Joyeux anniversaire!

Joyeux anniversaire!

ViestiKirjoittaja Nicolas Cartier » 13 Marras 2020, 17:37

Osallistujat: Heather O'Hara (Serpentard) & Nicolas Cartier (Cerfeur)
Peliaika: 18.03-20.58 (aika tasan 3h)
Pelipäivä: 3.11. (ingame 5.11.)
Juoni: Nic on tehnyt Heatherille synttäriyllätyksen :3
Muuta:

[18:24] <Nicolas_Cartier> * Nic oikoi kauluspaitaa... se kutitti. Hän oli jo niin tottunut huppariin, että oli hyvin kummallista, että pojalla oli päällä jotain oikeasti siistimpää *
[18:25] <Nicolas_Cartier> * tänään oli kuitenkin merkittävä päivä, jonka takia Nic oli hyörinyt keittiössä yli tunnin *
[18:25] <Nicolas_Cartier> * kotitontut olivat olleet kärttyisiä, kun poika oli päättänyt tiskata itse tiskinsä *
[18:27] <Nicolas_Cartier> * Nic toivoi, että Heather tulisi paikalle. Hän oli lähettänyt tuolle kutsun luokkaan vasta eilen. Olisi ehkä pitänyt varmistaa, ettei Heatherilla ollut mitään menoja *
[18:27] <Nicolas_Cartier> * itse asiassa olisi hyvin mahdollista, että Heatherilla oli menoja *
[18:27] <Nicolas_Cartier> * mitä jos Heather olikin tapaamassa perhettään tai sopinut menoa kavereiden kanssa? *
[18:28] <Nicolas_Cartier> * päivähän oli Heatherin, tottakai hänellä oli jo ohjelmaa... *
[18:28] <Nicolas_Cartier> * Nic ravasi edes takas luokassa... hän oli siivonnut sen aamulla ja jättänyt sen takia jopa menemättä muodonmuutoksen kertauskurssille *
[18:29] <@Heather> *oikeastaan ei ollut. Oli saanut onnittelut perheeltään mutta se siitä. Ei juuri kukaan tainnut edes tietää että syntymäpäivä oli, joten oli ilahtunut vain Nicin kutsusta*
[18:29] <@Heather> * oli vaihtanut koulupukunsa johonkin kivaan, kerrankin. Hiukset auki ja siistinyt meikkinsä, kävellen kohti tätä mystistä luokkaa mihin tuo oli pyytänyt*
[18:30] <@Heather> *koputtaa luokan oveen kevyesti*
[18:33] <Nicolas_Cartier> * kuulee koputuksen ja käy avaamassa oven * Heather! Hei! Tuu sisään * sanoo onnellisena siitä, että tuo oli paikalla *
[18:34] <@Heather> *nic oli kuin söpö koiranpentu*
[18:34] <@Heather> *hymyilee tuolle* Hei *astuu sisään*
[18:35] <Nicolas_Cartier> * huoneessa oli pieni pöytä, jolle oli levitetty liina ja kaksi penkkiä sen vieressä. Korkeammalla ilmassa leijuvat kynttilät valaisivat pientä tilaa ja kaikki normaalisti huoneessa olevat muutamat pulpetit olivat kadonneet näkymättömiin *
[18:35] <@Heather> *katsoo ympärilleen vähän hämmentyneenä*
[18:36] <Nicolas_Cartier> * laittaa oven kiinni ja katselee Heatheria * näytät kauniilta
[18:39] <Nicolas_Cartier> * ajattelee kakkua, joka odottaa malttamattomana keittiössä, että kutsuisi sen paikalle *
[18:39] <@Heather> *hymyilee tuolle* Kiitos
[18:39] <@Heather> Mitä sä oot oikein tehnyt...? *vähän hämmentynyt tästä*
[18:41] <@Heather> *ei ollut odottanut mitään tämmöstä*
[18:42] <Nicolas_Cartier> * hymyilee ja hieroo hieman niskaa* Nooh... ajattelin tehdä pienen yllätyksen. Tänään on eräs tärkee päivä * menee penkin luo ja siirtää sitä kauemmas pöydästä * käy istumaan
[18:43] <@Heather> *hämmentyy lisää ja istuu alas*
[18:43] <Nicolas_Cartier> * hihii, Heather on suloinen *
[18:43] <@Heather> *...muistaako Nic?*
[18:45] <@Heather> *katsoo tuota hämillään*
[18:48] <Nicolas_Cartier> * siirtyy takaisin keskemmälle, nappaa kitaran huoneen nurkasta ja alkaa soittamaan * Paljon onneaa vaan, paljon onneaa vaan...
