksi vitsissä Her olisi ikinä juonut juomaa tai antanut kirjaa, jos tiesi, että kuolisi väärästä kysymyksestä? *
[21:28] <Nicolas_Cartier> * oliko tuo oikeasti täysin itsetuhoinen? *
[21:28] <Nicolas_Cartier> * tuolla viirasi päästä *
[21:28] <Nicolas_Cartier> * tai sitten... tuo ahdistui Luolista *
[21:29] <Nicolas_Cartier> * Jos Her ahdistui Luolista, Nicin pitäisi myös välttää tuota, eikä istua sängyllä. Vaikka sänky olikin kai turvallisin paikka *
[21:31] <Nicolas_Cartier> * ei olisi pitänyt sanoa mitään ääneen *
[21:32] <LuolCrunel> *Luolilta alkoi kärsivällisyys loppua. Hän nousi seisomaan.* Minua ei kiinosta sinun eikä Heatherin asiat, eikä minua kiinnosta mitä sinulle tai Heatherille tai molemmille käy jos luet päiväkirjaa. *Hän sanoi lopulta* En voi ottaa päiväkirjaa sinulta väkisin, etkä näytä olevan antamassa sitä minulle.
[21:34] <Nicolas_Cartier> * oliko tämä bluffi? Oliko tuo rynnimässä kiusaamaan Heatheria? Tai yrittikö tuo esittää poistuvansa, jotta Nic ottaisi kirjan esiin? *
[21:35] <Nicolas_Cartier> * Ei ollut edelleenkään antamassa kirjaa Luolille *
[21:35] <Nicolas_Cartier> * mutta ei mistään hinnasta uskaltanut lukea sitä nyt *
[21:35] <Nicolas_Cartier> * pitäisi kysyä Heatherilta. Tosin mitä tuolta edes saattoi kysyä... hm... ainakin voisi antaa kirjan tuolle *
[21:38] <LuolCrunel> Olkoon Heatherin kohtalo sitten sinun käsissäsi, Cartier. *Luol sanoi* Menen ilmoittamaan hänelle, ettet suostunut luovuttamaan päiväkirjaa. Saa nähdä, miten hän siihen reagoi... toivottavasti ei tee mitään typerää... *Kääntää selkänsä Cartierille lähteäkseen*
[21:39] <Nicolas_Cartier> * vittu... apua... pitäisikö sittenkin? Ei... Mutta saattoiko nyt heti rynniä Heatherinkaan luo, jos Luol oli siellä? Tai mitä jos juuri siksi pitäisi? *
[21:40] <LuolCrunel> *Astelee ovelle, huokaisten ja pudistellen päätään dramaattisesti*
[21:40] <Nicolas_Cartier> Jos meet Heatherin luo, niin... mä en oo lukemassa sitä * mutisee, hieman hiljaa *
[21:41] <LuolCrunel> Ei se minua kiinnosta. *Luol sanoi kääntymättä Nicolaksen puoleen ja painoi kätensä ovenkahvalle*
[21:42] <Nicolas_Cartier> * mitä tekisi? Mitä tekisi? Jos ottaisi kirjan esille, se olisi sama kuin olisi tehnyt sen aiemmin. Jos Her ja Luol olivat tehneet valan, niin ehkä tuo oikeasti vesi kirjan Herille. Tai tuhoaisi sen, sekin voisi olla ihan hyvä, jos se tappaisi Herin... Mutta toki tuo saattoi tehdä sillä siltikin mitä vaan *
[21:43] <LuolCrunel> *Avaa oven*
[21:47] <Nicolas_Cartier> * jos veisi kirjan nyt, Luol todennäköisesti saisi selville, että oli poissa kivasta sängystä ja ottaisi kirjan itselleen. Mutta tuo tiesi, missä Heather oli... Nic oli viimeksikin etsinyt tuota ikuisuuden. Saattoiko Nic seurata Luolia salaa? Ihan totta... kuka tässä oli idiootti? Miten ihmeessä piiloutuisi joltain pimeyden velholta? *
[21:47] <@Heather> *sen aikana, kun Luol on ollut poissa, on kävellyt sitä luokkaa ympäriinsä ja harjoitellut satunnaisia loitsuja*
[21:48] <@Heather> *on myös loitsinut suojaukset paikoilleen, ja on hermona. Saako Luol päiväkirjan? Mitä jos Nic vain avaa sen ja lukee, ja kuolee about kohta?*
[21:48] <LuolCrunel> *Astuu ovesta ulos ja sulkee sen perässään. Huokaisee syvään. Jos oli pelannut korttinsa oikein, Nicolas ryntäisi nyt etsimään Heatheria ja palauttamaan päiväkirjan tuolle. Laskeutuu portaat alas tupaan, kävelee sen poikki ovelle ja astuu tyrmiin. Loihtii sitten suojeliuksen houkuttelemaan Heatherin ulos luokasta.*
[21:49] <@Heather> *säpsähtää Luolin suojeliusta, kun se tulee paikalle*
[21:49] <@Heather> *tuntee itsensä helpottuneeksi, ehkä Luolilla tosiaan oli se päiväkirja*
[21:49] <Nicolas_Cartier> * Vilkuilee ovea ja miettii, että oliko olemassa vakoilevia loitsuja? *
[21:49] <Nicolas_Cartier> * uskalsiko millään poistua sängystä *
[21:50] <Nicolas_Cartier> * mutta mitä jos jokainen sekunti oikeasti oli Heatherille ongelmaksi... *
[21:50] <LuolCrunel> *Muuttaa sitten itsensä mustaksi kissaksi ja jää odottamaan siihen Cerfeurin tuvan oven lähistölle, tulisiko Cartier ulos tuvasta ja Heather pois luokasta.*
[21:50] <@Heather> *purkaa suojaukset ja vetää syvään henkeä, lähtien luokasta ulos*
[21:51] <Nicolas_Cartier> * voisiko vain... kysyä Heatherilta ilman, että otti kirjaa mukaan? *
[21:51] <LuolCrunel> *Saatuaan Heatherin ulos luokasta suojelius häviää*
[21:51] <Nicolas_Cartier> * Huokaisi. Jotain oli pakko tehdä *
[21:52] <Nicolas_Cartier> * Loitsii harhautusloitsun, jos se vaikka jollain tasolla auttaisi. Pian kylmä kulkee selkää pitkin ja sulautuu taustaansa. *
[21:53] <LuolCrunel> *Mustaksi kissaksi naamioitunut Luol jökötti siinä tuvan ovella odottaen valppaana*
[21:53] <Nicolas_Cartier> * nousee sängyltä varovasti, väärältä puolelta. Tuntee olonsa jäätävän jännittyneeksi, kuin mistä vain tulisi kohta joku hyökkäys *
[21:53] <@Heather> *...mitä helvettiä*
[21:53] <@Heather> *katsoo ympärilleen, odottaen näkevänsä Luolin*
[21:53] <@Heather> *Tosin miksi Luol ei olisi tullut  vain tuomaan kirjan luokkaan?*
[21:53] <@Heather> *...oliko tämä ansa?*
[21:53] <@Heather> *pääsisikö hengestään?*
[21:54] <Nicolas_Cartier> * avaa kaappinsa, mikä varmasti näkyi, vaikka Nic ei näkynyt. Hm... *
[21:54] <Nicolas_Cartier> * Kaivaa kirjan tosi nopeasti esille ja laittaa matkalaukkunsa ja kaappinsa taas kiinni *
[21:54] <LuolCrunel> *Hännän pää nykii hieman, viirusilmät taas tuijottavat herkeämättä tuvan ovea*
[21:54] <Nicolas_Cartier> * vilkuilee ympärilleen epäluuloisena. Kirja oli jo ennestään näkymätön, joten ehkä voisi mennä... *
[21:55] <Nicolas_Cartier> * pitäisikö odottaa, että joku avaisi oven? Tosin ei välttämättä mahtuisi ohi ja sitten vasta outoa olisikin törmätä johonkin. Voisi vaikka tiputtaa kirjan samalla ja hukata sen*
