Hiipparointia yössä

Hiipparointia yössä

ViestiKirjoittaja Nicolas Cartier » 08 Joulu 2020, 13:26

Osallistujat: Ophelia Villard (pouffle), Nicolas Cartier (cerfeur), Heather O'Hara (serpe) ja Nathan Beaumanoir (vieraileva tähti)
Pelipäivä: 7.12.
Ingame: ? su -ma yö 13.-14.12.?
Peliaika: 20.48-23.45 (n. 3h)
Juoni: Käytävillä hiipparointia, nälkäistä meininkiä ja terapointia. Tervetulokomitea ei ihan ollut parhaimmillaan XD
Varoitukset: Sisältää huonoa kielenkäyttöä ja itsetuhoista puhetta
Muuta: NicStalkkiiTaas on Nicolas Cartierin nimimerkki kunnes tajusin vaihtaa sen :D En jaksa kirjottaa uusiks lokiin, koska laiskuus XD

[20:48] <@Heather> *tosiaan, ovat Nathanin kanssa vaihtaneet kuulumiset Poudlardinessa ja käyneet ostamassa suklaata, ja muita tarpeita*
[20:48] <Nathan> *Nathanilla on pitkät hiukset, jotka ovat nutturalla ja on muutenkin vanhemman oloinen kun esittelyssä, sekä omaa amisviikset.*
[20:49] <@Heather> *kävelevät koululle vievää salakäytävää pitkin ja tulee mieleen vain se kun käveli Luolin kanssa*
[20:50] <Nathan> *Tässä on herran asu, jonka lisäksi on pipo ja reppu.  *
[20:51] <@Heather> Mä vien sut tyrmiin... siellä on muutama hylätty luokka.
[20:51] <NicStalkkiiTaas> * Nic delaa. Kello oli yö, mutta koska Nic oli oikeastaan melkein nukkunut koko päivän, ei nukuttanut. Olo oli kumminkin enemmänkin kuin väsynyt, pahasti kärsinyt *
[20:51] <@Heather> Sit jos muodonmuutetaan vähän tuoleista patjoja, niin me pystytään nukkuun siellä. Veisin sut tupaan mut se herättäisi aivan liikaa kysymyksiä
[20:51] <NicStalkkiiTaas> * ainakin tupahuoneella oli tähän aikaan sopivan hiljaista *
[20:52] <Nathan> Ok *nyökkäilee* Tota, on siel luokas sit yhtää patjaa tai mitää, et.. aatteliks et nukun jollai tuolil?
[20:53] <Nathan> Aaaa joojoo *tajuaa sitten Heatherin pointin*
[20:53] <@Heather> Niin... Oon oppinut muutamia näppäriä loitsuja
[20:54] <Nathan> Niiice. *nyökkäilee* Mä en oo oppinu paljoo mitään. Paitsi, et miten niinku siirrytään toisten päähän ja unii
[20:54] <@Heather> Ja salakuljetan sulle aamupalaa sitten aamulla... Sun on paras ehkä lähteä sitten kun ensimmäiset tunnit on alkaneet...
[20:55] <@Heather> *katsoo Nathania* ...Siis oletko opetellut lukilitksen?
[20:55] <NicStalkkiiTaas> * On jano. Pitäisi hakea vettä. Ja ruokaa. Saisikohan tontuilta pitsaa, jos pyytäisi oikein kiltisti? Tosin ei kyllä tehnyt mieli syödä... huoh... pakko *
[20:55] <Nathan> *Kääntää katseensa Heahteriin* Ai täh? Mitä? Onks se sitä?
[20:55] <@Heather> On... *katsoo Nathania*
[20:56] <@Heather> Jos sä tunget itsesi toisen pään sisälle, niin se on lukilitista
[20:56] <Nathan> *katsoo Heatheria kohottaen kulmia* duude... on vai..
[20:56] <@Heather> Mä en osaa kuin suojata pääni, en toiseen suuntaan
[20:56] <Nathan> Mä taas en osaa suojaa mitää.. mut osasin mennä Henryn unee
[20:56] <@Heather> Joo... *katsoo tuota huvittuneena*
[20:56] <@Heather> ...Mun uniin ei tarvitse tulla
[20:56] <NicStalkkiiTaas> * on jossain välissä saanut kiskottua tumman hupparin päälleen, joten sen kanssa suuntaa käytäville *
[20:56] <@Heather> Ellet tee niistä kivempia *astuvat salakäytävästä ulos*
[20:57] <@Heather> *ja tulevat  varmaan jonnekin tyrmien suunnalle*
[20:57] <OpheliaVillard> *Ei ollut saanut unta. Yksi tupakaveri kuorsasi ja Luol pyöri mielessä, joten oli päättänyt lähteä hetkeksi kävelemään, jos sitten väsähtäisi *
[20:57] <Nathan> *Naurahtaa* en mä haluiskaa.. *pyöräyttää silmiään* mä oon iha fine omissa unissani. nään niit lucid dreamei ja sillee
[20:57] <NicStalkkiiTaas> * keittiö oli lähellä, joten tuskin jäisi kiinni yöllisestä hiippailusta käytävillä. Sitä paitsi mitä väliä sillä enää oli? Säännöt tuntuivat turhilta kaiken muun rinnalla *
[20:58] <Nathan> Miten mä siis en osaa niinku mitää ja sit osaan lukilitista.. ei se voi olla sitä.. sehän on sikke vaikeet? *kulmat kurtussa ja huuli pyöreänä*
[20:58] <@Heather> Joillakin on enemmän taipumusta siihen suuntaan *kohauttaa olkiaan*
[20:58] <@Heather> Mäkin olen löytänyt muutaman asian missä olen parempi... AI niin!
[20:58] <@Heather> Osaan nykyään suojeliuksen
[20:59] <@Heather> *tarkkailee samalla ympäristöään*
[20:59] <NicStalkkiiTaas> * ihana hiljaisuus. Olisipa käytävillä aina yhtä hiljaista *
[20:59] <Nathan> *kohottaa kulmia* Omg mitääää?
[20:59] <Nathan> näytä! *pysähtyy*
[20:59] <NicStalkkiiTaas> * toki valoa saisi olla enemmän, miettii, mutta ei uskalla loitsia valoa *
[21:00] <OpheliaVillard> *On pukeutunut vaaleanpunaruudullisiin pyjamahousuihin ja vaaleansiniseen pörröiseen villapaitaan*
[21:00] <NicStalkkiiTaas> * sitä paitsi valo sai pään särkemään *
[21:00] <@Heather> *katsoo ympärilleen... ei täällä ketään ole*
[21:00] <@Heather> Olet sit valmis juokseen, jos joku tulee
[21:00] <@Heather> Jooko?
[21:00] <Nathan> *pyöräyttää silmiään* joojoo..
[21:01] <@Heather> *ottaa sauvansa ja keskittyy onnelliseen muistoonsa* Odotum suojelius *loitsii ja sauvasta lähtee kaunis yksisarvinen*
[21:01] <Nathan> *Suu levähtää ammolleen ja katsoo silmät kimaltaen Heatherin yksisarvista*
[21:01] <Nathan> *puristaa reppunsa nyörejä ja katsoo kun yksisarvinen ravistaa päätään*
[21:02] <Nathan> *näyttää siltä että laskee alleen innosta ja hämmennyksestä*
[21:02] <OpheliaVillard> *Onneksi keittiöön oli lyhyt matka omasta tuvasta*
[21:02] <NicStalkkiiTaas> * kulman takaa paljastuu yht'äkkiä hopeansinertävää valoa ja siristää silmiään yrittäen nopeasti kaivaa jostain taikasauvaansa *
[21:02] <@Heather> Mut joo, mennään toiseen suuntaan *lähtee vastakkaiseen suuntaan mihin se yksisarvinen meni*
[21:02] <NicStalkkiiTaas> * tekee harhautusloitsun itsensä ylle, yrittäen olla näkymätön *
[21:03] <Nathan> *jää katsomaan huulet raolla sinne minne se laukkaa*
[21:03] <NicStalkkiiTaas> * oli sentään jotain hyötyä siitä Heatherin kanssa juoksentelusta, että joku professori ei nyt ehkä huomaisi... ehkä *
[21:03] <@Heather> Nathan... *katsoo toista*
[21:04] <NicStalkkiiTaas> * sitten hoksaa yksisarvisen ja hetkessä Heather on taas takomassa tietään päähänsä *
[21:04] <NicStalkkiiTaas> * suojelius...  *
[21:04] <Nathan> Coool.. *nyökkäilee ja kääntää katseensa tuohon silmät säkenöiden* Oot mun mentori. *kumartaa tuota kädet sivuillaan*
[21:04] <OpheliaVillard> *Ei edes tajua miettiä, että joku professori voisi tulla vastaan*
[21:04] <Nathan> Sensei
[21:04] <@Heather> *naurahtaa* Suosittelen että hankit paremman
[21:04] <@Heather> Tosin, voisin tarvita vasemman käden
[21:04] <Nathan> Siis ei mikää niinku rotta tai mikää.. mut siis.. Ykssarvinen.. niinku.. oot sä tosissas
[21:05] <Nathan> salee
[21:05] <@Heather> No en mä sitä itse päättänyt
[21:05] <@Heather> Yllätyin itsekin että se on niin... harvinainen
[21:05] <Nathan> No mut.. duh.. jos oisit päättäny nii oishan se nyt ykssarvinen?
