EXTRAA

EXTRAA

ViestiKirjoittaja Adèle de la Gardie » 09 Maalis 2020, 16:17

Adélen lajittelu:

”De la Gardie, Adèle”, huudetaan seuraavan lajiteltavan nimi. Kun tämä on istahtanut suurten salin etuosassa olevalle jakkaralle, asetetaan hänen päähänsä koulun vanha ja viisas lajitteluhattu.
”Vaikka oletkin monipuolinen persoona, josta löytyy piirteitä monista tuvista, et suinkaan ole vaikea lajiteltava, ehei”, lajitteluhattu tuumaa heti. ”Olet rohkea, toiminnanhaluinen ja ulospäinsuuntautunut. Olet siis aivan ilmiselvä…”
”GRYFFONDOR!” Viimeisen sanan hattu huutaa koko Suurten Salin kuultavaksi ja Gryffondorin pöydästä kajahtaa raikuvat aploodit.
Adèle de la Gardie

Re: EXTRAA

ViestiKirjoittaja Adèle de la Gardie » 09 Maalis 2020, 16:56

LEMPILISTA

Lempi...
...väri: viininpunainen ja tumman violetti
...ruoka: ?
...eläin: Hänen pöllönsä Lune
...laulu: ?
...laulaja: ?
...maa: Ranska

...kouluaine: huispaus & lentäminen
...opettaja: ?
...kaveri: en tunne vielä ketään :||||

Kesken
Adèle de la Gardie

ViestiKirjoittaja Adèle de la Gardie » 10 Maalis 2020, 19:49

Vastaukset lajittelu hatun kysymyksiin:

Adèle de la Gardie

1. Mikä on lempieläimesi?
-Hmmm. Hankala sanoa. Pidän oikeastaan kaikista eläimistä. Ehkä linnut. Pidän niistä, koska ne ovat jotenkin niin ylväitä ja vapaita. Kotka on varmaankin lempilintuni.

2. Mitä harrastat?
– Vähän kaikkea. Liikunta on ainakin kivaa. Se on eräänlaista itsensä haastamista ja se on hyväksi. Harrastan huispausta ja kuntoilua. Myös taide on lähellä sydäntäni. Kun saan ilmaista itseäni. Tykkään maalata tauluja ja käynkin jästien taidekoulussa. Kirjoitan paljon tarinoita. Harrastan myös ihmisten kanssa juttelua ja uusiin ihmisiin tutustumista, jos sitä nyt edes voi sanoa harrastukseksi. Mutta varmaan kaikkein mukavin harrastukseni on voimistelu. Tai vähän sellainen erikoisempi voimistelu. Harjoittelemme valmentajamme kanssa kaikkea voimistelua. Kärrynpyöristä telinevoimisteluun. Ja voimistelu kerhomme onkin tarkoitettu noidille, eli siis se on jätteiltä piilossa. Soitan myös pianoa.

3. Mitkä ovat mielestäsi tärkeimmät ominaisuudet ystävässä?
– Ehdottomasti rohkeus, kärsivällisyys ja ymmärrys. Myös sellainen tietty viisaus olisi ihan kiva löytyä. Ettei joudu selittämään monta kertaa, ennen kuin kaveri ymmärtää.

4. Mikä on unelma-ammattisi?
– En oikein tiedä… En ole vielä miettinyt sitä. Se voisi olla joku valmentaja. Ainakin jokin sellainen, missä saisi koko ajan tehdä jotakin. Ettei työ olisi pitkäveteistä. Tai sitten joku taiteilija tai kirjailija, missä saisi ilmaista itseään.

5. Kuvaile luonnettasi.
-Olen ehkä aika äkkipikainen. Suutun helposti, jos ystäviäni tai minulle tärkeitä asioita loukataan. Olen myös tosi rohkea. En pelkää tarttua haasteisiin ja tutustua uusiin ihmisiin. Olen todella ulospäin suuntautuva ja tykkään olla huomion keskipisteenä. Olen aika luovakin, ainakin omasta mielestäni.

6. Milloin olet syntynyt?
25.7.2007, eli olen toisella luokalla.

7. Mitkä kaksi tupaa ovat suosikki tupiasi?
-Gryffondor ja Pouffsouffle.

8. Mitkä valinnaisaineet valitset tälle lukuvuodelle?
– Huispaus ja lentäminen.

9. Onko sinulla muita hahmoja Taikakoulu Châteaussa?
-Yksi Serdaigle löytyy.

Viimeksi muokannut Adèle de la Gardie päivämäärä 11 Maalis 2020, 20:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Adèle de la Gardie

ViestiKirjoittaja Adèle de la Gardie » 10 Maalis 2020, 19:50

Foorumi pelit:

Chat pelit:
Adèle de la Gardie

ViestiKirjoittaja Adèle de la Gardie » 18 Marras 2022, 13:02

SUKLAASAMMAKKO KORTIT

Maaliskuun suklaasammakko kortti:

Kuva
Ronald Weasley