[21:56] <@Heather> *seisoo sen luokan oven edessä, miettien selkeästi että meniskö vain takasin*
[21:56] <Nicolas_Cartier> * hipsii oven luo ja avaa sen sauvan näpäytyksellä uskaltamatta mennä sen eteen. Tuntui hieman vainoharhaiselta *
[21:57] <LuolCrunel> *Nicolasta ei näkynyt. Käänsi päänsä katsomaan sinne päin, mistä Heather olisi pitänyt tulla. Tätäkään ei näkynyt. Luol naukaisi kovaäänisesti. Ehkä tyttö tarvitsi merkin tulla lähemmäs.*
[21:58] <@Heather> *kävelee vähän kauemmas luokasta, loitsien oven lukkoon*
[21:58] <@Heather> *kuulee naukaisun*
[21:58] <@Heather> *...onko Luol taas muuttanut itsensä joksikin?*
[21:58] <@Heather> *kävelee äänen suuntaan*
[21:58] <Nicolas_Cartier> * kipittää ovesta ulos vilkuillen ympärilleen. Oli hirmuisen hiljais- kuuluu kumma naukuna *
[21:59] <LuolCrunel> *Heristää korviaan ja kuulee lähestyviä askelia. Sen täytyi olla Heather. Purisee tyytyväisenä. Tulisi nyt vielä se Cartier.*
[22:00] <Nicolas_Cartier> * Oli jo niin hermostunut, että pelkäsi jonkun lemmikkejä! Rauhoitu. Kävelee portaista tuvan oleskelutilaan  *
[22:01] <Nicolas_Cartier> * unohti makuusalin oven auki *
[22:01] <Nicolas_Cartier> * kaikki olivat varmaan yhäkin syömässä. Ei tiennyt kauanko aikaa oli kulunut. Tuntui ikuisuudelta *
[22:01] <@Heather> *tulee lähemmäs Cerfeurin tupaa*
[22:02] <@Heather> *nähden kissan sen edustalla*
[22:03] <@Heather> *katsoo kissaa epäluuloisesti*
[22:03] <LuolCrunel> *Näkee Heatherin käytävässä. Naukaisee hiljaa ja isahtaa, jääden tuijottamaan Cerfeurin tuvan ovea, hännän pää edelleen nykien. Mikä sillä hemmetin Cartierilla kesti?*
[22:03] <Nicolas_Cartier> * teki saman tyrmien oven kanssa kuin makuusalinkin. Epäröi, ilmaisi tunnussanan kaukaa ja odotti hetken *
[22:03] <Nicolas_Cartier> * sitten livahti tosi nopeasti suht näkymättömänä ovesta *
[22:04] <@Heather> Oletko seuraavalla kerralla koira... *ei voi olla kommentoimatta puoliääneen Luolille*
[22:04] <Nicolas_Cartier> * Huomaa Heatherin ja on jo muuttamassa itseään takaisin, kun tuo sanoo jotain ääneen. Näkikö tuo Nicin? *
[22:04] <Nicolas_Cartier> * vilkaisee ympärilleen ja huomaa kissan... puhuiko Her kissalle? *
[22:05] <LuolCrunel> *Tuvan ovi aukesi ja Luol havaitsi jonkin tulevan ulos ovesta. Luol sähähti osittain näkymättömälle asialle - jonka täytyi olla Nicolas - osittain Heatherille, jonka kommentti oli aivan liian paljastava. Livistä
[22:05] <LuolCrunel> ä sitten pois paikalta.*
[22:05] <Nicolas_Cartier> * kissa kipitti pois nopeaa kyytiä *
[22:06] <LuolCrunel> *Jää tarkkailemaan tilannetta läheisen kivipatsaan taakse, edelleen kissan muodossa.*
[22:06] <@Heather> *ihmettelee, kun Luol häipyy niin nopeasti*
[22:06] <@Heather> *mille tuo sähähti?*
[22:06] <Nicolas_Cartier> * kurtisti kulmiaan... voisiko kissa olla animaagi? Hm... *
[22:07] <@Heather> *ei näe Nicolasta vieläkään*
[22:07] <@Heather> *ei tiedä miksi edes seisoo tässä*
[22:07] <Nicolas_Cartier> * Vilkaisee Heriä... oli aika mahdollista, että Luol oli yhä jossain... kuten kissana? Jos tuo puhui totta, Her lähetti Luolin... ja varmaan tietäisi, jos tuo on kissa *
[22:07] <Nicolas_Cartier> * ilmestyy kumminkin näkyviin *
[22:07] <@Heather> *näkee Nicolasin*
[22:08] <@Heather> *okei, oli vielä elossa. Tuo ei ollut lukenut päiväkirjaa. Selkeä plussa*
[22:08] <Nicolas_Cartier> * vilkuilee ympärilleen *  
[22:08] <Nicolas_Cartier> * ei yhtään harhainen *
[22:09] <@Heather> *tervetuloa kerhoon, tee rikkumaton vala niin olet kahta harhaisempi*
[22:09] <Nicolas_Cartier> Heather * nielaisee *
[22:09] <@Heather> ...niin? *katsoo Niciä varautuneesti*
[22:09] <LuolCrunel> *Kissa katsoi hiljaa kivipatsaan takaa, kuinka Nicolas riisui harhautusloitsunsa ja tuli näkyviin. Tämä pälyili epäilevästi ympärilleen ennen kuin kääntyi puhumaan Heatherille.*
[22:09] <@Heather> *ei koskaan myöntäisi ääneen, mutta pelkää tuota ja tuon reaktiota kaikkeen*
[22:10] <@Heather> *Nic oli kuitenkin ollut eilisestä uutisesta kauhuissaan*
[22:11] <Nicolas_Cartier> * näyttää varmaan järkyttyneeltä. Asia. Nopeasti. Ei halunnut edes harkita koko kirjan pitämistä * Kuulin et haluut tän takaisin * astuu lähemmäs ja ojentaa näkymätöntä kirjaa, hoksaamatta, että se on näkymätön *
[22:11] <@Heather> *katsoo tuon käsiä*
[22:11] <@Heather> ...Paljasta se ensin
[22:11] <@Heather> *mitä jos Nic bluffaa*
[22:11] <@Heather> *paitsi oliko tuolla pokkaa siihen*
[22:11] <@Heather> *ei*
[22:12] <Nicolas_Cartier> * vilkaisee itse käsiään ja hieman hermostunut ynähdys * aa... joo. Totta * Heilauttaa sauvaansa, jotta sokaisuherja poistuu *
[22:13] <Nicolas_Cartier> * ojentaa yhä kirjaa. Jotenkin kumma tunne, että se poltteli. Polttaisikin, jos Heatherin henki oli sen varassa *
[22:13] <@Heather> *ottaa päiväkirjan nopeasti*
[22:13] <@Heather> ...kiitos *saa sanottua, tuntien itsensä vain helpottuneeksi*
[22:14] <LuolCrunel> *Kuten Luol oli toivonut, Nicolaksella oli mukanaan Heatherin päiväkirja ja nyt tuo kai ojensi sitä tytölle. Luol koki tehtävänsä suoritetuksi, joten hän tassutteli vähän kauemmas noiden kahden näkökentästä, muutti itsensä takaisin itsekseen ja lähti sitten nousemaan ylös aulaan vieviä portaita. Toivon mukaan hän ehtisi vielä haukata vähän päivällistä ennen kuin ruoat katoaisivat pöydistä.*
[22:14] <Nicolas_Cartier> * Katselee Heatheria. Tuo otti kirjasta nopeasti kiinni. Hieman hermostuneen nopeasti? *
[22:17] <@Heather> *katsoo Niciä* Mä menen... *puree huultaan, lähtien käveleen kohti aulaa*
[22:17] <Nicolas_Cartier> Her... tuota... * katselee Heriä *
[22:17] <@Heather> *pysähtyy* Mitä?