[21:05] <Nathan> Kuka ei haluis ykssarvista
[21:05] <@Heather> Mantikori olis ollut hieno
[21:05] <NicStalkkiiTaas> * ottaa muutaman ripeän askeleen suojeliuksen tulosuuntaan kohti väreillen hieman ilmassa *
[21:05] <@Heather> No... niin *naurahtaa*
[21:05] <Nathan> MÄ haluun jonku lohikäärmeen tai jotai.. Kelaa nyt..
[21:06] <NicStalkkiiTaas> * kuulee puhetta ja hoksaa kaksi ihmistä kauempana... toisen täytyi olla Heather... Mutta kuka toinen oli? *
[21:06] <@Heather> Voidaan harjoitella
[21:06] <NicStalkkiiTaas> * ja mitä kumpikaan teki täällä tähän aikaan? *
[21:06] <NicStalkkiiTaas> * ok, olin itsekin täällä, mutta... ihan sama *
[21:06] <@Heather> *hymyilee Nathanille, kävellen tyhjän luokan ovelle, ei se sama missä on Luolin kanssa*
[21:06] <@Heather> *loitsii oven auki*
[21:06] <Nathan> *Lähtee sitten seuraamaan hitaasti Heatheria*
[21:07] <Nathan> Tiiätsä mä oon oottanu niii paljon et pääsen sun luo.. oikeesti. Oli tosi ikävä.
[21:07] <NicStalkkiiTaas> * pitäisikö mennä perään vai unohtaa koko juttu *
[21:07] <NicStalkkiiTaas> * kävelee lähemmäs. Halusi tietää kenen kanssa tuo oli... jos se olisi Luol...  *
[21:07] <NicStalkkiiTaas> * puristaa käsiään hieman nyrkkiin ja kävelee ripeästi *
[21:08] <@Heather> Mä oon vain onnellinen että olet vihdoin täällä... *hymyilee Nathanille*
[21:08] <OpheliaVillard> *On niin uppoutunut ajatuksiinsa ja ehkä sittenkin vähän uninen, ettei edes huomaa mihin kävelee*
[21:08] <NicStalkkiiTaas> * kuuliko Heatherin puhuvan ikävästä ja onnesta jollekin... tunsi ikävän pistoksen sisällään... ehkä kuuli väärin. Oli yhäkin kaukana *
[21:08] <Nathan> *Hymyilee nyökkäilee* On nii siistii et päästää nukkuukki yhes.. vitsi tää paikak on myös niinku nätti
[21:09] <@Heather> Tää on tosi kaunis paikka...
[21:09] <NicStalkkiiTaas> * oli nyt niin lähellä että varmana kuuli toisen puheet *
[21:09] <@Heather> Mennään sisään ennenkuin kukaan huomaa, loitsin vielä suojaloitsut
[21:09] <NicStalkkiiTaas> * NUKKUMAAN YHES??? *
[21:09] <@Heather> *on pujahtamassa luokkaan*
[21:09] <NicStalkkiiTaas> * ääni ei kyllä ollut Luolin... *
[21:10] <Nathan> Joo ihmees.. *nyökkäilee ja seuraa luokkaan. riisuu repun selästä olalle*
[21:10] <NicStalkkiiTaas> * tuntee hieman pahaa omatuntoa salakuuntelusta, mutta ei oikein tiedä mitä tekisi *
[21:11] <@Heather> *sulkee oven, loitsien siihen parit karkoitusloitsut ja sen oven lukkoon yksinkertaisella loitsulla*
[21:11] <OpheliaVillard> *Huomaa edessäpäin parin ihmisen vilahtavan jostakin ovesta sisälle. Hetkinen? Olikohan hän kävellyt sittenkin keittiön ohi?*
[21:12] <Nicolas_Cartier> * katsoo, kun kaksikko katoaa oven taa ja hetken tuntuu kuin jokin kääntäisi ajatuksia taas keittiön suuntaan... *
[21:12] <Nathan> *Laskee repun pöydälle* Öö.. must tää on tosi kiva paikka kyl *toteaa kohottaen kulmiaan*
[21:12] <Nicolas_Cartier> * kurtistaa kulmiaan... Ihan varmasti Heather oli mennyt juuri sisään. Jonkun kanssa *
[21:13] <Nicolas_Cartier> * ilmestyy taas näkyväksi ja hieroo niskaansa ajatusten yrittäessä harhailla, kun yritti keskittyä *
[21:13] <@Heather> No joo on, mutta lähinnä oon niin yksin nykyään ettei tämä tunnu enää edes kivalta
[21:13] <Nicolas_Cartier> * kirottu päänsärky *
[21:14] <Nathan> *Katselee luokkahuoneessa ympärilleen.* Parempi tää nyt on hei ku joku lastenkoti. kelaa nyt jos joudun johonki laitoksee.. mä en kestä..
[21:14] <@Heather> *alkaa muodonmuttaan varovasti muutamaa pulpettia patjoiksi*
[21:14] <@Heather> ...En halua edes kuvitella
[21:14] <Nathan> Ja sit jos tuun tänne.. nii sit sul on ain mut *hymyilee heatherille ja tulee halaamaan tuota*
[21:14] <@Heather> *lopettaa muodonmuuttamisen ja halaa Nathania tiukasti takaisin* Niinpä... ja se helpottaisi edes vähän
[21:14] <@Heather> Ja jos joudut lastenkotiin, niin ainahan voidaan vain ottaa tavarat ja häipyä
[21:15] <Nathan> Seki on totta. Voitais sit mennä tyylii Suomee
[21:15] <Nicolas_Cartier> * piti hakea vettä... meinaa ottaa askeleen pois oven suunnasta *
[21:15] <@Heather> Se olisi ainakin tarpeeksi kaukana, ettei kukaan älyäis etsiä meitä sieltä
[21:15] <Nicolas_Cartier> * mutta kurtistaa taas silmiään. Ei... eikä pitänyt. Halusi tietää kenen kanssa Heather oli *
[21:15] <Nathan> *halaa tuota sivulta päin. irtautuu sen verran että näkee tuon* Rasse ja Silja ottais meiät varmaa sinne kyl mielellää, jos tehtäis töitä siel Rassen kahvilas.
[21:15] <OpheliaVillard> *Säpsähtää ja kiljahtaa vaimeasti villapaidan hihaan peittynyt käsi suun edessä, kun käytävällä yhtäkkiä ilmestyy joku näkyviin.*
[21:16] <Nicolas_Cartier> * hätkähtää ääntä hiljaisella käytävällä ja kääntää päätään *
[21:16] <@Heather> *nojaa Nathaniin* Pidetään se hätävarasuunnitelmana
[21:16] <Nathan> *Silittää tuon selkää ja irtautuu. Avaa sen takkinsa ja käy viemässä sen repun luokse*
[21:16] <Nicolas_Cartier> * kurtistaa kulmiaan. Täällä oli muitakin? *
[21:17] <Nicolas_Cartier> * kestää hetken ennen kuin tunnistaa hahmon * Ophelia Villard?
[21:18] <Nicolas_Cartier> * pieni ääni sisällä muistuttaa, että pitäisi kerätä pisteitä pois sääntöjen rikkomisesta, kuten käytävillä liikkumisesta. Tosin teki sitä itsekin... *
[21:18] <OpheliaVillard> *Räpyttää pari kertaa silmiään hämmästyneenä ja nyökkää.* Nicolas Cartier?
