Naisen vastatessa, että tuon puolesta he voisivat lähteä, Ahanu nyökkäsi tähän vastaukseksi. Hänellähän ei ollut enää vettäkään, ja vaikka olisi ollutkin, ei se maksanut mitään. Hän oli siis valmis lähtemään, mutta istui vielä hetken, Lucyn vielä puhuessa, intoillessa huomisesta ja uudesta koulusta.
Ahanu itse ei ollut asiaa edes sen kummemmin ajatellut, mutta kun nuori nainen uuden koulun mainitsi, tunsi mieskin hieman jännitystä. Hän ei ollutkaan koskaan ollut koulussa, joten se oli hänellekin jotain uutta.
Jännitystä hän ei kuitenkaan näyttänyt päällepäin.
"Jos oikein muistan, minulla ei ollut tunteja", Ahanu vastasi hänelle esitettyyn kysymykseen huomisen tunneista, "itseopiskelua", hän vielä lisäsi selventäen, samalla kun siirsi penkkiään taaksepäin, jotta pääsisi jaloilleen.
"Joten, menemmekö?" hän kysyi viitaten oven suuntaan.
Jos hänellä joskus olikin ollut herrasmiesmäisiä tapoja, kuten käsivartensa tai kätensä tarjoamista, ei niitä ainakaan enää ollut. Hän ei edes ajatellutkaan, että voisi jollain tavalla auttaa seuralaistaan. Ei sillä, että nainen oikeasti apua olisi tarvinnut, ja kenties tämä olikin syy, miksei koko "herrasmiesmäiset käytöstavat" käyneet mielessäkään.
Ahanu antoi Lucyn poistua ensimmäisenä, tullen itse heti perässä, kuin suojaten naisen selustan. Ulkona hän sitten asettui naisen rinnalle, lähtiessään kävelemään takaisin kouluun vievälle tielle.
Oli tosiaan hämärä, kun ei ollut enää sisältä tulleita valoja heijastumassa ikkunaan. Se oli oikeastaan miellyttävääkin, ainakin blondista itsestään, ja hän vetikin keuhkoihinsa raikasta ulkoilmaa. Miten hän olikaan kaivannut sitä baarissa olon aikana. Häntä ei oltu tarkoitettu sisätiloihin.