[22:17] <Nicolas_Cartier> * ihan totta, oliko tuo taas pakenemassa? Tosin ehkä pitäisi, jos teki vaarallisia valoja tai joutui uhkailluksi *
[22:19] <Nicolas_Cartier> Mm... * vilkaisee ympärilleen * mä en halua, et sulle aiheutuu ongelmia. Joten jos... sä oot antamassa mulle kirjoja, jotka on sulle ongelmaksi, niin... ehkä ei kannattaisi
[22:19] <Nicolas_Cartier> * aioitko sä tappaa ittes? *
[22:19] <Nicolas_Cartier> * tällä tavalla? *
[22:19] <@Heather> *Jos aikoisin tappaa itseni, olisin tehnyt sen jo*
[22:20] <Nicolas_Cartier> * oikeesti, jos henki oli lähellä, kai tuo ajattelisi... tosin tuskin sitten edes tekisi mitään vastaavaa *
[22:21] <Nicolas_Cartier> * voisi kysyä... mutta jos kysyisi valasta, Her ei voisi ikinä vastata, että oli tehnyt valan...  *
[22:22] <Nicolas_Cartier> Etenkään jos sun... henki on vaarassa
[22:22] <@Heather> ...Se oli harkitsematon liike *katsoo Niciä*
[22:22] <@Heather> En ymmärtänyt tekoni laajuutta
[22:23] <Nicolas_Cartier> * ei ikinä juottaisi totuusjuomaa kellekään. Mitä jos olisi kysynyt jotain väärää? Harkitsematon virhe ja oho hups... *
[22:24] <@Heather> *pitää päiväkirjasta tiukasti kiinni*
[22:25] <Nicolas_Cartier> Mm... Toivottavasti ymmärrät nyt * ei olisi ikinä voinut antaa anteeksi sitä, että Her olisi kuollut... oliko tuo oikeasti kuolemassa. Tuo ei kiistänyt sanoja. Kai tuo olisi sanonut, että yliajattelin, jos se ei olisi ollut totta... *
[22:26] <Nicolas_Cartier> Jos mä kysyn jotain typerää, niin älä vastaa * katseli Heriä. Miten ihmeessä... tuo eli veitsenterällä. Silkkaa harkitsemattomuutta... miksei tuo ajatellut tekojen seurauksia? *
[22:27] <Nicolas_Cartier> Äläkä ikinä juo vapaaehtoisesti mitään... liemiä * pientä huolisaarnaa *
[22:29] <@Heather> Todellakin ymmärrän... *tajuatko mitä on ajatella, että saatan kuolla ihan milloin vain?*
[22:29] <@Heather> Pystytkö elään sen kanssa, että en vastaa?
[22:30] <@Heather> *ja haluan vain sun luottamuksen takaisin*
[22:30] <@Heather> *tajuatko edes, miksi join sen?*
[22:34] <Nicolas_Cartier> Jos... kyse on sun parhaasta, etkä vaan... ajattele, et mä tyyliin huolestun * Her ei kertonut, että kuolisi. Jos tuo olisi kertonut, tätä ongelmaa ei olisi... mutta tavallaan ymmärsi. Olisi voinut vaikka kysyä siitäkin... vittu, olisi voinut jäätävän helpolla tappaa tuon, eikä edes olisi tiennyt miksi tuo kuoli... *
[22:34] <Nicolas_Cartier> * ajatus järkytti. Hengitti hieman raskaasti *
[22:35] <@Heather> Huolestut kaikesta
[22:35] <@Heather> *toteaa*
[22:38] <@Heather> *osa ahdistuksesta helpottui, kun sai päiväkirjan takaisin*
[22:38] <Nicolas_Cartier> Eli uusi tieto ei muuta mitenkään nykytilaa * mutisi ja langetti samalla heidän ylle eston muiden kuuntelun varalta. Olisi pitänyt tehdä se heti * mä en kuole huoleen, Her. Enkä mä halua, et sä kuolet
[22:39] <@Heather> En mä ole kuolemassa *katsoo Niciä*
[22:39] <@Heather> ainakaan suunnitellusti, jos sitä pelkäät
[22:42] <Nicolas_Cartier> * tuijotti Heriä * hyvä
[22:42] <Nicolas_Cartier> * vilkuilee sitten taas ympärilleen. Sitä yhtä kissaa lukuunottamatta oli hiljaista *
[22:43] <Nicolas_Cartier> Onko Luol animaagi? * kurtisti kulmiaan, kuten aina miettiessään *
[22:44] <@Heather> Ei tietääkseni *katsoo Niciä*
[22:44] <@Heather> Miten niin?
[22:46] <@Heather> *Nic kysyi vain Luolin animaagiudesta. Tuon ei tarvinnut tietää, että Luol osasi muuttua miksi tahansa eläimeksi*
[22:48] <Nicolas_Cartier> * oli vainoharhainen * puhuit kissalle. Sanoit tosin, että olisiko se koira seuraavalla kerralla... * mutisi ja mietti asiaa. Oli nähnyt sen. Tuskin sitä piti kiistää *
[22:48] <@Heather> Puhun myös muillekin eläimille *huomauttaa*
[22:57] <@Heather> *voisiko vain livistää, ettei tule niitä vääriä kysymyksiä*
[23:08] <Nicolas_Cartier> * mutta se eläin oli tosi sopivaan aikaan paikalla. Ja ei tuo puhunut kuin eläimelle. Ja jos olisi Luol, niin tuskin olisi vain kadonnut. Sitä paitsi, miten Her osasi tulla tänne muuten *
[23:09] <Nicolas_Cartier> Vai puhut?
[23:10] <Nicolas_Cartier> * hm. Heather ei puhunut suoraan *
[23:10] <@Heather> *koska ei koe asiakseen levitellä Luolin asioita*
[23:10] <@Heather> No puhun *toteaa*
[23:13] <@Heather> Oliko sulla vielä jotain...? *katsoo Niciä*
[23:17] <Nicolas_Cartier> * vilkuilee Heriä epäluuloisesti, mutta ei sanonut mitään. Juurihan oli sanonut, että tuo sai olla hiljaa, jos koki sen parhaaksi *
[23:17] <Nicolas_Cartier> Itse asiassa... pyysitkö sä Luolia hakemaan sen kirjan?