[21:19] <@Heather> Toivon ettei sitä tarvitse tehdä
[21:19] <Nicolas_Cartier> * kallistaa päätään hämillään ja nyökkää * kyllä * ilmielävänä, tai noh, pikemminkin zombina *
[21:19] <@Heather> *jatkaa pulpettien muodonmuuttamista*
[21:20] <Nicolas_Cartier> Mitä sä täällä? * kysyy *
[21:20] <@Heather> Mutta pakko sanoa, että muuttaisin mielelläni vaikka Irlantiin
[21:20] <@Heather> Ja olen miettinyt, että pääsisinkö vaihtoon
[21:21] <Nathan> *Istuu yhdelle pulpetille* NO älä.. *seuraa tuon tekemeisiä katseella* Aijaa miks?
[21:21] <@Heather> *näin paljon haluaa helvettiin täältä*
[21:21] <Nathan> tai siis..
[21:21] <OpheliaVillard> Mun piti mennä syömään jotain *Kertoo totuudenmukaisesti* Entä mitä sä täällä teet? *Olihan tämä myöhäinen aika Nicolasillekin kuljeskella käytävillä*
[21:21] <Nathan> tajuun miks
[21:23] <@Heather> Niin... Enemmän mä olen kotonani Irlannissa kuin Ranskassa
[21:23] <Nathan> Nii ymmärrän kyl.. Mäki oon enemmä kotona kun oon briteissä.
[21:23] <@Heather> Ai niin! En tiedä muistatko, mutta olen joskus kertonut niitä tarinoita mitä Irlannin mummi on kertonut, että O'Harat osaa hurmata laululla tai jotain
[21:23] <Nicolas_Cartier> * hieroo niskaansa. Ophelia oli sentään yksi niistä, jotka tiesivät tilaneen, joten ei tarvinnut selittää mitään * sitä samaa * sanoo hieman väsyneen oloisesti *
[21:23] <Nathan> Joooo.. muistan et sanoit joskus jotain
[21:24] <Nicolas_Cartier> * kurtisti kulmiaan kuin olisi unohtanut jotain ja tuijotti sitten taas ovea. Miksi se ei halunnut, että tuijotti sitä? Sen oli pakko olla joku loitsu... tiesi, että Heather oli sen sisällä *
[21:24] <@Heather> Joo, mä osaan ilmeisemmin
[21:24] <@Heather> Tai siis se on kai totta
[21:25] <Nathan> Eikä *katsoo tuota kohottaen kulmia* siis oot kyl coolein ikinä
[21:25] <@Heather> Mut en osaa kovin hyvin
[21:25] <Nicolas_Cartier> * oliko sillä tosin väliä... Heatherin oma ongelma, että haki ongelmia... *
[21:25] <Nathan> Okei joo. Voisko sitä jotenkin treenaa?
[21:25] <@Heather> Varmaan, jos vain laulaisi
[21:25] <OpheliaVillard> Taisin kyllä kävellä vähän ohi *Toteaa ja vaihtaa painoa jalalta toiselle*
[21:25] <Nicolas_Cartier> * eihän se enää kuulunut Nicille kenen kanssa tuo liikkui *
[21:25] <@Heather> Ongelma on se, että en osaa kääntää puoliakaan iirin kielisiä kappaleita, ja sillä mä sain sen onnistuun
[21:26] <@Heather> En tiedä oliko kyse kappaleesta itsestään vai mun taidoista
[21:27] <Nicolas_Cartier> hmm... * voisin näyttää tien keittiölle ja mennä sitten takaisin tupahuoneelle tai ... voisin keskeyttää Heatherin salaiset puuhat. Hm... *
[21:28] <Nathan> Aa.. *mutristaa huulia* No jos vaik kysyt joltai irkulta?
[21:29] <Nathan> Mut hei.. me ollaa tyylii kellarikerrokses tai jotai? Vai mitä?
[21:29] <@Heather> Mun pitäisi päästä jouluksi Irlantiin mutta en edes ole vielä varma pääsenkö *mutru ja saa pöydät muutettua*
[21:29] <Nicolas_Cartier> * olisi huono, jos keskeytti jotain ikävää... mutta toisaalta voisi olla ihan oikein Heatherille... hm... harmi, ettei tuo hetkahtanut tupapisteiden viemisestä *
[21:29] <@Heather> ...joo, ollaan?
[21:29] <Nicolas_Cartier> mä voin näyttää kohta tien, mut mun pitää ensin... hoitaa yks juttu * kurtisteli ovelle kulmiaan kuin luulisi, että se katoaa *
[21:29] <Nathan> Onks teiän keittiö missä?
[21:29] <@Heather> Tässä ihan lähellä
[21:29] <Nathan> Mul on nälkä..
[21:29] <@Heather> Taas?
[21:29] <Nicolas_Cartier> Näitkö sä äsken ketään muita ennen mua?
[21:30] <OpheliaVillard> Olin ainakin näkevinäni että jotkut meni tuonne yhteen luokkaan *Mainitsee näkemästään. Nicolaskin oli varmaan nähnyt heidät, kun kysyi asiaa.*
[21:30] <Nathan> No..  *esittelee itseään käsiliikkein*
[21:30] <@Heather> *naurahtaa* no jos mä loitsin meihin hämäysloitsut jälleen... niin päästään keittiöön
[21:30] <Nathan> *Että olen pitkä ja kävelin tänne jne*
[21:30] <OpheliaVillard> Saatoin kyllä kuvitella *Lisää vielä, varmuuden vuoksi*
[21:30] <@Heather> Tarvitsisin näkymättömysviitan
[21:30] <Nathan> Joo..
[21:31] <Nicolas_Cartier> * en ainakaan kuvitellut harhoja * aivan... mietinkin samaa
[21:31] <Nathan> *nousee ja tulee tuon luokse*
[21:31] <@Heather> *loitsii ensin itseensä hämäytysloitsun ja sitten Nathaniin, sen jälkeen purkaa oven suojaukset*
[21:31] <Nicolas_Cartier> Olin kuvittelevinani nähneeni... * Heatherin suojeliuksen oli jatkavinaan mutta huokaa *
[21:31] <@Heather> *avaten luokan oven*
[21:31] <Nicolas_Cartier> * ovi törmää Nicin päähän * auts
[21:32] <OpheliaVillard> *Tuijottaa avautuvaa ovea ja sitten Nicolasia. Taisi sattua*
[21:32] <Nathan> *Kävelee ovelle sitten*
[21:33] <@Heather> *tuijottaa Niciä ja Opheliaa*
[21:33] <Nicolas_Cartier> * hypähtää kauemmas, katsoo oviaukkoa ja vilkaisee Opheliaa ennen kuin palauttaa katseensa oven suuntaan*
[21:33] <@Heather> *ja kuin automaatisena reaktiona, laittaa oven kiinni*
[21:33] <Nathan> *Kun oven takana on ihmisiä niin lähtee juoksemaan kuten sovittiin*
[21:33] <Nicolas_Cartier> * ei nähnyt ketään, mutta tiesi katsovansa Heatheria *
[21:34] <Nathan> *Juoksee suoraa pulpetteja päin ja kaatuu. Onneksi näkymättömyys loitsu estää sen ettei Heather näe tätä tunarointia mutta kuulee sen kun tämä kompuroi ja ilmat menee pihalle ja jotain epämääräistä ulinaa*
[21:34] <@Heather> Nathan *sihahtaa*
[21:34] <OpheliaVillard> *Siirtyy kauemmas ovesta*
[21:34] <Nathan> *Pulpetit kaatuilee*
[21:34] <@Heather> Hysssss
[21:34] <Nicolas_Cartier> * siirtyy taas lähemmäs ovea, tarttuu oven ja vääntää sen auki * Heather, tiiän, että oot siellä
[21:34] <Nathan> *Makaa maassa ja öniseeÄ*
[21:35] <OpheliaVillard> Heather? *Voi ei. Hän ei tosiaankaan halunnut nähdä sitä tyttöä. Olikohan tämä sittenkin joku painajaisuni?*
[21:35] <Nicolas_Cartier> * tajuaa paljastaneensa osittain salavakoilun *
[21:35] <Nicolas_Cartier> * hups *
[21:35] <Nathan> *rutinaa*
[21:35] <@Heather> *on hiljaa*
[21:35] <@Heather> *seisoen taktisesti seinän vieressä*
[21:35] <OpheliaVillard> *Nipistää varmuuden vuoksi itseään käsivarresta. Se teki kipeää, joten kai hän sitten oli hereillä.*
