Londonin suunnitelma oli onnistunut juuri niin kuin poika oli olettanut. Isku teki selvästi kipeää ja taikasauvat kolisivat maahan Damienin otteen irrotessa. Tuo lysähti lattialle. London kaappasi oman sauvansa turvaan ja potkaisi Damienin sauvan pitkälle, pöllölän perukoille. Hän asteli ovea kohti ja tarkkaili maassa makaavaa poikaa. Vaikka Damienia sattui, hän ei valittanut kivustaan.
"Anna sauvani takaisin ja painu helvettiin. Minä en kuitenkaan pysty nousemaan ylös tai tekemään sinulle yhtään mitään”, Damien sanoi. Hetken Londonista tuntui siltä, että olisi parempi jäädä auttamaan poikaa, sillä hän oli aiheuttanut kyseiset vammat tuolle. London kuitenkin arveli, että kipeä ruumiinosa oli vain käsi, eli poika pärjäisi itsekin. Kyllä tuo pystyi liikkumaan vaikka toinen käsi olisikin vammautunut. Siispä London päätti nyt painua helvettiin (niinkun Damien oli sanonut) ja jättäisi pojan yksin kärsimään.
”Sopii mulle!”, London huudahti. Hän oli kävellyt jo ovelle ja päätti totella pojan tahtoa. ”Ja sä lupaat, että en tule tapaamaan sinua enää ikinä, muuten…”, poika jätti lauseensa vajaaksi. Damien saisi itse päätellä, mitä tulisi tapahtumaan, jos pojat vielä tapaisivat.