[23:17] <@Heather> ...Pyysin
[23:18] <Nicolas_Cartier> * katselee Heriä. Mitä ihmettä tuon päässä liikkui? * Miksi? Mikset sä vaan... pyytänyt sitä multa
[23:20] <@Heather> Koska olisit epäillyt ja esittänyt outoja kysymyksiä
[23:20] <@Heather> Ja sitä paitsi miltä se olisi kuulostanut, jos vain kysyn sen sulta takaisin kun itse annoinkin sen sulle
[23:20] <@Heather> Enkä pääse teidän tupaan
[23:24] <Nicolas_Cartier> * Jos Her ei olisi antanut kirjaa, olisi kysynyt tolta aiemmin enemmän kysymyksiä. Kun tuo antoi kirjan, ajatteli, että tuo halusi olla rehellinen. Jos tuo olisi halunnut sen takaisin, olisi ajatellut tuon tulleen vain katumapäälle... *
[23:25] <Nicolas_Cartier> * eli kai se oli loogista... miten paljon tuo olikaan valmis riskeeraamaan rehellisyydestä? *
[23:27] <Nicolas_Cartier> * katseli Heriä. Tuo oli aikalailla antanut henkensä Nicille. Paljonko se vaati luottamusta? Miten ikinä voisi tehdä mitään sellaista? *
[23:28] <Nicolas_Cartier> Sä... riskeerasit kaiken... mä tota... en tii voinko arvostaa sitä, et leikit sun hengellä, mut...
[23:30] <Nicolas_Cartier> kiitos. Luottamuksesta. Ja... anteeksi, että pakotin sut siihen tilanteeseen
[23:31] <@Heather> Oma mokani *toteaa ja katsoo tuota*
[23:31] <@Heather> Mut tiedät ainakin, että mulla on syyni olla vastaamatta
[23:37] <Nicolas_Cartier> * nielaisee hieman ja nyökkää * mä luulen ymmärtäväni
[23:39] <Nicolas_Cartier>  * Her halusi olla rehellinen. Tuo salasi asioita syystä. Valan takia. Ja Nicin takia. Ehkä olisi ollut parempi, jos ei tietäisi *
[23:39] <@Heather> *olisi todellakin parempi, jos et tietäisi*
[23:40] <@Heather> Hyvä... *katsoo Niciä*
[23:41] <Nicolas_Cartier> * Oliko parempi, että eläisi valheellisessa suhteessa? Luulisi, että kaikki oli hyvin samalla, kun toinen pelkäsi henkensä vuoksi? Miten ei voinut huomata... mitään. Aiemmin. *
[23:43] <Nicolas_Cartier> * Her yritti suojata, mutta tuo myös petti. Ja oli silti tehnyt kaikkensa? Miten sen jälkeen ei voisi luottaa? Mitä muuta voisi ikinä vaatia tuolta? Ei olisi saanut vaatia tätäkään *
[23:45] <Nicolas_Cartier> * Ei tiennyt. Ei tiennyt mitään. Ihan kuin olisi aina vain luullut Heatheria eri ihmiseksi *
[23:45] <Nicolas_Cartier> * ja tuon perhettä. Ja Luolia. Ja tiedä vaikka muitakin ihmisiä *
[23:45] <@Heather> *Nic näyttää taas siltä, että murehtisi kaikkea*
[23:46] <@Heather> *ajattelisi aivan liikaa*
[23:48] <Nicolas_Cartier> * katsoo Heriä. Miettii, että oliko tuolle taakka *
[23:49] <@Heather> *katsoo Niciä*
[23:49] <@Heather> ...mut mä menen
[23:50] <@Heather> *en halua sotkea sua enempää tähän*
[23:50] <Nicolas_Cartier> * Ehkä Her ei halunnut suhdetta. Ei edes osannut enää kuvitella paluuta samaan entiseen *
[23:50] <Nicolas_Cartier> okei. Moi
[23:51] <Nicolas_Cartier> Pidä itestäs huolta
[23:52] <@Heather> Aina...
[23:52] <@Heather> Ja Nicolas... *puree huultaan*
[23:52] <@Heather> Anteeksi, en halua sotkea sua tähän
[23:52] <@Heather> Mitenkään... Olet liian... hyvä ihminen
[23:54] <@Heather> *sanoo lopun hiljaa*
[23:56] <Nicolas_Cartier> * pudistaa päätään ja ihmettelee Herin sanoja. Pudistaa päätään * Mä... taidan olla jo sotkussa. Luol varmaan tietää, et... tiiän liikaa. Mut... * katsoi Heriä ja otti askeleen lähemmäs tuota * hyvä ihminen? * miksi se kuulosti Heriä solvaavalta? Teki mieli tarttua tuon käsiin... tekisikö niin? Teki niin.* Her, sä... haluut mulle hyvää, eikö se tee sustakin hyvän? Jos ihmiset nyt on hyviä ja pahoja...
[23:56] <@Heather> *yllättyy vähän tuon liikkeestä*
[23:57] <@Heather> *katsoen tuota*
[23:57] <@Heather> En tiedä. Mutta en halua sotkea sua tähän enempää... Ja Luol ei tee sulle mitään
[23:57] <@Heather> *ellet mene juoruaan*
[23:58] <@Heather> *ei vedä käsiään pois*
[23:58] <@Heather> *Nic MIKSI sä olet siinä? Juokse idiootti*
[23:58] <@Heather> *Eikö sulla ole mitään itsesuojeluvaistoa?*
[00:03] <Nicolas_Cartier> * puristaa tuota käsistä hellästi. Halusi koskea tuohon. Halusi yhä... Kurtistaa kulmiaan * Jos... sä et halua olla mun kanssa tekemisissä, niin sano se. * Luolista ei ollut niin varma. Tuohan oli juuri uhkaillut. Tavallaan. Tai sitten kertonut suunnilleen totuutta Heatherin pyynnöstä? Hm *
[00:03] <Nicolas_Cartier> * aika jännä, että Luol oli eksynyt useamman kerran paikalle, kun oli ollut Herin kanssa. Ja sitten sen jälkeen oli seurannut ongelmia. Mutta toki, ehkä se oli sattumaa *
[00:04] <Nicolas_Cartier> Luol... oon aika yllättynyt, ettei mua oo kirottu vielä * mutisi *
[00:05] <Nicolas_Cartier> * kai se sitten todisti, ettei Luol tehnyt paljoa. Tai sitten istuin kivasti sängyssä koko ajan... kuinka leppoisaa *
[00:06] <Nicolas_Cartier> * saattoi toki kuvitella taas... liikaa. Mutta silti... aivan varmasti Luol voisi tehdä vaikka mitä, jos haluaisi *
[00:06] <@Heather> Tässä ei ole kysymys haluamisesta vaan... järjestä. Haluaisin olla sun kanssa, mutta en halua vaarantaa sua vahingossakaan. Enkä aiheuttaa ongelmia
[00:06] <@Heather> Luol ei ole paha *huomauttaa*
[00:06] <@Heather> Hänellä ei ole mitään syytä kirota sinua, päinvastoin
[00:06] <@Heather> Tai paremminkin... sulla olisi enemmän motiivia kirota hänet kuin hänellä sut
[00:08] <Nicolas_Cartier> Sun puhe on ristiriidassa. Sanot, et Luol ei oo vaaraksi ja silti sanot, et aiheutat mulle ongelmia? * katseli tuota *  
[00:08] <@Heather> Niin, puhun vain omasta osuudestani
[00:09] <@Heather> Luol ei ole paha ihminen
[00:09] <@Heather> Kaikki paska mitä tässä on nyt sulle tullut, on ollut mun aiheuttamaa
[00:09] <Nicolas_Cartier> * Vai olisi aihetta kirota Luol. Oli tehnytkin ne paiseet. Hm *
[00:10] <Nicolas_Cartier> * muuta tuskin osaisi tehdä... sitä paitsi miksi ihmeessä kirota uinuva lohikäärme? *
[00:11] <Nicolas_Cartier> * Kurtistaa kulmiaan * Her... et sä oo paha? Miten sä... olisit vaaraksi.
