Poissaoloilmoituksia

Lukuvuoden 2012-13 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Poissaoloilmoituksia

ViestiKirjoittaja Essi » 11 Joulu 2011, 00:58

Mikäli aiot olla poissa pelistä pidemmän aikaa, ilmoitathan siitä täällä. Eri pelaajille pitkä aika on eri pituinen, osa käy täällä normaalistikin kerran viikossa, kun toiset käyvät kerran päivässä. Ilmoittakaa kuitenkin yli viikon mittaisista poissaoloista ja joka päivä pelaavien on hyvä ilmoittaa jo yli 4 päivän poissaoloista.

Laita myös poissaoloilmoitus allekirjoitukseesi, jotta muut pelaajan näkevät poissaolon jo peliviesteistäsi. Poissaoloista ei seuraa sanktioita, mutta on kohtelijasta ilmoittaa viivästymisistään.
Châteaun ylläpitotiimin jäsen.
Essi

Re: Poissaoloilmoituksia

ViestiKirjoittaja Antonie Guillory » 09 Joulu 2012, 11:25

Voisin tänne ilmoittaa, että tuskailen koulukiireiden kanssa ainakin 17.12. saakka, jolloin on koulutöiden viimeinen palautuspäivä. Yritän vastailla peliviesteihin heti kunhan kerkeän jossain pienessä välissä, mutta ensisijaisesti keskityn nyt kouluhommiin ettei joululomalla tarvitsisi ahertaa sitten niin paljon.
Antonie Guillory

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Wilma Sparck » 09 Joulu 2012, 13:30

Tämä voi olla turhan aikaista, mutta ilmoitan nyt, etten unohda myöhemmin. Eli olen lomamatkalla 16.3-31.3, joten silloin en tänne pääse.
Wilma Sparck

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Shaan Felix » 29 Joulu 2012, 12:20

Kävin jo toivottamassa hyvät uudet vuodet ennen kuin tajusin, että täällä on tämmöinenkin.
Olen reissussa 29.12.2012-9.1.2013. Tulen takaisin ensi vuoden puolella ja kirjoitan jumittavat vuoroni alta pois uudella innolla. :D
Shaan Felix

ViestiKirjoittaja Melisenda Bertram » 26 Tammi 2013, 12:47

Pahoittelen ilmoittamatonta katoamistani joulu-tammikuussa. Elämä on ollut aika sekavaa, eikä aika yksinkertaisesti riitä. Yritän jatkossa päästä tänne useammin. Anteeksi niille, jotka ovat joutuneet pelissä odottelemaan, kun en ole tajunnut mitään ilmoitella.

Tähtään jatkossa tänne vähintään joka toinen viikko. Voitte siis toivoa hieman aktiivisempaa tahtia kuin viime aikoina.
Melisenda Bertram
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Essi » 31 Tammi 2013, 13:02

Minulla on koeviikko 23.1.-5.2.2013, jonka aikana en juuri ehdi päivystää täällä. Palaan koeviikon jälkeen.
Essi

ViestiKirjoittaja Antonie Guillory » 13 Helmi 2013, 13:59

Olen todella pahoillani kaikista peleistä jotka jumittavat osaltani (Stanislavin ja Antonien osalta siis)! Yritän tänä iltana saada edes yhden peliviestin kirjoitettua esille.

Huomisaamusta alkaen olen kuitenkin poissa koko viikonlopun, mutta sitten ensi viikolla lupaan saada kaikki loputkin jumitukset omalta osaltani kirjoitettua. Kiitos kärsivällisyydestänne.
Antonie Guillory

ViestiKirjoittaja Damien Tremble » 14 Helmi 2013, 20:44

Hei,

Olen lomamatkalla 16-24.2, eli Réna ja Damien eivät siis vastaile tällä aikavälillä viesteihin. Yritän sitten vastata mahd. nopeasti viesteihin lomamatkan jälkeen (tosin heti tämän jälkeen minulla on ainankin yksi koe, joten saa nähdä).
Damien Tremble

ViestiKirjoittaja Melisenda Bertram » 30 Maalis 2013, 23:46

Olette ehkä jo huomanneet, että olen taas ollut poissa muutaman viikon. Valitettavasti näyttää siltä, että olen huhtikuussakin yhtä kiireinen, enkä siksi todennäköisesti ehdi ja muista tulla tänne pelaamaan. Aktiivisuuteni ehkä kasvaa touko-kesäkuussa, mikäli tämä nyt lohduttaa jotakuta.

Käyn vielä erikseen laittamassa kommenttia keskeneräiseen junapeliin.
Melisenda Bertram
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 21 Huhti 2013, 19:50

Olen ollut epäaktiivinen täällä jo piiiitkään ja ajattelin ilmoittaa poissaolostani nyt vähän niinkuin jälkikäteen. Eli koulu ja muut kiireet ovat täyttäneet elämäni, joten olen vielä hetkisen epäaktiivinen. En näköjään ole ainut! :D
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Seuraava

Paluu Lukuvuosi 2012-13