[18:50] <Nicolas_Cartier> paljon onneaaa, Heather, paljon onneaa vaan * supersimppelisti *
[18:51] <@Heather> *O.O*
[18:52] <@Heather> *hymy leviää kasvoille*
[18:52] <@Heather> ...Sä muistit
[18:53] <@Heather> *iloinen hymy*
[18:53] <Nicolas_Cartier> Tietty * hymyilee iloisesti takaisin *
[18:54] <@Heather> *nousee ylös ja kipittää halaan tuota*
[18:54] <Nicolas_Cartier> * halaa takaisin jotenkuten kitara käsissään *
[18:54] <@Heather> En ajatellut että muistaisit
[18:55] <Nicolas_Cartier> * katselee Heatheria silmiin * Heather, sä oot mulle tärkee. Tottakai mä haluun muistaa sun merkkipäiväs
[18:56] <@Heather> No joo mut... tässä on ollut kaikkea *katsoo takaisin ja hipaisee kevyesti tuon poskea*
[18:59] <Nicolas_Cartier> Njäh, ei "kaikki" estä sun juhlimist * siirtää kitaran sivuun ja tarttuu Heatheria käsistä * ja sillä ei oo väliä, ollaa nyt onnellisii. Yhes.
[19:00] <Nicolas_Cartier> * oiii, Heather hipsi poskeani, hihii  *
[19:01] <@Heather> *hymyilee* Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta... Eikä mitään ylimääräisiä häiriötekijöitä
[19:03] <Nicolas_Cartier> Niin. Jos toki ei lasketa häiriöksi sitä, että eräs makea yllätys odottaa pääsevänsä hyppäämään kolmanneksi pyöräksi mukaan * pohdiskelee *
[19:04] <@Heather> *kohottaa kulmiaan* ...ai?
[19:04] <@Heather> Mikä makea yllätys?
[19:07] <Nicolas_Cartier> * hymyilee salaperäisesti ja ohjaa Heatherin takaisin pöydän ääreen * niin, tämä pöytä on täällä tosiaan tarkoituksella...
[19:08] <@Heather> *katsoo tuota kysyvänä ja istuu takaisin alas* Yleensä pöydillä on tarkoitus...
[19:09] <Nicolas_Cartier> * heilauttaa sauvallaan vegaanisen suklaakakun pöytään *
[19:11] <Nicolas_Cartier> * kakun päällä on muutama vadelma koristeena ja eettisesti - köhm Heatherin aatteita mukaillen - valikoitua vegaanisuklaata sulatettuna *
[19:12] <@Heather> *katsoo kakkua yllättyneenä* ...Wau, ootko sä tehnyt tän?
[19:12] <Nicolas_Cartier> * kakku näyttää siltä mitä on: itsetehdyltä, ei siis suoraan ammattilaiselta ostetulta *
[19:12] <Nicolas_Cartier> * tai ammattilaisen tekemältä *
[19:13] <Nicolas_Cartier> joo... tota toivon että tykkäisit
[19:13] <@Heather> Onko tää vegaaninen? *katsoo Niciä vaikka osaa melkein arvata vastauksen*
[19:14] <Nicolas_Cartier> ei, kun tein sun synttärinä sulle kakun, jota voit vaan katsoa. On se vegaaninen * naurahtaa ja heilauttaa vielä lautaset ja ottimet ja mehua paikan päälle *
[19:15] <@Heather> *naurahtaa* oli pakko varmistaa
[19:15] <@Heather> ...Kukaan ei oo koskaan tehnyt mulle kokonaista kakkua *katsoo kakkua silmät kiiluen*
[19:16] <Nicolas_Cartier> no siis, elättelin toiveita, että saan syödä sitä itsekin. Mutta toki, se on sulle, joten voit itse päättää * :D *
[19:17] <@Heather> Saat palasen *hymyilee tuolle*
[19:18] <Nicolas_Cartier> Kiitos * ojentaa Heatherille kakkulapion *
[19:18] <@Heather> Tai kaksi, en välttämättä jaksa syödä tätä yksin *ottaa kakkulapion ja alkaa leikkaan palaa itselleen*
[19:19] <Nicolas_Cartier> Nooh, voihan sitä aina laittaa kylmään ja syödä loput myöhemmin * mutisee *
[19:21] <@Heather> Sekin... *saa palasen leikattua ja ojentaa lapioa tuolle*
[19:22] <Nicolas_Cartier> * leikkaa itselleen palasen * se hyvä puoli on, kun ei ole sankari, ettei tarvitse aloittaa kakkua
[19:22] <@Heather> Kamalat paineet vai?
[19:23] <Nicolas_Cartier> Voi kyllä, kakkupala kallistuu uhkaavasti ja kaikki tuijottavat