[00:11] <@Heather> *voisi itkeä jälleen*
[00:11] <@Heather> *purren huultaan*
[00:11] <@Heather> *mtien Nic jaksoi ajatella noin paljon hyvää*
[00:12] <@Heather> En olekaan. Mutta en halua sulle siltikään ongelmia
[00:12] <@Heather> Ja vedän niitä puoleeni kuin magneetti
[00:16] <Nicolas_Cartier> * Her puhui taas itsestään huonosti. Syyttikö tuo kaikesta itseään? Miltä tuo yritti suojata Niciä? Itseltään? Millaisena hirviönä tuo itsensä oikein näki...* Her... mä tiiän, ettet sä oo tehnyt sitä tarkotuksella. Ei sun tarvii suojella mua. Ja kai ongelmilla on... monta puolta ja tekijää. Tuskin sä oot niihin yksin vaikuttamassa.
[00:17] <@Heather> *onneksi et näe pääni sisälle*
[00:17] <@Heather> Tehnyt tarkoituksella mitä?
[00:18] <@Heather> *katsoo tuota kysyvänä*
[00:19] <Nicolas_Cartier> * miksi tuo tarttui tähän * aiheuttanut ongelmia. * yleensähän tuo rikkoi sääntöjä syystä tai koska kyseenalaisti säännön perusteet. Hm *
[00:20] <@Heather> Teen isot osat teoistani täysin tarkoituksella *katsoo Niciä*
[00:20] <@Heather> Mä en ole mikään pyhimys
[00:22] <@Heather> *pitää tuota käsistä edelleen*
[00:22] <Nicolas_Cartier> * katsoo Heriä * mut kaipa sillä on muita syitä, kuin itse ongelmien hakeminen. * mietti pelastettavia haiskuja ja ajatteli, että olikohan itse sellainen * en mä nää sua pyhimyksenä. Ei kukaan oo täydellinen
[00:22] <Nicolas_Cartier> * ei tosiaan irrottanut otetta *
[00:24] <@Heather> *puree huultaan*
[00:24] <@Heather> *katsoo Niciä hiljaa*
[00:28] <Nicolas_Cartier> * katselee Heatheria. Tunsi välittävänsä tuosta. Ei tiennyt, mitä sen tunteen kanssa olisi pitänyt tehdä. Her oli sotkeutunut pimeyden voimiin. Tuo oli tehnyt virheitä. Mutta tuo oli silti Her. Ja tuo vaikutti eksyneeltä... harhaan johdetulta. *
Viimeksi muokannut Nicolas Cartier päivämäärä 13 Joulu 2020, 19:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Nicolas Cartier on hyväntahtoinen, mukautuva tohveliluonne ja laumasielu, joka on kiinnostunut musiikista.
Nicin sisko on Sonia ja isäpuoli Benjamin Blanchard.
Muut hahmoni: Deborah Fey ja entinen hahmoni Evelyn Clément
Avatar
Nicolas Cartier
 
Viestit: 166
Liittynyt: 09 Loka 2016, 00:49

Re: Päiväkirjan kohtalo

ViestiKirjoittaja Nicolas Cartier » 13 Joulu 2020, 19:04

Osallistujat: Nicolas Cartier, Heather O'Hara
Pelipäivä: 13.12.
Peliaika: 14.28-17.48
Muuta: Hyvin öh, ajatuspainotteista tuijottelua



[14:28] <@Heather> *katsoo Niciä. Oli tosiaan eksynyt, mutta ei harhaanjohdettu* Ei kukaan ole täydellinen... Jotkut ovat vain vähän parempia kuin toiset
[14:32] <@Heather> *ja sinäolet selkeästi minua parempi ihmisenä. Juoksisit nyt*
[14:35] <Nicolas_Cartier> * ei oikein pitänyt tuon puheiden suunnasta. Kuin ihmisillä olisi ollut eliitti. Eivät ihmiset olleet samanlaisia ja osa teki vääryyttä muille, mutta eihän se muuttanut kenenkään arvoa ihmisenä * Tuskin ihmisiä voi asettaa järjestykseen tai että osa olisi yksiselitteisesti jotenkin parempia tai huonompia
[14:36] <@Heather> *on kasvatettu siihen, että on verenperintönsä takia etuoikeutettu*
[14:36] <@Heather> Toisten teot ja ajatukset ovat parempia *puree huultaan, kääntäen katseensa jonnekin tuosta ohi*
[14:38] <Nicolas_Cartier> * Her oli kasvanut puolella, joka todettiin historiallisesti häviäjiksi. Tuo oli kohdannut paljon ongelmia. Tuskin kukaan olisi vastaavassa tilanteessa jaksanut kaikkea. Tuskin oli ihme, että tuo reagoi asioihin, miten reagoi tai oireili. Vähemmästäkin... *
[14:38] <Nicolas_Cartier> * Her käänsi katseensa. Häpesikö tuo? Kallisti päätään *
[14:41] <Nicolas_Cartier> Mm... mut se ei vie pois ihmisarvoa. Yleensä ajatukset on kasvatuksen seuraus, tottumuksia. Niiden muuttaminen on raskasta. Ja teot taas... niillä on paljon tekijöitä, tuskin niitä edes itse tietää kaikkia.
[14:44] <Nicolas_Cartier> * Kenellä oli vastuu pahoinvoinnista? Yhteiskunta määritti asioita, joita tuskin tiedosti aina. Oma elämänpolku oli yleinen normi, mene kouluun, hanki työ, hanki perhe ja niin edelleen. Mahdollisuudet siihen vain olivat erilaisia. *
[14:48] <Nicolas_Cartier> * oliko olemassa parempia ajatuksia? Oli olemassa yleisesti hyväksyttyjä ajatuksia, moraalisia ajatuksia... mutta oliko kenen ajatus hyvä? Mikä oli normaalia? Saiko ihminen olla haavoittunut, vaikka se olisi luonnollista, vai oliko se sittenkin epänormaalia? *
[14:49] <@Heather> Väitätkö, että ihmiset ovat samanarvoisia teoista riippumatta?
[14:50] <Nicolas_Cartier> * mutta entä vahingolliset ajatukset? Kai ne oli negatiivisia? Jos ajatteli muista pahaa tai halusi itselle tai muille pahaa. Mutta oliko se pois siitä, mikä ihmisen arvo oli? *
[14:50] <@Heather> *tuon päähän olisi mielenkiintoista sukeltaa*
[14:51] <Nicolas_Cartier> On olemassa vääriä tekoja. Tekoja, jotka satuttaa ja rikkoo muiden tai itsen ihmisoikeutta. Mutta ei ole olemassa eri arvoisia ihmisiä
[14:54] <Nicolas_Cartier> * saattoiko ajatuksiaan kontrolloida. Kuka vaan ajatteli välillä pahaa. Mutta jos hoki itselleen pitkään jotain, kai siitä tuli totuus. Tai jos joku muu hoki. Ajatuksissahan eli usein muiden ääni, muiden puheet, omat tulkinnat muiden puheista *
[14:59] <@Heather> Eli ihmisarvo ei laske, vaikka tekisi joukkomurhan?
