Osallistujat: Nicolas Cartier (Cerfeur), Heather O'Hara (Serpentard)
Peliaika: 19.13-20.30 ( 1h 15 min )
Pelipäivä: 16.11. (ingame, pv. huispauksen jälkeen)
Juoni: Katkeruus kipinöi kumpaankin suuntaan. Vaikuttaa siltä, että Nicin ja Herin suhde suuntaa taas alamäkeen (kiitos Luol)
Muuta: Varaa nenäliinoja mukaan, jos luet
[19:13] <@Nicolas_Cartier> * Nic oli ulkona. Hän oli istunut viittansa päälle kivelle ja soitti hiljaa kitaralla. *
[19:13] <@Nicolas_Cartier> * Kaikki ei kuitenkaan ollut ihan tavallisella tavalla. Kiven kohdalla, kun paistoi poikkeuksellisen lämmin aurinko marraskuun iltaan. Jopa muutama kukka kasvoi huvikseen kiven juuressa... Nic oli saanut päähänsä yrittää harjoittaa loitsuja, mutta säänmanaus ei hirveän pitkälle yltänyt. *
[19:14] <@Nicolas_Cartier> * itse asiassa aurinko oli vain hämäystä. Pojan olotilassa kun ei ollut mitään aurinkoista *
[19:15] <@Nicolas_Cartier> * ehkä sitä sitten kuvasi kohmea koleus kiven ulkopuolella *
[19:19] <@Nicolas_Cartier> * talvessa elää hiljaisuus. Ei muita, ei muuta. Rauhan salaisuus ... kirjoitti vihkoon *
[19:21] <@Nicolas_Cartier> * kyynel kristallia, valossa kauniina loistaa, vaikka todellisuudessa, surua kuvastaa *
[19:22] <Heather> *Heatheria yksinkertaisesti vaan vitutti*
[19:22] <@Nicolas_Cartier> * äh... typerää... älytöntä ja liian koristeellista *
[19:23] <@Nicolas_Cartier> * piirtää tekstin yli raksin *
[19:23] <Heather> *Nicin kans oli sovittu tapaaminen, kuten aina*
[19:23] <Heather> *Nic ei ollut tullut*
[19:23] <Heather> *Heather oli odottanut yli puoli tuntia*
[19:24] <Heather> *sen jälkeen... hänen mittansa oli täynnä, ja hän oli päättänyt paeta ulos*
[19:24] <Heather> *päällä mustat farkut, tumman sininen toppi ja valkoinen neuletakki, talviviitta harteilla*
[19:25] <Heather> *kiroaa iiriksi ja kävelee ulkona päämäärättömästi, yrittäen kanavoida energiaansa laulamalla vanhoja iirinkielisiä lauluja*
[19:25] <@Nicolas_Cartier> * koska sanoista ei tullut mitään, näppäilee sointuja ja soittaa vain jotain peräkkäin, mutta pian sormet löytävät tutun rutiinin ja soittavat muutamaa Nicin tuntemaa kappaletta *
[19:25] <Heather> *kävelee syrjemmälle linnasta, haluten olla rauhassa*
[19:25] <Heather> *keskittyy vain laulamiseen*
[19:27] <@Nicolas_Cartier> * lisäilee jotain omiaan... soittaminen rauhoitti. Se oli oma maailma, jonne kadota *
[19:28] <@Nicolas_Cartier> * alkuun soittaminen oli ollut... kireää, mutta nyt aggressiivisimmat soinnut olivat jo alkaneet tasoittua *
[19:29] <@Nicolas_Cartier> * kaipa Nic oli soittanut niin pitkään rauhallisesti, että se tuli automaattisesti silloinkin, kun lähti eri viretilassa soittamaan *
[19:29] <Heather> *laulaminen rauhotti, tai ainakin se auttoi hillitsemään vihaansa*
[19:30] <Heather> *laulaa iiriksi pettävästä sulhasesta xD*
[19:30] <Heather> *kävelee ympäriinsä, ääneen on tullut enemmän mystisyyttä ja sellasta, että manaa*
[19:32] <@Nicolas_Cartier> * hengittää syvään ja tuntee kitaran kielet sormenpäissä... *
[19:34] <@Nicolas_Cartier> * sormenpäissä tuntui pientä kipua, joten lakkaa soittamasta *
[19:34] <@Nicolas_Cartier> * kuullen jotain samaan aikaan tutun ja vieraan kuuloista *
[19:35] <Heather> *katsoo ympärilleen, tuntien oudot kylmän väreet*
[19:35] <@Nicolas_Cartier> * yhtäkkiä kehoon alkaa sattua *
[19:35] <Heather> *jatkaa laulamista, väristys oli tuttu Irlannin kesiltä*
[19:36] <@Nicolas_Cartier> * hypähtää ilmaan ja katsoon käsiinsä ihmetellen *
[19:36] <@Nicolas_Cartier> * huudahtaa kivusta *
[19:36] <@Nicolas_Cartier> * iholle alkoi muodostua arkoja paiseita *
[19:37] <@Nicolas_Cartier> merde! * katselee ympärilleen kauhistuneena *
[19:38] <Heather> *kuulee jonkun epämääräisen huudon, ajattelematta asiaa sen kummemmin*
[19:38] <Heather> *nauttii laulamisen viimeisestä säkeistöstä*
[19:39] <@Nicolas_Cartier> * auauauauuu *
[19:39] <@Nicolas_Cartier> * punertavat alueet kehossa kasvaa *
[19:39] <@Nicolas_Cartier> * kaivaa jostain sauvaansa * finito!