[21:36] <@Heather> *nyt jos Nathan möykkää yhtään enempää..*
[21:36] <Nathan> *yrittää sitten olla hiljaa vaikka löi juuri polvensa tuoliin ja nivusen pulpettiin ja kyljen lattiaan*
[21:36] <Nathan> *mutta hengitys on kyllä raskas*
[21:37] <Nathan> *Nathanin takki ja reppu ovat pöydällä yhä*
[21:37] <Nicolas_Cartier> * on kuulevinaan ääntä ja heittää ensin valopallon ilmaan luokkaan * ihan totta. Tuu esiin
[21:37] <Nicolas_Cartier> Tai tulkaa molemmat
[21:38] <Nathan> *Keräilee itseään ja nousee istumaan. Toivoo että taika pitää, katsoo Niciä kulmien ali toivoen, ettei tuo ole snitch*
[21:38] <OpheliaVillard> *Olisi kai pitänyt lähteä, mutta uteliaisuus vie voiton. Entä jos Heatherin seurassa olikin... Luol?*
[21:39] <@Heather> *tulee seinän viereltä* ...mitä oikein haluat? *poistaa taiat molemmista ja katsoo niciä varautuneena*
[21:39] <@Heather> *lisää totuusseerumia?*
[21:39] <@Heather> *haukut?*
[21:40] <OpheliaVillard> *Huokaisee helpotuksesta, kun kyse onkin jostain muusta kuin Luolista. Ellei tuo sitten piileskellyt vielä jossain.*
[21:40] <Nathan> *Istuu siellä lattialla ihan sen näkösenä että on pieni eläin.*
[21:42] <OpheliaVillard> *Silmäilee uteliaana vieraan näköistä poikaa. Olikohan tuokin joku, joka petti tyttöystäväänsä Heatherin kanssa?*
[21:46] <@Heather> *vilkaisee Nathania ja päättelee tuon olevan elossa*
[21:47] <Nathan> *Eli Nathan on pieni.. 186 pitkä amisviiksininen eläin, joka hieroo polveaan ja katsoo kulmien alitse hyökkääviä eläimiä Niciä ja Opheliaa. Valmistautuu siihen että hakee kamat ja juoksee*
[21:50] <@Heather> *miettii miten selittää koko tilanteen*
[21:50] <@Heather> *Tosin paskaakos se nicille enää kuului*
[21:51] <Nicolas_Cartier> * katsoo epävarmana Heatheria eikä oikein tiedä, mitä halusi tuolta. Tuntui ristiriitaiselta * Mitä sä täällä teet? Ja kenen kanssa? * vilkaisi toista osapuolta, joka näytti etäisesti tutulta, joten kurtisti kulmiaan. Oliko nähnyt tuon Heatherin seurassa aiemmin? Oliko tämäkin yksi entiedämitäsattui? *
[21:51] <Nathan> Öööö.. käyn tääl kouluu..
[21:51] <Nathan> *kääntää katseensa Heatheriin ja nousee seisomaan*
[21:51] <@Heather> Nathan on mun serkku *katsoo Niciä*
[21:51] <@Heather> Ja tuleva uusi oppilas
[21:51] <@Heather> Oliko sulla muuta?
[21:52] <Nathan> Nii. Ja siis käyn tääl.. jatkos sillee kouluu.. *yrittää muokatuttaa sanoja*
[21:52] <Nathan> *mukauttaa
[21:52] <@Heather> *kävelee lähemmäs Nathania, aikoen hakea turvaa tuosta*
[21:53] <Nathan> *Hakee myös turvaa liikkuen lähemmäs Heatheria*
[21:53] <Nicolas_Cartier> Vai koulua... * kurtistaa entistä enemmän silmiään tuon koulupuheille * Nathan... * muisteli nimeä ja huokaisi * sä oot se, joka veti Heatherin hullulle pakoreissulle syksyn alussa * tuijottaa hieman murhaavasti Nathania *
[21:54] <Nathan> *Kurtistaa kulmia* Ööö.. häh?
[21:54] <OpheliaVillard> *Kuuntelee uteliaana. Pakoreissu kuulosti todella epäilyttävältä.*
[21:54] <Nathan> Ensinnäki oli Jenkeissä syksyn. Et en ollu minä.
[21:54] <@Heather> *katsoo Nathania ja voisi naurahtaa*
[21:54] <@Heather> *koska totta tuokin, loppu kesä olisi tarkempi ajankohta*
[21:55] <@Heather> Nathan oli se, jonka kanssa olin reilaamassa
[21:55] <@Heather> Tai siis, sama tyyppi
[21:55] <Nathan> Nii. Me oltii kyl reilaa Heatherin kaa. *hymyilee*
[21:55] <Nicolas_Cartier>  * pyöräyttää silmiään. Heppuhan valehtili suoraan päin naamaa *
[21:56] <@Heather> *tajuaa myös Ophelian täällä*
[21:56] <OpheliaVillard> *Reilaaminen kuulosti paremmalta kuin pakoreissu. Mutta mikähän nyt oli totuus?*
[21:56] <@Heather> *hetkinen... miksi Ophelia oli Nicin kanssa*
[21:56] <@Heather> Mistä lähtien te olette olleet yhdessä? *nyökättää päätään kohti Opheliaa ja Niciä*
[21:56] <Nathan> Älä.. Ja mikä juttu tää niinku on.. Miten te ootte tääl? *kurtistaa kulmia*
[21:57] <OpheliaVillard> Miten niin yhdessä? *Kysyy hölmistyneenä.*
[21:57] <@Heather> No siten, että nyt on myöhä
[21:57] <@Heather> En keksi mitään muutakaan syytä, miksi liikkuisitte kahdestaan myöhään jossain
[21:58] <Nicolas_Cartier> * oli oikeasti vihainen Nathanille, että tuo oli houkutellut Heatherin sille vaaralliselle reissulle * älä vaihda aihetta... Se reissu oli vaarallinen! Heatherille olis voinut käydä oikeesti tosi pahasti. Kuka hullu vetää mukaansa johonkin sellaiseen...
[21:58] <@Heather> *pyöräyttää silmiään*
[21:58] <@Heather> Nicolas, olen elossa *toteaa vähän kyllästyneen kuuloisena*
[21:59] <Nicolas_Cartier> Baareja ja päihteitä ja * ei edes halua sanoa strippausta ääneen, koska ajatuskin järkyttää*
[21:59] <@Heather> Ainakin me uskallettiin tehdä JOTAIN
[21:59] <Nathan> *Katsoo Heatheria kurtistaa kulmia. Katsoo Niciä* Ööööööö.. Ex-fucking-cuu-huhuus me *napsauttaa sormia*
[21:59] <OpheliaVillard> Olin menossa syömään ja törmättiin sattumalta *Sanoo suoraan. Niinhän asia oli.*
[22:00] <OpheliaVillard> *Kaksikon reissu kuulosti ihan liian villiltä hänen makuunsa*
[22:00] <Nathan> Ensinnäki! Mä en oo vastuussa mun serkusta.. Mut don't get me wrong. Mä vannon tän ämmän nimeen ihan kybällä joten älä tuomitse mitään mitä me ollaan tehty. Okei..
[22:00] <Nathan> Toiseks.. Meiän seikkailut ei kuulu sulle. Kuka ikin ootkaan..
[22:00] <Nathan> Kolmanneks.. Mä oon nälkänen!
[22:00] <Nathan> Ja kun mä oon nälkänen niin mulle ei pidä ruveta haastaa.
[22:00] <OpheliaVillard> *Pitiköhän Luol oikeasti villimmistä tytöistä?*
[22:00] <Nathan> Okei?
[22:01] <Nathan> *Elehtii käsillään kun puhuu*
[22:01] <@Heather> *muistaa miksi tosiaan on kaivannut Nathania*
[22:01] <@Heather> *kerrankin ihminen, joka luotti siihen mitä tekee, eikä pelännyt tai aliarvioinut koko ajan*
[22:05] <OpheliaVillard> Voisin kyllä tuomita ainakin yhden Heatherin teoista *Mumisee niin äänettömästi että kukaan todennäköisesti ei kuule*
[22:05] <OpheliaVillard> *Ja olihan se Luolinkin teko ihan yhtä lailla*
[22:05] <@Heather> *jos valitsisi henkilön, kehen luottaa, se olisi Nathan*
[22:06] <Nathan> *Katsoo Opheliaa ja kurtistaa kulmia. Laittaa käden suojelevasti Heatherin ympärille* Joo, no mut, ei oo oikeesti tosi kivasti tehty et tuomitsee ketään..