[15:00] <@Heather> *katsoo Niciä vähän haastavana*
[15:04] <Nicolas_Cartier> * kurtistaa kulmiaan * Joukkomurha on väärin ja tällöin ihminen on vaaraksi muille. Sitä ei voida hyväksyä. Mutta se ei tee ihmisestä... arvotonta. Kai teoilla on syynsä, on se sitten joku mielenterveysongelma tai muu, joskus siihen voi saada apua. Yleensähän rikollisuudessa on kyse... ongelmien kumuloitumisesta ja johtamisesta tilanteeseen, mutta
[15:05] <Nicolas_Cartier> joukkomurha toki varmaan olisi jonkun psykopaatin tekemä. Tilanteeseen pitää puuttua, mutta esimerkiksi joku kuolemanrangaistus on jo lähtökohtaisesti sama asia kuin asia, mistä ihmistä syytetään, murha. Eli väärin ihmisarvoa kohtaan
[15:09] <@Heather> Mielenkiintoista... *saa sanottua*
[15:10] <@Heather> *eli vaikka suunnittelen murhaa, en ole hirveä ihminen*
[15:10] <@Heather> *tai ainakaan arvoton*
[15:13] <@Heather> *pitää tuota käsistä edelleen*
[15:18] <@Heather> *Nic miten voit ajatella maailman olevan noin kiva ja ihana paikka? Tajuatko, että ihmiset on pääasiassa kusipäitä?*
[15:20] <Nicolas_Cartier> * Joukkomurha oli varmaan aika radikaali tapausesimerkki, mutta kai se ajoi pointin. Yleensähän ongelmat olivat seurausta jostain. Kuka haluaisi olla paha ihminen? Tuskin kukaan pyrki siihen. * Mm... emt, siis kai rikollisuudella on motiivinsa, joku oikeutuksen tunne. Eihän se tee niistä teoista hyväksyttäviä, mut niin... en tii.
[15:20] <Nicolas_Cartier> Vaikea kuvitella, et mikä lopulta johtaa siihen. Tai siis kai kaikilla on joku raja, et minkä jälkeen ei jaksa enempää.
[15:22] <Nicolas_Cartier> * Kusipäät harvoin ovat sellasia syntyessään, ympäristö vaikuttaa. Ja sen puolesta niitä ihmisiä pitäs auttaa *
[15:25] <@Heather> *katsoo ympärilleen*
[15:25] <@Heather> *missä mun raja on?*
[15:25] <@Heather> *O'Harat eivät luovuta, se on heikoille*
[15:27] <@Heather> *mulla on oikeus tehdä tämä, Fontaine on aiheuttanut ison osan paskasta*
[15:27] <@Heather> *sanokoon Nic mitä haluaa*
[15:29] <Nicolas_Cartier> * Nykymaailman jakautuminen oli ongelmallista, kun ryhmä tuki tiettyä ajattelua. Oli huomannut jo sen koulussa, koska tupiin jaettiin vähän samankaltaisuuden perusteella. Samanlainen ajattelu vieraannutti muista, loi kuplia. Kai itsekin ajatteli maailmaa hyvin puuskunäkökulmasta? Jos olisi päätynyt toiseen tupaan, olisi ehkä oppinut toimimaan sen odotusten mukaisesti... *
[15:30] <@Heather> ...niin *saa sanottua ja vilkaisee Niciä*
[15:31] <Nicolas_Cartier> * katseli Heatheria. Voisiko auttaa tuota ajattelemaan itsestään paremmin? Pystyisikö muuttamaan kuudentoista vuoden ajatusjumeja. *
[15:32] <@Heather> *et edes tiedä mitä kaikkea ajatusjumeja mulla on*
[15:33] <Nicolas_Cartier> * siinä suhteessa Cerfeurissa oli törmännyt paljon enemmän erilaisuuteen kuin Pouffleissa ikinä. Kai se oli hyvästä *
[15:35] <@Heather> *näyttää sulkeutuneelta*
[15:37] <@Heather> *tuolle olisi helpompaa etsiä joku iloinen pouffle*
[15:37] <Nicolas_Cartier> * Her näytti siltä, kuin piiloutuisi. Kai tuo häpesi taas itseään. Nic ei ymmärtänyt miksi. Olihan tuo sotkeutunut pimeyden voimiin, omituisiin ihmisiin ja mahdollisesti tehnyt peruuttamattoman valan *
[15:37] <@Heather> *joka ajattelisi samalla tavalla*
[15:38] <Nicolas_Cartier> * mutta eihän se tehnyt Heristä pahaa. Tuo välitti edelleen. Kykeni rakastamaan. *
[15:39] <@Heather> Ehkä mä vain menen... *saa sanottua hiljaa*
[15:39] <Nicolas_Cartier> * teki mieli silittää tuota ja sanoa kivoja asioita. Halata. Mutta saattoiko tehdä niin? *
[15:39] <@Heather> *voisi vain paeta koko sotkua jonnekin*
[15:41] <Nicolas_Cartier> * katseli Heriä, eikä halunnut irrottaa käsiensä otetta. Tuo halusi pois Nicin luota. Ehkä Nic oli sanonut jotain väärää. Tai sitten tuo oli niin kiinni ahdistuksessa ja muissa tunteissa, ettei enää nähnyt selkeästi. Nicille kävi välillä samoin, joten kai muillekin *
[15:42] <Nicolas_Cartier> Älä mee... * sanoo ja hivuttautuu lähemmäs halatakseen *
[15:42] <@Heather> *odottaa, että Nic päästäisi irti. Kokisi tilanteen tarpeeksi inhottavaksi*
[15:43] <@Heather> *hämmentyy ja yllättyy, kun tuo yhtäkkiä halaa*
[15:44] <@Heather> *jäykistyy hetkeksi, tietämättä mitä tekisi*
[15:44] <Nicolas_Cartier> * Mitä jos olisi oikeasti menettänyt tuon? Jos tuo olisikin kuollut? Jos olisi tehnyt jotain väärin? Ei. Ei halunnut, että niin kävisi *
[15:45] <Nicolas_Cartier> * Olisi voinut... olisi voinut tappaa... olla tappaja... *
[15:45] <@Heather> *miksi Nic reagoi näin epänormaalisti?!*
[15:45] <@Heather> *eikö sulla ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa?*
[15:45] <@Heather> *...Nic tuoksui hyvälle*
[15:45] <@Heather> *tätä oli ollut ikävä*
[15:46] <Nicolas_Cartier> * rutistaa Heriä tiukasti. Tuntui helpottavalta, kun tuo oli siinä. Elossa *
[15:46] <@Heather> *kiertää kätensä varovasti tuon ympärille*
[15:49] <Nicolas_Cartier> * muutama kyynel vierii poskelle *
[15:52] <Nicolas_Cartier> * jos... jos... tärisee vähän *
[15:55] <@Heather> ...nic? *hämmentyy kun tuntee tuon tärinän*
[15:55] <@Heather> *kädet tuon selän takana*
[15:56] <@Heather> *itkeekö Nic?*
[15:57] <Nicolas_Cartier> * nieleskelee... yht'äkkiä oli puhe oli kuin tahmeaa liisteriä, joka tarttui kurkkuun * Her... mä... en ois ikinä... antanut anteeksi itelleni, jos... sä...
[15:58] <@Heather> ...Anteeksi
[15:58] <@Heather> Mun... olis pitänyt tajuta
[15:58] <@Heather> En olis saanut antaa päiväkirjaa sulle
[15:59] <@Heather> Mä pysyn kyllä hengissä *ei tiedä vakuuttaako itseäänkään*
[16:03] <Nicolas_Cartier> * halaa yhä tiukasti * sun... ei ehkä kannattas pitää päiväkirjaa... * mutisee. Pysyikö Her hengissä? Ainakin tuo oli hengissä. Vielä. *
[16:05] <@Heather> Se on kirottu, ei sitä pääse muut lukemaan kuin minä... ja sinä
[16:07] <@Heather> Kirjottaisin iiriksi jos osaisin sitä... tarpeeksi hyvin
[16:09] <Nicolas_Cartier> * kurtisti kulmiaan. Tuo oli jättänyt Nicin pois kirouslaskusta? Sokaisiko se kirous vai mitä se teki... Luol oli puhunut kirouksesta. Olisiko Luol tullut kirotuksi, jos Nic olisi antanut kirjan Luolille? Ja Her oli pyytänyt Luolia hakemaan sen? Kai Luol tosin osaisi purkaa kirouksia * kiroukset ei välttämättä oo pysyviä...