[19:39] <Heather> *lopettaa laulunsa ja hiljenee*
[19:39] <Heather> *miettii mitä laulaisi seuraavaksi*
[19:40] <Heather> *tekipä se hyvää*
[19:40] <Heather> *pitäisi laulaa useammin*
[19:40] <@Nicolas_Cartier> * sattui... mutta ainakaan paiseet eivät kasvattaneet kokoa *
[19:42] <Heather> *katsoo ympärilleen, luonto tuntui jotenki hiljaiselta*
[19:42] <@Nicolas_Cartier> episkius! * ähkäisee, mutta loitsu tuskin teki mitään *
[19:43] <@Nicolas_Cartier> Vulnera sanentur ! * yrittää parantaa itseä *
[19:45] <Heather> *on kävellyt ajatuksissaan kohti sitä samaa kiveä missä näki tuon usein keväällä*
[19:45] <Heather> *näkee Nicin*
[19:45] <Heather> *pysähtyy ja on hiljaa*
[19:45] <@Nicolas_Cartier> * ähkii ja toistaa äskeisen loitsun toisen kerran... saaden edes vähän jotain aikaan, mutta liian vähän *
[19:46] <@Nicolas_Cartier> * kuka kumma kirosi pahaonnisia keskellä päivää? *
[19:46] <@Nicolas_Cartier> * vilkaisee ympärilleen ja odottaa näkevänsä Londonin puskissa *
[19:46] <@Nicolas_Cartier> * pitäisi taas käydä sairaalasiivessä *
[19:48] <@Nicolas_Cartier> * loitsu pitäisi toistaa kolmesti... äh... miksi kipu hankaloitti keskittymistä *
[19:48] <Heather> *katsoo Niciä, oliko tuolla jotain ongelmia?*
[19:48] <Heather> *missähän Jill on...*
[19:48] <@Nicolas_Cartier> Vulnera sanentur * osoittaa taas paiseita... mutta ei ne tietenkään kokonaan katoa mihinkään... *
[19:49] <@Nicolas_Cartier> * sulkee silmänsä... ainakaan ei ähki enää koko ajan *
[19:49] <@Nicolas_Cartier> * pitäisi... selvitä siipeen... *
[19:49] <@Nicolas_Cartier> * teki mieli raapia naamaa *
[19:50] <@Nicolas_Cartier> * ja vasenta kättä *
[19:50] <@Nicolas_Cartier> * ja jalkaa *
[19:50] <@Nicolas_Cartier> * ja selkää *
[19:51] <@Nicolas_Cartier> * avaa silmänsä ja huomaa jonkun liikkuvan puiden joukossa... ottaa askeleen taakse päin... Oliko se London? Ei... *
[19:51] <@Nicolas_Cartier> Heather? * hämmentyy ja mieliala laskee *
[19:51] <@Nicolas_Cartier> * ei halunnut nähdä Heatheria... *
[19:51] <Heather> *katsoo Nicin ilmettä*
[19:51] <Heather> *aha, tämä oli ilmeisemmin sitten tässä*
[19:52] <Heather> Onko sulla jotain ongelmia...?