[22:06] <Nathan> Ihmisillä on aina syitä.
[22:07] <OpheliaVillard> *Oliko, Nathanko se oli, sittenkin kuullut? Hups.*
[22:08] <OpheliaVillard> *Tiesiköhän tuo edes mitä Heather oli tehnyt?*
[22:14] <Nicolas_Cartier> Ihme kyllä että oot elossa... * mumisee Heatherille ja mulkoilee Nathania * et oo vastuussa... * pudisti päätään * ihan totta.
[22:14] <Nicolas_Cartier> Ja tietty tää kuuluu mulle. Vitsit mä pääsiin sairaalasta ja yks oli vaan lähtenyt ja etin kuukauden, oikeesti kuukauden... vittu... * tuhahti tuon nälkä kommenttiin * vai on sulla nälkä? No niin on vittu mullakin... ja ihan jäätävä päänsärky ja darra joten ihan totta, mua ei huvita kuunnella jotain vitsailua * on ärtyneen oloinen  *
[22:14] <@Heather> No Nathan ei ole vastuussa mun tekemisistä *kivahtaa*
[22:14] <@Heather> Ja mä jätin sulle kirjeen asiasta *huomauttaa Nicolasille*
[22:15] <@Heather> Luottaisit edes siihen, että osaan pitää itseni hengissä, mitään ei käynyt
[22:15] <@Heather> Ja helvettiäkö sä Nathanille kiukuttelet jos sulla on krapula
[22:16] <Nathan> En nii. Ja sitä paitsi Heather on meistä vanhempi. *katsoo Niciä kulmat kurtussa* Miks oot noin myrkylline?
[22:16] <Nathan> Mä en haluu sun negatiivista energiaa tänne. Meil oli kivaa..
[22:17] <OpheliaVillard> *Pyöräyttää silmiään. Miten Heather edes kehtasi puhua minkäänlaisesta luottamisesta?*
[22:18] <Nicolas_Cartier> Kirjeen... jep, sepä onkin suuri lohtu. Mitään ei oo käynyt? Sanoo henkilö, joka just vähän aikaa sitten oli käärmeen puremasta liki kuolemassa? Ihan totta... * pudistaa päätään * Mä en ymmär miten mä voisin luottaa, et sä selviit, kun sä vaan rynnit koko ajan ongelmasta toiseen. Nytkin oot tuonut koulun ulkopuolisia henkilöitä koululla - kyllä, tiiän, ettei Nathan opiskele täällä - ja älä nyt sano, ettei Nathan ees pitänyt kunnon karanteenitaukoakaan...huoh
[22:19] <OpheliaVillard> *Ottaa pari askelta taaemmas. Tilanne ei näyttänyt kovin lupaavalta.*
[22:20] <Nathan> *pyöräyttää silmiään* Hei, kuka ikin niinku ootkaa.. nii rauhotu iha ensiks. *katsoo Niciä*
[22:20] <@Heather> ...se on se Nicolas *toteaa Nathanille*
[22:21] <@Heather> Se käärmeen purema oli vahinko *huomauttaa*
[22:21] <Nicolas_Cartier> myrkyllinen * sanoi ivallisesti, mikä oli kummallista puuskupojalle. Toki poika oli myrkyttynyt paljon tavallisesta *
[22:21] <@Heather> Ja mä en rynni ongelmasta toiseen, vaan ne sattuu kasautuun. Ja et voi syyttää Nathania mun tekemisistä
[22:21] <Nathan> *Kohottaa kulmia selkeästi tajuten nimen*
[22:22] <@Heather> Ja korona tähän sopisi erittäin hyvin, ainakin pääsisin karanteeniin joksikin aikaa
[22:22] <Nathan> *Kääntää katseensa Opheliaan* Kuka sä oot?
[22:24] <Nicolas_Cartier> Vahinko? Ihan totta? Vahinkoja sattuu ja just siks ongelmia pitää välttää. Ei kukaan halua ongelmia mut jostain syystä sun ympärillä niitä vaan sattuu. Siks en voikaan luottaa... Mähän oon ihan rauhallinen!
[22:25] <@Heather> No en lopeta elämistä sen takia, että voin satuttaa itseni pöydän kulmaan!
[22:25] <@Heather> Ja sä et todellakaan ole rauhallinen! *ei ole itsekään*
[22:25] <Nathan> *Kääntää katseensa traumatisoituneena pöytiin*
[22:25] <Nathan> *joihin hetki sitten törmäsi.*
[22:26] <Nicolas_Cartier> No käärmeen pureman ja pöydän kulman välillä on jäätävä ero!
[22:26] <OpheliaVillard> Ophelia Villard *Sanoo nimensä. Olisikohan ehkä pitänyt kertoa vähän muutakin. Niin kuin vaikka se, että hän oli tyttö, jota poikaystävä oli pettänyt Heatherin kanssa*
[22:26] <@Heather> Joo, mutta siihen väliin mahtuu vaikka ja mitä!
[22:26] <@Heather> Ja minkä helvetin takia edes kiinnostut mun elämästä enää?! *Silmät kiiltää ja näyttää siltä että alkaa itkeen*
[22:26] <Nicolas_Cartier> niin, vaikka ja mitä ei-kannattavaa!
[22:27] <Nathan> Sul on paljon kivemmat energiat.. Moi. Mä oon Nathan. Opiskelen täällä. *puhuu ohimennen Ophelialle. hymyilee tolle myös vähän. sitten katsoo Niciä*
[22:27] <@Heather> Sä pääsisit paljon helpommalla!
[22:27] <Nathan> *silittää Heatherin selkää*
[22:28] <OpheliaVillard> Ahaa, *Toteaa vähän töksähtäen. Ei ollut ollenkaan varma energioistaan. Yrittää kuitenkin hymyillä vähän, kun toinenkin teki niin.*
[22:29] <Nathan> *Katsoo Nicolasta* JOs niinku vaik rauhotut.. Haetaan kaikki jotai ruokaa ja pidetään sit täällä ihan kunnon keskustelusessiot. Okei? *katsoo kaikkia* Tääl ei oo kenelkää hyvä olla jos tälläst ei selvitetä
[22:30] <Nicolas_Cartier> Miten vitussa sä luulet, että mun tunteet ois kadonnut mihinkään viikossa! * huutaa, eikä mitään hajua millon on alkanut huutaa *Ei mun elämässä oo mitään helppoa * väittää *
[22:30] <Nathan> Rauhotu... rauhotu...
[22:31] <OpheliaVillard> Hei, mitä jos joku professori kuulee että ollaan täällä? *Ophelia hoksasi omaksi ihmeekseen ajatella*
[22:32] <@Heather> *heilauttaa sauvalla oven kiinni ja loitsii mykistystaian*
[22:32] <@Heather> *miettii samalla mitä sanoo Nicille*
[22:32] <@Heather> *näyttää enemmänkin siltä että räjähtää muuten vain eikä tiedä mitä sanoisi*
[22:32] <Nathan> *Katsoo Heatheria. Ktsoo sitten Opheliaa. Huokaa. On valmiina pitämään Heatherista kiinni kohta jos se hyökkää*
[22:33] <Nicolas_Cartier> * tuijottaa vihaisesti Nathania* Rauhotu? * ei tosiaankaan halunnut rauhoittua *
[22:33] <Nathan> Mä oon oikeesti tosi nälkänen...*mutisee*
[22:33] <Nicolas_Cartier> * vilkaisee hieman Opheliaa, mutta tuon puhe menee aikalailla toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos *
[22:33] <@Heather> Ja sä kitiset turhaan siitä ettei sun elämässä ole MIKÄÄN helppoa *räjähtää*
[22:34] <Nathan> *Näyttää siltä että about manaa sitä että edes tuli, mutta ei olisi valinnut toisin*
[22:34] <OpheliaVillard> *Olisi ehkä sittenkin pitänyt häipyä jo ajat sitten. Tai pysyä Pouffsoufflen tuvassa peiton alla*
[22:35] <Nathan> Nyt oikeesti.. Nicolas ja Heather.. Ja Ophelia. Mä alan ihan koht itkee.. *selittää selkeästi ja painokkaasti käsiään myös käyttäen*
[22:35] <@Heather> Mä en oikeasti tiedä MITÄ sä haluat!
[22:36] <@Heather> Voin hypätä tornin ikkunasta jos se saa sun olon paremmaksi ja tehdyn tekemättömäksi *heittää, tästä ei tiedä onko vitsi vai ei*
[22:36] <OpheliaVillard> Mitä syytä sulla on itkeä? *Kysyy ihmeissään Nathanilta.* Meillä kaikilla muilla kyllä on paljonkin syytä. *Oli itkenyt viimeksi sinä iltana.*
[22:36] <Nicolas_Cartier> * ei oikeasti tiedä mitä vastata tähän, koska tiesi, että oma elämä oli oikeasti paremmin kuin Heatherilla. Kai... olihan tuolla sentään seuraa... Luol... tosin Luol kai oli Ophelian seurassa... noh, Nathan kumminkin *
[22:36] <Nathan> Et muute hyppää *katsoo Heatheria kulmat huolistuneessa kurtussa. sitten katsoo Opheliaa* Öö.. koska.. mul on paljonki syytä..  *on jo alkanut kyynelehtimään*
[22:37] <Nicolas_Cartier> * näyttää järkyttyneeltä tuon sanoista * Heather... * ääni on huomattavasti hiljaisempi *
[22:37] <Nicolas_Cartier> Ei, älä... anteeksi * vikisee *
[22:37] <Nathan> En oikeesti jaksa.. voitteks pliis lakata riitelemästä ja niinku.. haetaan pliis ruokaa ja... sillee.. sopikaa tai jotai..
[22:38] <@Heather> No en jaksa minäkään *kädet puuskaan ja näyttää vain sulkeutuneelta*
[22:38] <Nicolas_Cartier> * vilkaisi Nathania... oli oikeasti juuri riidellyt. Tuntuu tajuavan sen vasta, kun toinen sanoi sen ääneen *
[22:38] <@Heather> Nathan sori... mun ei pitänyt sotkea sua tähän
[22:38] <@Heather> *huomio; välittää Nathanista paljon*
[22:38] <@Heather> *suojeleva tuota kohtaan*
[22:38] <Nathan> No joo.. I know.. *pyyhkii kyyneleitä poskeltaan ja niiskaisee vähän*
[22:39] <Nicolas_Cartier> * itkikö Nathan? *
[22:39] <OpheliaVillard> *Ehkä Nathanilla sitten tosiaan oli syytä itkuun, kun tuo kerran jo kyynelehti.*
[22:39] <Nicolas_Cartier> * tuntee tosi pahan möykyn sisällään *
[22:39] <@Heather> Mä hankin sulle ruokaa... *rutistaa tuota kevyesti*
[22:40] <Nathan> Okei.. *näyttää todella kiitollisen surulliselta katsoessaan Heatheria*
[22:40] <@Heather> Ei mene kauan... *tarvitsee hetken aikaa ajatella, lähtien käveleen ovelle päin*
[22:41] <Nathan> *Katsoo tuon perään* Jäänks tänne?
[22:41] <OpheliaVillard> *Huokaisee helpotuksesta kun riita näyttää päättyneen*
[22:41] <Nicolas_Cartier> * oli väärin huutaa... Vilkaisee Heatheria... eihän tuo oikeasti aikonut hypätä ikkunasta? Ei tuota voisi yksin päästää menemään... *
[22:42] <@Heather> Jää vain, ei mulla mene kauan. Ja sitä paitsi, sun pitää pysyä piilossa
[22:42] <@Heather> *loitsii itseensä uuden hämäytystaian ja katoaa ovesta ulos*
[22:42] <Nathan> Joo.. *nyökkäilee. Kävelee istumaan pulpetin reunalle*
[22:42] <Nicolas_Cartier> * katsoi Opheliaa... ei voinut pyytää tuolta lähtemään Heatherin mukaan... *
[22:42] <Nathan> *Katsoo Nicolasta ja Opheliaa*
[22:43] <Nicolas_Cartier> * katsoo kun Hetaher katoaa * ähm! * mölisee jotain *
[22:43] <Nathan> Mut forreal ootteks yhes?
[22:43] <OpheliaVillard> *olisi voinut lähteä, mutta ei halunnut todellakaan mennä samaa matkaa Heatherin kanssa*
[22:43] <OpheliaVillard> Mekö? *Kysyy kulmiaan kohottaen*
[22:43] <Nicolas_Cartier> * vilkaisee Nathania "oletko tosissasi"-ilmeellä * ei. Ei todellakaan
[22:43] <Nathan> Nii te
[22:44] <OpheliaVillard> No ei, *Onnistuu jopa naurahtamaan. Ajatus on ihan liian outo.*
[22:44] <Nathan> *nyökkäilee vähän kohotellen leukaa. silmäilee noita epäileväisen näköisenä.* ööm.. *laittaa kädet housujen taskuihin* Mist tuvista ootte?
[22:44] <Nicolas_Cartier> * vilkaisee Opheliaa ja tuntui hieman jyrkältä. * Siis... sain vasta edellislauantaina öh, tavata Ophelian ensi kertaa * miettii, ettei se mennyt ihan kivasti *
[22:45] <@Heather> *kävelee rauhassa sinne keittiölle, pyytäen kotitontuilta kivasti kaikkea hyvää vegaanista ruokaa*
[22:45] <Nicolas_Cartier> * kurtisti kulmiaan Nathanille... tuo oli juuri itkenyt, Nic oli huutanut ja nyt tuo harrasti small talkkia??? *
[22:45] <Nathan> *nyökkäilee* Ophelia on tosi kiva nimi
[22:45] <Nathan> *silmäilee noita*
[22:45] <OpheliaVillard> Jep. Ei me sen paremmin tunneta. Oikeasti törmättiin sattumalta tossa käytävällä äsken.
[22:45] <Nathan> Aijaa? oho.. aikamoinen sattuma..
[22:46] <OpheliaVillard> *Ei halunnut ajatella lauantaita*
[22:46] <Nicolas_Cartier> * Katsoo Nathania ja huokaa * ei se oo sattuma. Kumpikaan tuskin nukkuu * on edelleen jumissa katkeruudessa. *
[22:46] <Nathan> *nyökkäilee* Miks ette nuku?
[22:46] <OpheliaVillard> Ja oon Pouffsoufflessa *Vastaa vähän viiveellä Nathanin kysymykseen.*
[22:47] <Nathan> Oooomg.. nii mäki *ilahtuneena katsoo Opheliaa*
[22:47] <Nicolas_Cartier> * oikeasti... pitäisi olla... edes yrittää käyttäytyä * äh... sori... mä oon vähän... huonolla tuulella... * mumisi pahoittelevasti * oon entinen puusku myös, vaikka... tää kohtaaminen ei nyt ihan vaikuta siltä
[22:48] <OpheliaVillard> Ihanko totta? *Ei ollut varma oliko asia hyvä vai ei.*
[22:48] <Nicolas_Cartier> Luulis että tiiät, jos kerta oikeesti oot Heatherin serkku. Se kai puhuu sulle kaikesta * mutisee nukkumattomuuteen *
[22:49] <Nathan> *Hymyilee Ophelialle sitten silmäilee NIcolasta arvioiden tuon puuskuutta* No siis.. joo.. se puhuu mulle kyllä. Mutta ei se mitä Hatherin elämässä tapahtuu niinku tarkota että se ois sama mitä teiän?
[22:49] <Nathan> Nii kysyin niinku teilt..
[22:49] <OpheliaVillard> Saisitko itse unta jos on sydänsuruja? *Kysyy huokaisten. Ne jos mitkä valvottivat.*
[22:50] <Nathan> *Pudistaa päätään* En salee.. tai.. riippuu tosi paljon. En saa aina unta muutenkaa.. Ihan ilmankaan suruja.
