Kirjoittaja Heather O'Hara » 22 Loka 2020, 00:10
21.10.2020
Äh, elämä on tylsää. Tai ei oikeastaan... mutta on kuitenkin. Nic ei enää pyöri mun ympärillä... ja mulla on ikävä häntä. London on ihan kiva ja hän saa mun olon kivaksi, mutta ei hänessä ole samaa kuin Nicissä. Ruikutan vaan edelleen Nicin perään enkä enää jaksa itseäni tämän kanssa. JOTEN, olen keksinyt uutta ja kivaa tekemistä.
Löysin nimittäin pari mielenkiintoista loitsukirjaa ja olen kokeillut vaikka mitä loitsuja. Ja ne on onnistunut! Osaan vaikka mitä loitsuja nykyään, oon aina testaillut niitä ohikulkeviin. Pitäisi päästä vain tutkiin kirjastossa lisää, tai löytää joku jolla on sama harrastus. Rain ehkä...? Mutta hän voi myös reagoida oudosti ja seota suurinpiirtein, Nic (paitsi ai niin, ei olla väleissä) säikähtäisi omaa varjoaankin ja London ei erottaisi kirousta suojaloitsusta.
En vaan tiedä mistä löytäisin samaa harrastavia, ei tätä viitsi jokaiselle huudella. Vaikka mulla on yliote Molinasta, niin tuskin hänkään ihan kaikkea katsoisi sormien läpi. Joten, parempi pitää matalampaa profiilia.
Äh, en tiedä mitä teen. Jatkan tätä kuitenkin, tämä on pitkästä aikaa tosi kivaa.
25.10.2020
Mä en voi uskoa tätä, että näin kävi. MÄ SAIN MENTORIN! Tosin, se Luol on vähän karmiva, mutta on ensimmäinen joka jakaa samat ajatukset mun kanssa. Ja jos joku onneton on nyt päässyt lukemaan päiväkirjaani, näen varmasti kohta, että kuka se on. Manasin tämän kirjan, ja luulen onnistuneeni. Jos kirjan avaa joku muu kuin minä, niin näppärällä kivalla loitsulla lukijan suu menee umpeen ja sormet katoaa.
Olen vain innoissani tästä, kerrankin on jotain mielenkiintoista odotettavaa. Luol vaikutti hankalalta, siinä missä Nic on helposti manipuloitavissa ja London... no London on vain sivuseikka, Luol on haaste. Haluan vain saman tiedon mikä hänelläkin on.
Tässä on vain ainoa... pieni mutka. Me tehdään rikkumaton vala, kumpikaan meistä ei luota toisiinsa. Ja sen valan sitoo kai Ronja, en olisi ikinä uskonut. Enkä kyllä usko, että hän suostuu, mutta antaa Luolin yrittää. Hän luottaa Ronjaan, mikä taas vähän vähentää hänen uskottavuutta. En ymmärrä miten kukaan voi luottaa siihen hölösuuhun.
Mä nyt toivon ettei tässä tule mitään ongelmia, kerrankin on jotain mikä oikeasti kiinnostaa.
*paljon sutattua tekstiä*
Mulla oli jälki-istunto. Kaikki oli taas mun vika. Ehkä saatoin provosoitua herkästi, mutta en vaan kestä sitä Ronjaa enää sekuntiakaan. Meidän pitäisi pysyä erossa toisistamme, enkä edes ymmärrä mikä hänen ongelmansa varsinaisesti on. Aivan sama vaikka hän olisi halkaissut mun kallon, niin vika olisi kuitenkin ollut mussa. Ei tästä kannata edes puhua kenellekään, Ronjalla on jo oma "asemansa" täällä. Joten, taktiikkani on vältellä häntä kuin ruttoa. Rutto hän kyllä onkin...
*lisää sutattua tekstiä*
Nic suuteli mua halloweeninä. Enkä ole varma vielä ollaanko yhdessä. Kai? Nic välittää musta, en ymmärrä miksi. Mä välitän Nicistä paljon, kun Nic suuteli mua siellä ulkona niin ihan kuin kaikki olisi ollut paikoillaan hetken. Sen hetken, ennenkuin Everett tuli keskeyttämään... ja kaikki oli pilalla.
Niin... se jälki-istunto. Everett laittoi mut lukemaan koulunsääntöjä ja jäljentää ne, kyllästyi mun hitauteen ja sain jättää jäljentämisen kesken. Sitten piti kirjoittaa vielä essee säännöistä, mitä olin jo rikkonut. Se oli kuulemma huonoin kirjoittamani essee. Ihan sama. Selvisin kuitenkin jälki-istunnosta, mutta tiedän että Everett kyttää mua nyt kahta enemmän.
Ei nukuta. Onneksi tuvasta pääsee helposti ulos.
11.11.2020
Vähän vauhdikas alkuviikko. Tai no... sunnuntaina tää jo alkoi. Oli se kaksintaistelukurssi, enkä ymmärrä mitä professori Everett ajatteli laittaessaan mut Luolin pariksi. Tiedän, että Luol on noin valovuoden päässä mun taidoista, joten se kaksintaistelu oli epäreilu. Tai no ei varsinaisesti epäreilu, mutta Luol ei tuskin edes yrittänyt kunnolla. Joten, armokisa. En pidä.
Nic tuli sitten sen jälkeen... ja Luol tietää että me seurustellaan salaa. Nic kielsi sen vain julkisesti ja se oli aika paskaa. Lähdin ulos lenkille ja Luol oli kai lentelemässä, hän sanoi että Nic vinkuu edelleen Jillin perään ja jotain... Tavallaan voin jopa uskoa sen. Kun mä näin Nicin sen jälkeen, sekin oli jostain syystä ulkona, niin Nic vakuutti ettei ole Jillin kanssa missään tekemisissä. Ja haluan uskoa häntä.
Mutta... niin. Mitä jos Luol oli oikeassa koko ajan? Luolilla on tasan oma lehmä ojassa. Ehkä vain uskon Niciä, hänellä ei olisi mitään syytä valehdella eikä hän ole edes niin laskelmoiva, että tekisi niin. Jos tekee, hirtän hänet omakätisesti.
Mentiin Nicin kanssa sen jälkeen valvojaoppilaiden kylppäriin, joku oli tunkenut sammakonkutua vesiverkostoon. Eli oltiin siinä helvetin kudussa sitten, kun sitä tuli joka paikasta. Tehtiin parit hämäytysloitsut ja juostiin järveen peseytyy. Musta tuntuu että mun jalat ei ole vieläkään toipuneet siitä ihan kunnolla, ulkona oli ihan hiton kylmä ja se järvivesi oli vielä hirveämpää. Mut ainakaan en ollut sammakonkudussa enää.
Puhuttiin vähän Nicin kanssa... no... ekasta kerrasta. Tai siis ei me puhuttu siitä hirveästi, lähinnä sanoin että se olisi mulle ok. Pitäisi vain keksiä paikka, koululla ei ihan hirveästi ole mitään... mukavaa paikkaa. Nic tosin väläytti ehdotusta, että lenkkeilisin joskus vähän pidemmälle ja ilmiinnyttäisiin hänen asunnolleen. Se kuulosti vain ihanalta ehdotukselta, ja kelpaisi todella paljon. Pelkään vaan, että Nic jänistää viime hetkellä. Takertuu mun ikään tai jotain... ei enää halua. Ja mitä jos mä olen niin huono, ettei Nic halua mua sen kerran jälkeen?
Äh, ajatukset pyörii taas samaa kehää. Mun on pakko keskittyä johonkin muuhun.