[19:23] <@Heather> Käsi vapisee ja on kamalaa? *huvittunut*
[19:24] <Nicolas_Cartier> Voi sitä tuskaa. Toki sentään siinä on keskimäärin hyvä palkka
[19:26] <Nicolas_Cartier> * menee istumaan penkille pöydän viereen *
[19:27] <@Heather> *naurahtaa ja maistaa kakkua*
[19:27] <Nicolas_Cartier> * olisikohan pitänyt tehdä testiversio kakusta ennen sen tarjoilua? *
[19:28] <@Heather> Mmh... tämä on hyvää *maistaa kakkua*
[19:29] <Nicolas_Cartier> * huhhhh, helpotus *
[19:29] <@Heather> Voit hengittää *hymy*
[19:30] <Nicolas_Cartier> Mähän hengitän * mutisee, vaikka todennäköisesti helpotuksen voi lukea kasvoilta *
[19:30] <Nicolas_Cartier> * ottaa itsekin lusikallisen kakkua *
[19:31] <@Heather> Et hengittänyt äsken *huvittunut ja jatkaa syömistä*
[19:32] <Nicolas_Cartier> Ai? * hyvin mahdollista *
[19:32] <Nicolas_Cartier> Mmm, tämä on ihan jees * ehkä vegaaninen kakku ei ollut mahdoton ajatus *
[19:35] <@Heather> Ihan jees kakuksi? *katsoo Niciä* vaikka on vegaaninen
[19:38] <Nicolas_Cartier> niinhän mä sanoin. Sitä paitsi oon muutenki elänyt kasviksilla jo pidemmän aikaa * itse asiassa siitä saakka kun sanoin sulle niin keväällä * yleensähän sitä pitää vaan laittaa mausteita
[19:39] <@Heather> *katsoo tuota hymyillen ilahtuneena* Oikeesti? Vähän hyvä
[19:41] <@Heather> Kai oot muistanut kuitenkin katsoa proteiinin?
[19:43] <Nicolas_Cartier> * enkö ole puhunut tästä Heatherille? * kävin sairaalasiivessä ja pyysin vegaanioppaan, jota oon koettanut noudattaa. * Ongelmia tuottaa kaikki herkut, joita tekisi mieli nyyhkisnyyh *
[19:45] <@Heather> *luultavammin et, kun ollaan mökötetty*
[19:45] <@Heather> *syö sitä kakkua* Ja on onnistunut?
[19:47] <Nicolas_Cartier> * punastuu hieman * niin noh... söin kyllä jäätelöä ja karkkia kesällä... mutta pääsääntöisesti oon yrittänyt
[19:52] <@Heather> No mut tuo jo parempi *hymyilee ja suukottaa tuota poskelle*
[20:09] <Nicolas_Cartier> * hihii tyytyväistä höperöä hymyilyä *
[20:10] <Nicolas_Cartier> * Fey oli ostanut sen jäätelön, joten ehkä sitä ei lasketa... eihän sitä sopinut heittää ruokaa hävikkiin... tosin oli kyllä ostanut itsekin jäätelöä ja oli unohtanut, ettei se ollut vegaanista *
[20:16] <@Heather> *jatkaa kakun syömistä*
[20:16] <@Heather> *iloisenaa*
[20:21] <@Heather> *ei tiedä mitä sanoisi, on vain liian otettu tästä Nicin tempusta*
[20:25] <Nicolas_Cartier> * syö kakkua *
[20:26] <@Heather> Mitä kuuluu...? *katsoo Niciä*
[20:27] <Nicolas_Cartier> Erinomaista
[20:27] <Nicolas_Cartier> Sä ja kakkua, mitä muuta voi toivoa
[20:29] <Nicolas_Cartier> miten sulla menee?
[20:29] <@Heather> Yleisesti muuten..? *katsoo Niciä*
[20:29] <@Heather> Ja mulla menee ihan hyvin
[20:30] <@Heather> Ei mitään erikoisempaa
[20:30] <Nicolas_Cartier> mm siis ihan ok. Mulla on yhä vähemmän opintoja. Toki tänä vuonna otin pari kertauskurssia aineista, mitä en oo opiskellu vähään aikaan.
[20:31] <Nicolas_Cartier> Eihän siitä halloweenjuhlasta tullu sulle pahoja ongelmia?
[20:32] <@Heather> Olin jälki-istunnossa *toteaa välinpitämättömästi*
[20:34] <Nicolas_Cartier> harmi * nyökkää... kai se oli ihan ymmärrettävä seuraus *
[20:34] <@Heather> No... se oli ihan... siedettävä jälki-istunto
[20:35] <Nicolas_Cartier> * katselee Heatheria ja kurtistaa kulmiaan * siedettävä?