[22:51] <Nicolas_Cartier> * istuu penkille ja huokaisee *
[22:51] <Nicolas_Cartier> * sydänsuruja... vilkaisee Opheliaa *
[22:52] <@Heather> *ja aikoo olla hidas siellä keittiössä*
[22:52] <Nicolas_Cartier> * katselee Nathania arvioiden. Vai ei tuo nukkunut? *
[22:53] <Nathan> *Katselee noita* Mut siis sun poikaystävä ja sun tyttöystävä..? vai? *nyökkää kohti kumpaakin sillon kun on kyseessä ja katselee noita*
[22:53] <OpheliaVillard> Niin just *Turha sitä oli kieltääkään.*
[22:53] <Nicolas_Cartier> Kyllä. Heather petti Luolin kanssa ja valehteli päin kasvoja * töksäyttää ääneen *
[22:54] <Nicolas_Cartier> * miksi kiertää asiaa, kun kaikki tiesivät sen? *
[22:54] <OpheliaVillard> Luol oli mun poikaystävä. Heather Nicolasin tyttöystävä *Selventää, koska ei ole ihan varma tiesikö Nathan asiasta. No, nyt ainakin tiesi.*
[22:55] <Nathan> Okei. *nyökkäilee ymmärtävästi* Onks teil tietoo miks?
[22:57] <OpheliaVillard> *Kohauttaa olkiaan.* Luol sanoi olleensa yksinäinen. Sillä välin kun olin Ilvermornyssa vaihdossa.
[22:57] <Nicolas_Cartier> * katselee Nathania ja puree hampaita yhteen *
[22:58] <Nicolas_Cartier> * ei ollut vieläkään lukenut päiväkirjaa *
[22:58] <@Heather> *pyytää kotitontuilta ties mitä herkkuja*
[22:58] <Nicolas_Cartier> * se tuntui... väärältä*
[22:58] <@Heather> *tarvitsee herkkuja*
[22:58] <Nicolas_Cartier> * vaikka Heather oli itse antanut sen *
[22:58] <Nathan> *nyökkäilee* Yksinäisyys on tosi paha tunne välillä.. mut ei se oikeuta toisen luottamuksen niinku rikkomista tai mitään tietenkään. Mut silti.
[22:58] <Nicolas_Cartier> * kurtisti kulmiaan  *
[22:58] <Nathan> Ootteks miettiny onko tää jotain mitä voisitte niinku sopia kaksin ja sit nelisin?
[23:00] <@Heather> *voisipa tainnuttaa itsensä*
[23:00] <Nicolas_Cartier> * vilkuilee Nathania. Yritti pitää katkeruuden sisällään, ettei taas alkaisi huutaa *
[23:00] <OpheliaVillard> Ei se ole niin helppoa *Mumisee*
[23:00] <@Heather> *saa kuitenkin herkut ja lähtee käveleen hitaasti takaisin*
[23:00] <Nicolas_Cartier> * missähän Heather viipyi? Mitä jos tuo oli oikeasti kiivennyt torniin? Olisi pitänyt lähteä mukaan... *
[23:01] <OpheliaVillard> *Ei ollut vielä saanut aikaiseksi jutella Luolin kanssa asioita kunnolla selväksi. Vaikka professori Hale olikin vakuuttanut, että niin kannatti tehdä.*
[23:01] <Nathan> Öö.. itseasias on se..
[23:02] <Nicolas_Cartier> * Oli jutellut Heatherin kanssa. Tuntui epämääräisesti siltä, että tuo vältteli *
[23:02] <Nicolas_Cartier> * oli jotain, mitä Heather salasi, eikä Nic tiennyt mitä *
[23:02] <Nicolas_Cartier> * se häiritsi ajatuksia *
[23:03] <@Heather> *ei haluaisi palata*
[23:03] <@Heather> *tai haluaisi, mutta voisi heittää Ophelian ja Nicin pihalle*
[23:03] <Nicolas_Cartier> * vaikka tuo oli... oikeasti ollut valmis juomaan totuusjuomaa... kai sekin merkitsi jotain? Tuo halusi olla rehellinen? *
[23:04] <OpheliaVillard> Miten niin muka? *Häntä ainakin pelotti puhua asiasta. Entä jos Luol sanoisikin jotain, mikä aiheuttaisi vain lisää surua?*
[23:04] <Nathan> *Kohottaa kulmia ja katsoo Opheliaa* No siis.. MIten yleisesti ottaen sä niinku ajattelisit että ihmiset kommunikoi.. Etenki tälläsis tilanteis?
[23:04] <Nathan> Ne juttelee avoimesti. Ja sit sillä päästään mihinkää
[23:05] <Nicolas_Cartier> * vilkaisi Opheliaa * eikö Luol tyyliin paennut muualle? Sitä ei oo vähään aikaan näkynyt * kohautti olkapäitään. Vaikka saattoi toki olla, että Luol vain vältteli Niciä. Ehkä hyvä niin, Nicin ei tehnyt mieli nähdä koko jätkää *
[23:05] <OpheliaVillard> Totta kai. Mutta ei se tarkoita että se olisi helppoa. Joistakin asioista on vaikea puhua. *Niinpä. Jopa hänen, vaikka hän yleensä puhelias olikin.*
[23:06] <@Heather> *jää seisoon siihen oven toiselle puolelle*
[23:06] <@Heather> *ei haluaisi mennä sisälle*
[23:06] <Nathan> Joo siis todellaki se on vaikeeta jutella jollekulle, jos ei käsittele ite eka omia tunteita ja silleen..
[23:07] <Nathan> Ehkä kannattaa käsitellä ne eka ja sit hallita ne. Ajatella vähä enemmän järjen kauta.
[23:07] <OpheliaVillard> Entä jos ei ole järkeä? *Kysyy huokaisten. Hänestä nimittäin tuntui, että ainakaan tässä asiassa järki ei toiminut mitenkään*
[23:08] <Nathan> Ai niinku et sult puuttuu äly vai et niinku.. häh?
[23:09] <OpheliaVillard> No, en mä ihan fiksuimmasta päästä ole... *Myöntää vähän nolona.* Ainakaan tähän aikaan vuorokaudesta.
[23:09] <@Heather> *kävelee lähes äänettömästi takaisin sisään luokkaan*
[23:09] <Nicolas_Cartier> * okei... Nathan puhui ehkä ihan järkeviä. Nic oli kyllä yrittänyt puhua Heatherin kanssa. Hän ei ollut ihan varma halusiko tuo puhua hänelle. Vaikka olihan tuo tehnyt niin silti *
[23:10] <Nicolas_Cartier> * katselee sauvaansa, joka oli yhäkin käsissään valopallon jäljiltä ja laittoi sen taskuunsa *
[23:10] <Nathan> No siks just sanoin et meidän ois paras kaikkien vaa syödä ja chillaa. Et ei tähän aikaa illast mitää riitelyy ja ylipäänsä.. ei huutoa. Mikään sellanen ei ikinä oo johtanut mihinkään hyvään
[23:10] <OpheliaVillard> Ja joo. Luol lähti, mutta kyllä se tuli jo takaisin. *Oli lähinnä itse vältellyt Luolia, että saisi ajatella asioita.*
[23:11] <@Heather> *ei sano mitään, kävellen istuun Nathanin viereen*
[23:12] <@Heather> *korissa on voileipiä, jotain makeaa, kurpitsamehua ja lämpimiä croissantteja*
[23:12] <@Heather> *hilloa*
[23:12] <Nicolas_Cartier> * hm... tämä oli oikeasti varmaan yksi harvoista kerroista, kun oli oikeasti huutanut Heatherille. Yleensä vain totesi olevansa syyllinen kaikkeen... mutta tätä ei voinut kääntää omaksi syykseen? Vai voiko? Sille oli syynsä, ettei Heather halunnut Niciä... *
[23:12] <Nathan> *Hymyilee lämpimästi ja ilahtuneena Heatherille kun tuo palaa*
[23:13] <Nicolas_Cartier> * pieni helpotus, kun Heather oikeasti palaa *
[23:13] <Nathan> *Heather ei hylkäis Nathania*
[23:13] <@Heather> Ruokaa sulle... *työntää koria lähemmäs Nathania*
[23:14] <Nathan> uuuh.. thanks.. *Ottaa korin vastaan ihan innoissaan hymyten ja nyökyttelee jammaillen vähän. Katselee koria läpi silmät säkenöiden*
[23:14] <@Heather> *pieni hymy Nathanille* Ne on vegaanisia kaikki
