Juna tosiaan alkoi hidastella vauhtiaan ja lopulta pysähtyi. Oliver katseli ulos ikkunasta. ”Se on noin varttia vailla kaksi”, London vastasi äkisti. Toinen myös selitti, ettei juna koskaan ollut myöhässä. Oliver nyökkäsi vastaukseksi. Hänestä se kuulosti melko uskomattomalta, mutta poika tiesi, että tämä olisi vasta alkua. Hän tulisi näkemään paljon uskomattomia juttuja. Lopulta Oliverkin erotti juna-aseman kellon, joka näytti varttia vaille kaksi, niin kuin London oli sanonut.
Junan oven avautuivat ja oppilaita alkoi vyöryä sisään melun saattelemana. ”Aikamoinen melu”, Oliver mutisi lähinnä itselleen. Ei kulunut kauaakaan, kun Oliver huomasi vaunun oven avautuvan ja katsoi uteliaana tulijaa, joka oli iloisen oloinen, nutturapäinen tyttö. Poika arveli tytön olevan hieman häntä vanhempi. "London!" tyttö hihkaisi. Tähän London vastasi: ”Moi Rosie.. eikun siis Emma!” Oliver käänsi katseensa pois. Tämä Emma taisi olla niitä Londonin kavereita, jotka astuisivat junaan tältä asemalta. Jos ei, niin joka tapauksessa he tunsivat toisensa. Tyttö kertoi, ettei käytävillä pystynyt kunnolla liikkumaan. Sen Oliver tiesi kokemuksesta. Ruuhka-aikoina käytävällä pystyi hädin tuskin hengittämään.
”Sinua minä en ole ennen nähnyt, oletko ekaluokkalaisia? Olen Emma, Pouffsoufflesta.." tyttö esitteli itsensä ja Oliver huomasi tämän puhuvan hänelle. Poika mietti hetken, mitä sanoisi.
”Niin, joo… Olen Oliver ja olen uusia ekaluokkalaisia”, poika totesi. Oliver katseli vuoron perää Emmaa ja Londonia, jotka keskustelivat kaikenlaisesta sekavaa. Kun puheeseen kulkeutui mukaan pöllöt, Oliver käänsi katseensa hieman kiusaantuneena pois. Häntä edelleen harmitti se oma pöllökeskustelu töpeksintä. Hän jäi katselemaan ulos ikkunasta. Asema tyhjentyi yllättävän nopeasti, mikä oli ihan hyvä. Oliver arveli, ettei juna jäisi odottelemaan myöhästyneitä oppilaita.
”Emma ja Rosie ovat siis siskoksia. Rosie oli mun tuvassa vielä viimelukukautena ja oli täysi hullu”, kuului Londonin ääni. Oliver katsoi poikaan päin. Oliko London tarkoittanut, että Rosie oli todellakin täysi hullu vai oliko poika vain vitsaillut? Londonista ei hän tiennyt, mutta poika epäili jälkimmäistä. Oliver piti ilmeensä tavallisen totisena. ”Ainakin olen nyt hieman enemmän perillä näistä asioista. Taidan tarvita teidän kanssanne jonkunlaista tulkkia”, Oliver vastasi.