Seuraa vaaveilleni

Lukuvuoden 2017-18 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Seuraa vaaveilleni

ViestiKirjoittaja Aurora Smith » 28 Marras 2017, 18:27

Eli joo oon taas yli-aktiivinen joten haen seuraa, ideoitahan mulla ei tietenkään ole ja kummatkin tytöt ovat vapaaehtoisia. Ja ne jotka ei oo jutellu mulle ennen niin rohkeesti vaa mä en pure ((Korkeitaan vähän maistan)) Ja en oo yhtä pelottava vanha ja kypsä kun suurimmat osat teistä :3 Joten kaikki joita vähänkään kiinnostaa laittaa tohon alle jotain +Suostun myös ryhmäpeleihin :3
Aurora Smith

Re: Seuraa vaaveilleni

ViestiKirjoittaja Jill Bauer » 29 Marras 2017, 17:42

^
Jill Bauer

ViestiKirjoittaja Theodore Snape » 03 Joulu 2017, 13:52

Ojennan Theon sulle seuraksi *heittää hahmonsa Aurille ja huutaa: "keep it, I dont want it"*
Haluisin pelata vaihteeksi jonkun ihan normaalin pelin (tai niin normaalin, kun Aurin ja Theon tapauksessa suinkaan mahdollista). Serpejä molemmat niin, jos vaan suinkin kelpuutat mut seuraksi, kai me jotain juonta saadaan väännettyä :'3
Theodore Snape, L'étudiant Serpentard qui est toujours remarqué par personne
+ Carmen De Martino
Theodore Snape
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Jill Bauer » 03 Joulu 2017, 16:13

Joo, hahmommehan ovat jo tavanneet ja muuta vastaavaa. Joten mielenkiintoinen peli varmasti tulossa, ja ei minulla ole vieläkään mitään ideoita. Normaalipeli ja Aur mukana???.... Empä usko. Kelpuutan, kelpuutan.
Jill Bauer

ViestiKirjoittaja Theodore Snape » 06 Joulu 2017, 13:18

Onko sulla mitään tiettyä peliä/juonenpätkää, jonka haluaisit pelailla? Jos ei ole, niin siirtykäämme suunnittelemaan jotain yksityisviestien puolelle, jotta kukaan ei etukäteen tiedä meidän maatajärisyttävistä suunnitelmista... Theo on ehtinyt seikkailla aika monessa paikassa jo tän puolen vuoden aikana ja myönnän, että mulla alkaa pikkuhiljaa noi peli-ideat loppumaan '':D
Theodore Snape, L'étudiant Serpentard qui est toujours remarqué par personne
+ Carmen De Martino
Theodore Snape
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Jill Bauer » 08 Joulu 2017, 18:09

Joo voit laittaa, mulleviestiä ((Ps jos haluut vastauksen nopeesti WhatsApp on paras vaihtoehto))
Jill Bauer

Paluu Lukuvuosi 2017-18