[20:35] <Nicolas_Cartier> kai toi on positiivista jälki-istunnosta * olisipa Londonin ja Nicin istunto ollut siedettävä *
[20:36] <Nicolas_Cartier> * yhä pahoja muistoja... ainakin oppi pysymään kaukana Londonista... tosin oli silti ollut enemmän Londonin kanssa tekemissä kuin normaalisti, koska Heather... hm *
[20:37] <@Heather> No Everett antoi vain vittumaisen tehtävän
[20:37] <@Heather> Ei siinä muuten mitään erikoisempaa, pysyn erossa hänestäkin
[20:39] <Nicolas_Cartier> ai? * eikö Everett yleensä oo ihan kiltti ja ystävällinen, eikä turhaan pistä oppilaille jotain turhia tehtäviä? *
[20:39] <Nicolas_Cartier> ehkä hyvä pitää etäisyyttä
[20:39] <@Heather> Mun piti lukea koulunsäännöt ja kopioida ne *paitsi sitä ei tarvinut tehdä* ja kirjoittaa essee säännöistä jotka rikoin
[20:39] <@Heather> *kuulostaa passiiviselta*
[20:40] <Nicolas_Cartier> okei * mietteliäs * nooh, ei puhuta koulusta nyt... mitä sä oot tehnyt muuten? Ootko käynyt huispaamassa?  
[20:41] <@Heather> Oon jonkin verran... mutta en ole tehnyt muuten mitään ihmeellistä *katsoo Niciä*
[20:42] <Nicolas_Cartier> * ei ole itse lentänyt kesän episodin jälkeen *
[20:43] <@Heather> *no hivuttautuu sitten tuon kylkeen kiinni*
[20:43] <Nicolas_Cartier> * virnistää hieman kun Heather tulee lähemmäs *
[20:43] <@Heather> *kiertää kätensä tuon ympärille*
[20:44] <Nicolas_Cartier> lisää kakkua? * ottaa lusikallisen ja tarjoaa sitä Heatheria kohti *
[20:44] <@Heather> *avaa suunsa*
[20:44] <@Heather> *hymyillen*
[20:45] <Nicolas_Cartier> * syöttää kakkua Heatherille *
[20:45] <@Heather> *syö iloisena* mmh... mutta, elämäni on ollut hiljaista
[20:46] <Nicolas_Cartier> * oho, hiljaista? Noh, kai sen loppukesän jälkeen mikä vaan on hiljaista * mm, ehkä se on ihan mukavaakin välillä
[20:47] <@Heather> Niin kai.... *nojaa tuon olkapäähän*
[20:47] <Nicolas_Cartier> * tuskin Heatherin vanhemmat antaa Heatherin tehdä kovinkaan paljoa ja koululla kerta oli valvonta, joten ei katoamisia ja hiljaiseloa, hienoa *
[20:48] <@Heather> *onneksi osaa nykyään hyvin harhautusloitsuja ja voi livahtaa sängystä öisin*
[20:48] <@Heather> *mutta ei kerro sitä Nicille*
[20:49] <@Heather> *miettii kertoisko uudesta osa-alueesta minkä voisi valloittaa... mut Nic paskoo häkkiinsä*
[20:49] <Nicolas_Cartier> * tarttuu ohimennen Heatherin käteen ja silittelee sitä *
[20:51] <Nicolas_Cartier> Kai? En tii... itse pidän siitä, että välillä voi vaan olla
[20:52] <Nicolas_Cartier> Olla ja silitellä sua. Ei oo mikään kiire mihinkään ja asiat on hyvin
[20:52] <@Heather> *hymyilee Nicille*
[20:54] <Nicolas_Cartier> * hymyilee onnellista hymyä *
[20:57] <Nicolas_Cartier> * tunnustelee Heatherin kättä. Se oli niin pehmeä. Piti siitä *
[20:58] <Nicolas_Cartier> * liu'uttaa sormea ja tunnustelee sormia erikseen. Peukalo, väli, etusormi, väli, keskisormi... *
[20:58] <Nicolas_Cartier> * Heatherin sormia *
Nicolas Cartier on hyväntahtoinen, mukautuva tohveliluonne ja laumasielu, joka on kiinnostunut musiikista.
Nicin sisko on Sonia ja isäpuoli Benjamin Blanchard.
Muut hahmoni: Deborah Fey ja entinen hahmoni Evelyn Clément
Nicolas Cartier

Re: Joyeux anniversaire!

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 16 Maalis 2021, 17:12

Kiitos pelistä!

Heather O'Hara, Serpentard: 15p
Nicolas Cartier, Cerfeur: 15p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Chatroolipelit