[23:15] <OpheliaVillard> En kyllä tiedä siitä chillaamisesta. Ehkä vaan lähden kokeilemaan jos sittenkin saisin nukuttua. *Toteaa ja vilkaisee herkkukoria. Keittiön kautta hän kuitenkin menisi.*
[23:15] <Nathan> Tietty.. *hymyilee ilahtuneena. onko siinä tarpeeksi kaikille?*
[23:15] <Nicolas_Cartier> * katselee ruokaa. Ei ollut syönyt ikuisuuteen *
[23:16] <Nicolas_Cartier> * Mutta ihan sama. Ehkä voisi vain jättää muut. Heillä olisi varmasti kivempaa ilman Niciä *
[23:16] <@Heather> *oli siinä enemmänkin ruokaa ku yhdelle*
[23:16] <Nicolas_Cartier> * Voisi käydä keittiössä itsekin *
[23:16] <@Heather> *ei usko että Ophelia tai Nic haluaa jäädä*
[23:16] <Nathan> *Ottaa leivän. Tarjoaa koria sitten Opheliaa ja Nciä kohti*ä
[23:17] <OpheliaVillard> Ei, kyllä mä nyt lähden. *Suuntaa kohti ovea. Ei tunne oloaan kovin mukavaksi Heatherin seurassa.*
[23:17] <Nicolas_Cartier> * katsoo, kun toinen tarjoaa ruokaa. Nielaisee hieman. Miksi tuo yritti olla niin ystävällinen? Ensin valehtelee heti ensisanoikseen ja nyt tämä? * kiitos * mutisee ja nappaa yhden leivän *
[23:18] <Nicolas_Cartier> * vilkaisee Opheliaa... jos tuo lähti...*
[23:18] <Nathan> *Katsoo Ophelian perään* ÖÖ.. Oli kiva tavata! *huikkaa perään*
[23:18] <Nicolas_Cartier> * ei ole ihan varma pitäisikö itsekin nousta *
[23:19] <OpheliaVillard> Hyvää yötä *Huikkaa vielä mennessään ja lähtee ovesta ulos*
[23:19] <Nicolas_Cartier> * varmaan pitäisi. Tuntui raskaalta *
[23:19] <@Heather> *ei ota itse ruokaa, ruokahalu meni*
[23:19] <Nathan> Öitää! *huikkaa takasin*
[23:19] <Nathan> *Haukkaa leipää sitten isosti*
[23:19] <Nicolas_Cartier> öitä * mutisee ophelialle *
[23:19] <@Heather> *ei sano mitään*
[23:20] <Nicolas_Cartier> * katsoo leipää ja ottaa pienen palan. Oli oikeasti nälkä... sulkee silmänsä. Tämä ei tuntunut hyvältä... *
[23:21] <Nathan> *syö leipää*
[23:21] <@Heather> *on hiljaa*
[23:21] <OpheliaVillard> *Kävelee pitkin käytävää ja menee keittiöön*
[23:22] <Nicolas_Cartier> * ei haukkaa toista kertaa. Mutta katsoo onko korissa vettä *
[23:23] <@Heather> *korissa on kurpitsamehua ja vettä*
[23:23] <Nathan> *Ojentaa koria lähemmäs kun tuo sitä pälyilee*
[23:24] <Nicolas_Cartier> * ottaa lasin ja vesikannun ja kaataa vettä lasiinsa. Jopa tämä tuntui muistuttavan Heatherista... mutta toki vaikea olla muistamatta, kun toinen oli samassa tilassa *
[23:24] <@Heather> En ole myrkyttänyt mitään *toteaa Nicille*
[23:25] <Nathan> *Ottaa croissantin ja laittaa hilloa ja muuta siihen. Sitten syö suuntäydeltä*
[23:25] <Nicolas_Cartier> Joo... en uskonutkaan, et oisit * mutisee *
[23:25] <@Heather> *aiotko livauttaa totuusseerumia sekaan*
[23:25] <Nicolas_Cartier> * tuntuu hieman pahoittelevalta, pieni automaattireaktio äskeisen jälkeen *
[23:26] <Nathan> Nii, on aika huono sillee.. laittaa mitää salaa kenenkää juomaa..
[23:26] <Nathan> AIka sillee.. Luottamuksetonta.
[23:26] <Nicolas_Cartier> * katsoo Nathania * vihjailetko jotain?
[23:26] <OpheliaVillard> *Pyytää kotitontuilta mukillisen lämmintä maitoa ja hunajaa ja jotain pientä purtavaa*
[23:27] <Nathan> *Katsoo Nicolasta* Joo.. Et se on niinku väärin? *syö bambi silmät suurina viattomana*
[23:28] <HeatherO> *leijuu omaan ajatuskuplaansa*
[23:28] <Nicolas_Cartier> * hm... Jos Heather oli vielä mennyt valehtelemaan Nathanille jotain, hm...  *
[23:29] <Nicolas_Cartier> * tuntui hieman pahalta. Ei oikein tiennyt, mitä enää uskoa *
[23:29] <Nicolas_Cartier> * joi vettä *
[23:29] <Nathan> Mut niinku.. joo.. jäätiin johonki.. *katsoo Heatheria* Ennen ku lähettii hakee safkaa
[23:31] <HeatherO> ...onko ihan pakko just nyt? *katsoo nathania*
[23:32] <Nicolas_Cartier> * joi vettä lisää, koska ei tehnyt mieli sanoa mitään *
[23:32] <Nathan> *pudistaa päätään* ei oo.. *syö*
[23:32] <OpheliaVillard> *Syö rauhassa leipää ja hörppii maitoa. Olipa kerrassaan outo yö.*
[23:32] <Nicolas_Cartier> * ajatukset oli muutenkin yhtä puuroa *
[23:32] <Nathan> *Katsoo Niciä* Tota.. Jos nähää joku toinen kerta?
[23:33] <OpheliaVillard> *Keittiö ei ehkä ollut paras paikka syödä, jos vaikka joku professoreista sattuisi kurkkaamaan sinne*
[23:33] <Nicolas_Cartier> Kuulostaa hyvältä...* nousee hieman raskaasti ja laittaa lasinsa takaisin koriin. Leivän ottaa käteensä. Jos vaikka saisi sen vielä syötyä *
[23:34] <HeatherO> *katsoo niciä ja puree huultaan*
[23:34] <Nathan> Hyvää yötä
[23:35] <HeatherO> ....aiotko paljastaa meidät?
[23:35] <Nathan> *katsoo heatheria ja katsoo niciä. ai niin...*
[23:35] <OpheliaVillard> *Haukottelee. Se oli ehdottomasti hyvä merkki*
[23:36] <Nicolas_Cartier> * Katseli hieman toisia. Vilkaisee patjaa... * En... tota... tarttetteko jotain tyynyjä, peittoa? * aika karu paikka nukkua *
[23:37] <Nathan> *katsoo Niciä ja sitten Heatheria. olettaa että joku muttaa sinne vähän lisää sellasia. ei itse osaa*
[23:40] <OpheliaVillard> *Saa syötyä ja päättää vihdoin lähteä takaisin omaan sänkyyn.*
[23:41] <Nicolas_Cartier> * Kaivoi sauvansa ja siirrätti muutaman tyynyn ja viltin yleisestä oleskelutilasta. Ei niitä siellä kukaan kaivannut yöllä kumminkaan. Laittaa ne pulpetille, koska ei oikein tehnyt mieli antaa niitä Heatherille * tolla pääsee alkuun. Hyvää yötä * sanoi ja suuntasi ovelle *
[23:42] <HeatherO> *oli sanomassa että voi kokeilla muodonmuuttaa*
[23:42] <Nicolas_Cartier> * voithan muuttaa viltinkin? *
[23:42] <HeatherO> *mutta tuo siirrätti pari tyynyä ja viltin*
[23:42] <HeatherO> Öitä... *mutisee*
[23:42] <Nathan> Hyvää yöt *hymyilee*
[23:42] <Nicolas_Cartier> * lähti takaisin tupahuoneelle leipänsä kanssa *
[23:43] <Nicolas_Cartier> * ei yrittää hieman järsiä sitä... ehkä pitäisi vain mennä takaisin makuulle *
[23:45] <OpheliaVillard> *Sänkyyn päästyään nukahtaa melkein heti*
Nicolas Cartier on hyväntahtoinen, mukautuva tohveliluonne ja laumasielu, joka on kiinnostunut musiikista.
Nicin sisko on Sonia ja isäpuoli Benjamin Blanchard.
Muut hahmoni: Deborah Fey ja entinen hahmoni Evelyn Clément
Nicolas Cartier

Re: Hiipparointia yössä

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 13 Huhti 2021, 02:10

Kiitos pelistä!

Ophelia Villard, Pouffsouffle: 15p
Heather O'Hara, Serpentard: 15p
Nicolas Cartier, Cerfeur: 15p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Chatroolipelit