[16:10] <@Heather> ...sen pitäisi olla
[16:10] <@Heather> En tosin ole kokeillut mut...
[16:11] <Nicolas_Cartier> mm... * ei kauheen vakuuttunut olo *
[16:12] <@Heather> Pidätkö mua tyhmänä?
[16:12] <@Heather> En ole niin tyhmä, ettenkö suojaisi omaa päiväkirjaani
[16:15] <Nicolas_Cartier> * kurtisti kulmiaan ja irrottautui hieman voidakseen katsoa Heatheria * en. Mä vaan oon huolissani * jos se kirja voi päätyä mulle, niin miksei muillekin. Jos tuo vielä sanoisi, että säilytti sitä jossain matkalaukun valepohjan alla, mistä huuteli ääneen, niin ei tosiaankaan ollut luottavainen *
[16:16] <@Heather> *on nykyään kantanut sitä mukanaan*
[16:20] <Nicolas_Cartier> * Oli huolissaan paljosta. Her oli impulsiivinen, varomaton ja ongelma-altis. Tekisi oikein, jos ilmoittaisi asiasta, mutta sen jälkeen Her tuskin olisi tekemissä Nicin kanssa. Tuo loukkaantuisi. Mutta oliko se pieni hinta siitä, että tuo saisi oikeaa apua? *
[16:23] <@Heather> *nojaa tuohon ja silittää Nicin selkää*
[16:23] <Nicolas_Cartier> * Saattoiko olla niin itsekäs, että ajatteli vain omaa suhdetta, eikä Heatherin parasta? *
[16:25] <Nicolas_Cartier> * silittää myös Heatheria. Alkoi itse jo rentoutua, kun Luol ei ollut vieläkään ilmestynyt jostain *
[16:26] <@Heather> *on itse kaukana rentoutuneesta*
[16:26] <@Heather> *tosin ei ole rentoutunutkaan aikoihn*
[16:30] <@Heather> *nicin kosketus oli lohduttava*
[16:31] <Nicolas_Cartier> * Nyt alkoi tuntua nälkäiseltä. Mutta ei halunnut irrouttautua. Tuntui pitkästä aikaa oikealta. Kaipasi tätä *
[16:32] <Nicolas_Cartier> * sitä paitsi päivällinen olisi varmaan jo ohi. Sama se *
[16:32] <@Heather> *ei ollut nälkäinen*
[16:32] <Nicolas_Cartier> * pitäisi varmaan pitää tarkemmin huolta syömisestä... ja rutiineista. Hm... *
[16:32] <@Heather> *tässä oli turvallista. Voisi jäädä vain tähän*
[16:34] <Nicolas_Cartier> * silitti Heatherin selkää ja toivoi, että voisi viedä tuon ongelmat pois samalla. Tuo näytti niin kireältä *
[16:37] <@Heather> *näyttää lähinnä säikähtäneeltä kissalta*
[16:37] <@Heather> *arvaamattomalta*
[16:37] <Nicolas_Cartier> * piti huolta, ettei silittänyt vastakarvaan *
[16:39] <@Heather> *miksi ihmeessä Nic teki näin?*
[16:39] <@Heather> *Nicin pitäisi inhota*
[16:40] <@Heather> *ei voisi sotkea Niciä tähän*
[16:40] <@Heather> *tuosta pitäisi päästä eroon*
[16:40] <Nicolas_Cartier> * jos olisi huomannut aiemmin, voisiko Heather nyt paremmin? Mitä jos nytkin vain hidasti apua, kun ei kertonut asiasta? *
[16:41] <Nicolas_Cartier> * Kenelle edes saattoi kertoa? Oliko avusta mitään hyötyä, jos sitä ei halunnut ottaa vastaan? *
[16:42] <@Heather> *ja mitä kertoisit? sulla ei ole mitään konkreettista näyttöä*
[16:44] <@Heather> *pää lepää tuon olkapäällä*
[16:45] <Nicolas_Cartier> * siirtää kätensä tuon hiuksiin ja silittää tuon päätä *
[16:47] <@Heather> *älä mene mihinkään*
[16:47] <@Heather> *nic mä tarvitsen sua*
[16:51] <Nicolas_Cartier> * Heather... kaipasi tuota, kaipasi tätä läheisyyttä. Oli hajalla ilman Heriä *
[16:51] <@Heather> *hengittää vähän rauhattomasti*
[16:52] <Nicolas_Cartier> * hengittää vakaasti ja rauhallisesti *
[16:53] <@Heather> *hyvä että edes toinen meistä oli rauhallinen*
[16:54] <Nicolas_Cartier> * Oli niin paljon ajatuksia, ettei jaksanut ajatella niitä. Niinpä vain keskittyi siihen, miltä Heather tuntui. Tuon lämpöön, pehmeyteen. Tuon hiukset tuntui kivalta sormissa *
[16:56] <@Heather> *voisi lopettaa itsekin ajattelun*
[16:57] <@Heather> *kauanko me ollaan oltu tässä?*
[16:57] <@Heather> *keskellä käytävää*
[16:59] <@Heather> *tuntee olonsa vähän varkaaksi, kun Nic välitti edelleen vaikka oli vain mokaillut*
[16:59] <@Heather> *välittääkö Nic, vai onko tämä vain sääliä?*
[16:59] <@Heather> *Nicin pyhimystyötä?*
[17:02] <Nicolas_Cartier> * silisili... Ei ollut varma, mitä tämä hali tarkoitti. Saattoiko asiat korjaantua? Oliko vihainen Heatherille? Ei. Kai. Inhosi ajatusta, mitä tuo oli tehnyt. Mutta... ei halunnut menettää tuota *
[17:02] <@Heather> *ehkä Nic säälii. Tai jotain. Haluaa vahtia*
[17:03] <Nicolas_Cartier> * Olisiko Her tehnyt sen uudestaan? Tuo tukeutui yhä Luoliin, puhui tuolle, haki apua... *
[17:04] <Nicolas_Cartier> * oli tuon kanssa... tekemisissä. Ajatus tuntui ikävältä. Her ei tavannut Niciä, ei hakeutunut Nicin seuraan, vaan vältteli. Ja sitten tuo... oli Luolin kanssa *
[17:05] <Nicolas_Cartier> * toisaalta, tuo oli pyytänyt apua henkensä puolesta... kai... se oli sallittua? *
[17:05] <@Heather> *irrottautuu lopulta Nicistä*
[17:05] <@Heather> *vähän kauemmas, katsoen tuota*
[17:06] <@Heather> *ei tiedä mitä sanoisi*
[17:06] <Nicolas_Cartier> * Nic oli edelleen se... riski. Kidutat, niinhän Luol oli sanonut... hm... *
[17:06] <Nicolas_Cartier> * Her oli oikeasti uhrannut henkensä... tosin ei kai... tarkoituksellisesti. Tai noh, tuo oli tehnyt sen kahdesti. Kai tarkoituksellista juoda se liemi? Hullua...*
[17:08] <Nicolas_Cartier> * katselee Heriä. Saattoiko mitenkään voida syyttää tuota, kun tuo teki niin paljon asioiden korjaamiseksi? Vaikka tuo teki sen... itselle haitallisesti? Ei voinut tukea itselle haitallista käyttäytymistä? *
[17:09] <Nicolas_Cartier> * ajatteli taas liikaa... hm *
[17:09] <Nicolas_Cartier> * ainakin hetken oli ... ollut. Heatherin kanssa. Kuin asiat olisi hyvin *
[17:10] <@Heather> Ajattelet taas paljon... *katsoo tuon ilmeitä*
[17:13] <@Heather> *joko tajusit että olen vähän huono valinta?*
[17:13] <Nicolas_Cartier> * kurtisti hieman. Oliko se pahasta? Oliko pahasta, että ilmeet paljasti, mitä ajatteli? *
[17:14] <Nicolas_Cartier> Mmm... automaattista * mutisi * ajatuksia on vaikea hidastaa * vaikka olihan siihenkin olemassa taikajuoma. Ei välttämättä ollut terveellistä juoda sitä *
[17:16] <@Heather> *oli tottunut peittämään ajatuksiaan*
[17:17] <@Heather> Huomaan...