[19:53] <@Nicolas_Cartier> * Heatheria ei kiinnostanut eilen, vaikka oli oksentanut ja lähes pyörtynyt. Tuo oli pitänyt vain hauskaa lennellessä, vaikka tiesi Nicin makaavan maassa *
[19:53] <@Nicolas_Cartier> * miksi tuota kiinnostaisi nytkään? *
[19:53] <@Nicolas_Cartier> no... kuten silmäsi näkevät. Ei
[19:54] <@Nicolas_Cartier> Olin lähdössä siipeen * puree huultaan *
[19:54] <Heather> *katsoo tuon paiseita*
[19:54] <Heather> ...no, pärjäät siellä varmasti hyvin
[19:54] <Heather> Ihan kuten eilen *toteaa purevasti*
[19:55] <@Nicolas_Cartier> * Heatheria ei siis kiinnostanut. Pitäisikö sen yllättää? *
[19:55] <Heather> *Nic tajusi etsivänsä parempaa*
[19:55] <Heather> *miksi hän olisi halunnut ketään näin... saastunutta*
[19:56] <Heather> *näyttää vaikeasti lähestyttävältä*
[19:57] <Heather> *katsoo paiseita*
[19:57] <Heather> *tietäisi mikä niihin auttaisi, mutta Nic varmaan hoitaa itse itsensä kun on niin hiton hyvä ja fiksu*
[19:58] <@Nicolas_Cartier> * sattui. Miksi Heather oli niin kylmä? Olisi itse kysynyt jo sata kertaa, että selviäisikö tuo ja yrittänyt vaikka parantaa ja vaikka kantanut sinne siipeen *Mm... tuskimpa sillä on väliä... * möks... kääntyy ja ähkäisee, mutta ottaa kitaran... *
[19:59] <Heather> Selviäisit parilla yrtillä *toteaa ja lähtee käveleen poispäin*
[19:59] <@Nicolas_Cartier> * oli vaikea kantaa kitaraa ja papereita... olisi pitänyt ottaa reppu, mutta ei ikinä odottanut tälläistä *
[20:00] <Heather> *olisit voinut edes sanoa, että tämä on tässä*
[20:01] <@Nicolas_Cartier> No onpa hyvä, että toit niitä. S'il vous plait * sanoo harmissaan *
[20:01] <@Nicolas_Cartier> * miten tuo sattuikin paikalle juuri nyt, kun Nic oli kirottu *
[20:01] <@Nicolas_Cartier> * eikä ketään muita näkynyt missään *
[20:02] <Heather> *kääntyy ympäri* Hittoako sä mulle kiukuttelet
[20:02] <@Nicolas_Cartier> * pieni katkera ajatus kyti Nicin sisällä, joka syytti Heatheria *
[20:02] <Heather> Kasvihuoneilta löytyisi apu noihin
[20:02] <Heather> Luulis sun tietävän
[20:04] <@Nicolas_Cartier> * vilkaisee Heatheria. Tuo oli vihainen * sä tässä kiukuttelet. Ilman mitään syytä. Mulla on jotain vitun paiseita, jotka sattuu saatanasti ja sua ei voi vähempää kiinnostaa * sanoo hieman lujempaa kuin piti * ihan ku eilenkin
[20:05] <Heather> Teit oharit *huomauttaa*
[20:05] <@Nicolas_Cartier> * puristaa kätensä nyrkkiin... teki mieli heittää kitaralla jotakuta *
[20:05] <Heather> Ja mä kysyin sulta eilen, että pärjäätkö *kivahtaa*
[20:06] <Heather> Mutta herra päätti leikkiä prinssiä ja sankaria ja pärjätä IHAN itse
[20:07] <@Nicolas_Cartier> Oharit * kurtistaa kulmiaan, mikä sattui, koska naamassa oli paiseita, tottakai * mitkä ihmeen oharit? Mähän oon roikkunut sun perässä vaikka ja kuinka...
[20:07] <@Nicolas_Cartier> pärjäätkö * naurahtaa vaikkei asiassa ollut mitään hauskaa * ja sitten lähditkin pitämään hauskaa Luolin kanssa, koska lentäminen on tärkeämpää
[20:08] <Heather> Mitä hittoa mä olisin voinut tehdä kun sä oksennat vatsaasi ulos?
[20:09] <Heather> *turhauttaa*
[20:09] <Heather> *kädet puuskassa*
[20:09] <Heather> Ja meidän piti nähdä TÄNÄÄN
[20:09] <Heather> tuossa *miettii hetken* Pari tuntia sitten
[20:10] <@Nicolas_Cartier> * oikeastaan teki mieli itkeä, mutta ei varmasti itkisi nyt. Oli vihainen... oli oikeasti vihainen... * No jos sä oisit oksentanut, niin mä oisin ollut sun tukena, katsonut, et saat hoitoa, auttanut, enkä lähtenyt heti livohkaan leikkimään ... sama se * pudistaa päätään *
[20:10] <@Nicolas_Cartier> tänään? * aivot raksuttaa ja tajuaa mistä Heather puhuu. Muistaa ja hämmentyy *
[20:10] <@Nicolas_Cartier> * oliko unohtanut tapaamisen? *
[20:10] <@Nicolas_Cartier> * oli unohtanut tapaamisen *
[20:11] <Heather> Sä et näyttänyt siltä että olisit tehnyt kuolemaa
[20:11] <@Nicolas_Cartier> * eksynyt... miten ihmeessä saattoi unohtaa? *
[20:11] <Heather> En pidä sua avuttomana, ettetkö selviäisi
[20:11] <@Nicolas_Cartier> * oli toki ollut paljon kouluhommia... mutta...mutta *
[20:12] <Heather> Nytkin varmasti selviät ihan itse noista paiseista *vitun vitun vittu*
[20:12] <Heather> *Luol oli oikeassa*
[20:12] <Heather> *miksi ylipäätänsä päästi Nicin lähelle?*
[20:13] <@Nicolas_Cartier> mä... mä ... * änkytti taas. Hengitä. Miten jäätävän vaikeaa puhuminen voi olla? Tossa on sentään sun tyttöystäväs, kai sä sille osaat puhua? *
[20:13] <@Nicolas_Cartier> Unohdin. Sori
[20:14] <@Nicolas_Cartier> * oliko unohtaminen ees paha? En sentään ollut empatiakyvytön toisen paisekärsimykselle *
[20:14] <@Nicolas_Cartier> * oli tosin tehnyt sen taas... pettänyt luottamuksen *
[20:15] <@Nicolas_Cartier> * oli typerys *
[20:15] <@Nicolas_Cartier> * ehkä paiseet oli vain oikein *
[20:15] <@Nicolas_Cartier> * voisi kärsiä loppu päivän *
[20:16] <@Nicolas_Cartier> * ei tosin kestänyt tätä. Lähtisi sinne sairaalasiipeen *
[20:16] <Heather> *katsoo Niciä* Takiaisista ja ratamosta saat hyvän yrttihauteen... *Toteaa*
[20:17] <@Nicolas_Cartier> * vilkaisee Heatheria eikä osaa tulkita tuon äänensävyä * selvä
[20:17] <@Nicolas_Cartier> kiitos * lisää *
[20:18] <@Nicolas_Cartier> * heilauttaa sauvaansa, jotta kitara jää ilmaan leijumaan ja pitää vihostaan kiinni, vaikka puristaminen ei ollutkaan kivaa... ainakin toinen käsi oli parempi. *
[20:19] <Heather> *kaikkihan unohtaa asioita*
[20:19] <Heather> *mutta ei ymmärrä mikä Niciä vaivaa*
[20:19] <@Nicolas_Cartier> * tuntui kummalta... sydän pomppoili. Sattui. Tuntui ärtyneeltä. Vihasi itseä *
[20:19] <Heather> *itsehän tuo oli sanonut että "Pärjää"*
[20:20] <@Nicolas_Cartier> * ehkä pitäisi selvitä itse. Heather varmaan halusi, etten ollut niin säälittävä nössö *
[20:21] <Heather> Sä itse sanoit että pärjäät *katsoo Niciä, edelleen vähän kylmä ja ilmeetön*
[20:25] <@Nicolas_Cartier> * katsoi Heatheria ja ei tiennyt, miksi aikaili sen lähtemisen kanssa. Mitä nopeammin hoitoa, sen parempi. Tuo puhui pärjäämisestä... olinko sanonut, että pärjäisin? Todennäköisesti kyllä. Eli olin vain... itse aiheuttanut ongelman? Vai muistuttiko Heather tästä, jotta tajuaisin olla itsenäisempi? * mmm... niin
[20:26] <Heather> *katsoo tuon paiseita*
[20:26] <@Nicolas_Cartier> * kipu tuntui pahalta ja sulki silmänsä hetkeksi *
[20:27] <@Nicolas_Cartier> lähden sinne siipeen nyt * sanoo, koska ihan totta ei jaksanut enempää *
[20:27] <Heather> Miten vain...
[20:27] <@Nicolas_Cartier> * lähtee kävelemään koulua kohti *
[20:27] <Heather> Eiköhän neiti Lovelace sut paranna
[20:27] <Heather> *jää itse siihen*
[20:28] <@Nicolas_Cartier> * ei hyvästele Heatheria, muttei myöskään pyydä mukaan * mmm * mumisee ja jatkaa kävelyä... ehkä juokseminen olisi nopeampi, mutta sattui ja voisi kävellä keskittyneemmin *
[20:28] <@Nicolas_Cartier> * ei välittänyt Lovelacesta. Tuo oli... puhelias *
[20:29] <@Nicolas_Cartier> * ja sääsi paljon *
[20:29] <@Nicolas_Cartier> * ja kaiken lisäksi tiesi liikaa *
[20:29] <Heather> *palaa itse istuun kivelle*
[20:29] <Heather> *vittu mitä paskaa*
[20:29] <@Nicolas_Cartier> * ihme ettei ollut kertonut siitä jo koko koululle... tai ainakaan Nic ei tiennyt *
[20:29] <Heather> *Luol oli oikeassa*
[20:29] <@Nicolas_Cartier> * ähm... sama se *
[20:29] <Heather> *ei saa päästää liian lähelle*
[20:30] <@Nicolas_Cartier> * sattui, eikä ollut varma oliko se keho vai sielu *
[20:30] <Heather> *sattuu sieluun*