KS sivu 2!
Joo tosiaan oon pitkästä aikaa löytänyt itseni roolipelien parista, vaikka mä niin vannoin, että tänä syksynä en pelailisi sen enempää. No anyway here I am. Oon joskus vuonna sauva ja kivi pelaillut täällä parillakin hahmolla, ihan uusi en näissä piireissä siis ole. Voin pelailla kaikkien kanssa, pelaajan pelikokemuksesta riippumatta. Myöskään hahmosi iällä ei ole merkitystä.
Nyt hakusessa olisi seuraa niin sääntöjen rikkomiseen, oppitunneille, Poudlardineen tai vaikkapa viikonlopun viettoon yhteiseen oleskeluhuoneeseen! Mulla on muutamia ideoita jo omasta takaa, mutta kaikkea saa ehdottaa! Myös tämän vuoden pääjuonta koskevat pelit ovat enemmän kuin tervetulleita. Kenties pimeiden taikojen harjoittelua salaa tyhjässä luokkahuoneessa tai kielletyssä metsässä vierailua.
Kuka Theo siis on? Tänä vuonna yllättävän sosiaaliseksi muodostunut 13-vuotias poika, jolla on kyky muuttua täydestä idiootista ihastuttavaksi nuoreksi mieheksi sekunneissa. Lukutoukka, kahvirakastaja, talvenvihaaja, mitä näitä nyt on. Yleensä kaikkien kanssa toimeen tuleva, ellet sitten satu olemaan hyvin ärsyttävä. Vaikka hän onkin kympin oppilas lähes jokaisessa aineessa, ei hän suinkaan ole maanisesti sääntöjä noudattava. Lisää löydät allekirjoituksessa olevasta linkistä!
Myös nopeatempoiselle chatpelille olisi tilaa, jos joku sellaiseen haluaa lähteä!
EDIT// Theo vois haluta myös jotain ihastusta ittelleen, just maybe...