[17:17] <@Heather> *pitäisi varmaan mennä*
[17:19] <Nicolas_Cartier> * ajatukset olivat. Niiden määrään ei voinut vaikuttaa. Ajatukset saattoivat olla mitä tahansa. Kai se oli hyväksyttävä totuus. Kunhan harkitsisi ajatuksiaan *
[17:19] <@Heather> Mä... tuota... mun ptäisi varmaan mennä
[17:20] <Nicolas_Cartier> * katseli Heriä. Kai pitäisi mennä. Oli antanut tuolle kirjan. Mitä muuta voisi? * mm... joo. Kai munkin * pitäisi etsiä ruokaa. Välttää ihmisiä. Syödä ruokaa. Mutta olisi halunnut jäädä? *
[17:21] <Nicolas_Cartier> * Mitä jos Her ajautuisi ongelmiin? Pitäisi ehkä... pysyä tuon mukana? *
[17:21] <@Heather> *pitäisi... ei edes tiedä mitä pitäisi tehdä*
[17:22] <Nicolas_Cartier> * mutta ei voinut seurata tuota koko ajan... ja kai tuo ajatteli itsekin. Eikä tehnyt lisää itsetuhoisia ratkaisuita... *
[17:22] <@Heather> *irrottaa otteensa tuosta vähän vastahakoisesti*
[17:22] <Nicolas_Cartier> * ainakin tuo sanoi pysyvänsä hengissä. Kai se tarkoitti, ettei tuo yrittänyt mitään? Tai tuo valehteli? Tuo valehteli yllättävän helposti omasta voinnistaan *
[17:23] <Nicolas_Cartier> * katselee hieman haikeana, kun ote irtoaa *
[17:23] <Nicolas_Cartier> * pelkää hieman, että kaikki särkyy heti. Vähän kuin kaikki olisi sitä lasia, jota puristettiin *
[17:24] <@Heather> *näyttää vähän tuskaselta, kun irrottaa otteensa tuosta*
[17:24] <@Heather> *nollaa ilmeensä*
[17:24] <@Heather> *oli oppinut suojelemaan itseään ja pelastaan nahkansa*
[17:25] <Nicolas_Cartier> * Toimintaa? Älä jumita... sano jotain * tota... Lähen varmaan keittiöön. Pidä huolta itestäs. * sanoo, eikä tee elettäkään liikkuakseen *
[17:26] <@Heather> Mä pidän aina huolta itsestäni... En tee mitään harkitsematonta, jos sitä pelkäät
[17:26] <@Heather> *pienen pieni hymy*
[17:27] <Nicolas_Cartier> * kohotti hieman toista kulmaansa ja hymyili hieman * tottakai
[17:28] <@Heather> Tottakai pelkäät? *kohottaa kulmiaan, silmissä tuikahtaen jotain*
[17:31] <Nicolas_Cartier> mitä, vihjaatko, että mussa ei oo sisäistä Gryffiä? Mä ku oon aina luullut, et oon väärässä tuvassa * naurahtaa vähän *
[17:32] <Nicolas_Cartier> tai noh, olin * korjaa *
[17:32] <@Heather> *naurahtaa hiljaa* se on vähän piilossa
[17:33] <Nicolas_Cartier> Ihmisistä paljastuu yllättäviä piirteitä
[17:33] <Nicolas_Cartier> * siteeraa Heatheria *
[17:35] <@Heather> *hymy*
[17:36] <@Heather> *haluaisi vain heittäytyä takaisin Nicin syliin, kadota jonnekin maailman ääriin*
[17:36] <@Heather> *unohtaa kaiken*
[17:37] <Nicolas_Cartier> * virnistää vähän. Herin pitäisi nauraa enemmän *
[17:37] <Nicolas_Cartier> * useammin *
[17:38] <@Heather> *jos et ole huomannut, en naura kovin usein*
[17:38] <@Heather> *tässä elämässä ei ole paljon asioita joile viitsisi nauraa*
[17:40] <Nicolas_Cartier> * teki mieli palata takaisin hetkeen, jolloin vain soitti Herin kanssa kitaraa, söi kakkuja ja hali leffan pyöriessä taustalla *
[17:41] <Nicolas_Cartier> * mutta tuskin entistä oli enää *
[17:41] <@Heather> *ei ollut*
[17:42] <@Heather> *ei voisi palata entiseen enää*
[17:43] <@Heather> Ehkä... mä menen nyt
[17:43] <@Heather> Kiitos... tästä *taputtaa laukkuaan, minne tunki päiväkirjan*
[17:44] <Nicolas_Cartier> * nyökkää *
[17:44] <Nicolas_Cartier> mäkin tästä lähden. Taisin skipata vahingossa päivällisen * mutisee hieman pahoittelevasti. Vaikka ei se oikeastaan ollut vahinko. Ei ollut nälkä, oli jumittanut sängyssään kuin saaliseläin ja sitten oli törmännyt Heatheriin... hm *
[17:45] <@Heather> No... niin skippasin mäkin. Mut... nähdään *heilauttaa kättään ja lähtee käveleen poispäin*
[17:46] <Nicolas_Cartier> moikka * jumittaa katselemassa Heatheria hetken kuin epäröiden, pitäisikö sittenkään lähteä ja heilauttaa sitten kättään, kääntyy ja ottaa askeleita keittiötä kohti *
[17:47] <@Heather> *pakenee itse jonnekin piiloon*
[17:47] <Nicolas_Cartier> * hm... toimintasuunnitelma: Hae ruokaa, piiloudu sänkyyn peiton alle, vältä ihmisiä ja pura ajatussolmu... great... voisi vahvistaa sitä sängyn suojausta ihan vain... varmuudeksi *
[17:48] <@Heather> *toimintasuunnitelma: piiloudu, ja keksi keinot selvitä tästä järjissäs*
Nicolas Cartier on hyväntahtoinen, mukautuva tohveliluonne ja laumasielu, joka on kiinnostunut musiikista.
Nicin sisko on Sonia ja isäpuoli Benjamin Blanchard.
Muut hahmoni: Deborah Fey ja entinen hahmoni Evelyn Clément
Avatar
Nicolas Cartier
 
Viestit: 166
Liittynyt: 09 Loka 2016, 00:49

Re: Päiväkirjan kohtalo

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 13 Huhti 2021, 02:15

Kiitos pelistä!

Heather O'Hara, Serpentard: 14p
Luol Crunel, Cerfeur: 15p
Nicolas Cartier, Cerfeur: 15p
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen


Paluu Chatroolipelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron