Mukana Shi Mèi Lï ja Jill Bauer
Pelatut tunnit 1h
Peliloki:
<Shimeili> **Kävelee käytävällä merkkifarkuissa ja neuleessa. Kasvot meikattu.**
<Jill> *kävelee käytävällä mustassa napapaidassa. Ja mustissa merkki farkuissa. Hiukset ovat auki. Kasvoilla on meikkiä ja tuoksuu vahvasti Chanel:n hajuvedeltä*
<Shimeili> *Tönäisee jonkun ensiluokkalaisen tieltään. Tuo kaatuu.*
<Jill> *Huomaa jonkun tönäisevän ekaluokkalaista eikä välitä vaikka on tutorii. Ottaa laukustaan peilin ja huulipunan, lisää huulipunaansa.*
<Shimeili> *Näyttää kieltä jollekin kummitukselle. Ja tuhahtaa.*
<Jill> *menee istumaan penkille ja ottaa viilansa, alkaa viilata kynsiään*
<Shimeili> *Näkee kynsiään viilaavan tytön ja tuon vaatteet. Hidastaa kävelytahtia.*
<Jill> *Ei kiinnitä toiseen enempää huomiota*
<Shimeili> Hei! *Tervehtii tyttöä, jonka tajuaa jatko-opiskelijaksi.*
<Jill> *Kääntää katseensa kun tajutaan, että hänelle puhutaan* Hei *sanoo toiselle ja katselee hetken toista, kunnes nyökkää hyväksyvästi*
<Shimeili> Shi Méi lï. *esittäytyy ja nyökkää. Ei hymyile.*
<Jill> *Esittelee itsensä* Jill Bauer, Saksan taikaministerin tytär *ei itsekkään hymyile*
<Shimeili> Kiinan taikaministeriön Ranskan lähettilään tytär. *sanoo ja yrittää hymyillä.*
<Jill> *nyökkää ja yrittää hymyillä* Tunnetko sä vielä ketään? *kysyy kun keksii puheenaiheen*
<Shimeili> En oikeastaan. *sanoo ja tuhahtaa miettien muutamaa tapaamistaan.*
<Jill> Okei... No mitäs sä aiot tehä lomalla?? *kysyy vaikka tunnelma on hyvin kiusallinen*
<Shimeili> Matkustan Kiinaan tietty... tai tahtoisin matkustaa... Ehkä en. Sinä? *vastaa. Miettii, miten saisi tytön hallintaansa.*
<Jill> Vietän tyylii loman kotona ja Espanjassa *sanoo kohauttaen harteitaan välinpitämättömästi
<Jill> *
<Shimeili> *tuhahtaa*
<Jill> No ootkos nähny hyvännäkösii jätkii täällä *kysyy*
<Shimeili> Pari joo. Entä itse? *sanoo yrittäen kuulostaa mahdollisimman välinpitämättömältä.*
<Jill> Joo yhen, mut se seurustelee. *sanoo välinpitämättömästi*
<Shimeili> Ahaa. Miltä tuntuu olla ulkomaalaisena täällä? *kysyy ja istuu tytön viereen, muttamahdollisimman kauas.*
<Jill> Ihan kivalta, ei sitä ees huomaa *sanoo eikä ole ennen miettinyt asiaa*
<Shimeili> Aa... No ite en tykkää. Tällainen porvarillinen...kapitalistinen... *sanoo hiukan ärtyneenä.*
<Shimeili> Aha. *Tuhahtaa.*
<Jill> *olettaa toisen olevan jatko-opiskelia* Mitä sä tykkäät meijän tuvasta. Musta se on aika ankea ja ruma.
<Shimeili> Niin on. Meillä Kiinassa kaikessa oli tyyliäkin. Toisaalta liika koristelu johtaa imperialistiseen rappioon. *sanoo tajuttuaan, ettei Jillin kanssa mielistely auta.
<Shimeili> *
<Jill> *hymyilee sillä tunnelma on paljon vapauttavampi* Mitä sä tykkäät meijän tuvan johtajasta, musta se on aivan kamala * lisää hetken päästä perään* ja vanha
<Shimeili> Ylimielinen vanha haahka. Edustaa juuri niitä vanhija arvoja, joita piti hävittää. *naurahtaa. Tunnelma vapautuneempi.*
<Jill> *Naurahtaa ja kysyy* Mitäs oot tehny täällä koululla
<Shimeili> En oikein mitään. Ei kukaan mulle oo oikein puhunu. En tajua miksi... *sanoo ja katsoo lakattuja kynsiään.*
<Jill> Outoa, mutta ei mullekkaan puhuta juuri yhtää . Ehkä koulun oppilaille on sanottu, että hyvännäköset jatko-opiskelia tytöt on demoineita. *sanoo naurahtaen*
<Shimeili> *nauraa* Varmaan. Mölinä varmana. Siis se vihaa mua. Jos isä ei olis käskeny sen olla kiltisti, olisin varmaan jälki-istunnossa.
<Jill> Muo se ei jostain syystä vihaa. Se on tehny musta nimittäin Tutoorin . Tai sit se yrittää vaan mieliskellä iskää *sanoo*
<Shimeili> Joo varmana. Se on vähä sellanen. On siis mahtava käyttää vanhempien valtaa reksiin. Eiks se oo reksi?
<Shimeili> *sanoo jo hymyillen.*
<Jill> On *sanoo ja nyökkää* Onko sulla muute jätkää *kysyy sillä asia kiinnostaa Jilliä*
<Shimeili> Ei. Enkä varmaan täältä saakkaan, vaik ne kattookin mua silleen. *sanoo hiukan harmistuneena.*
<Jill> Kyl sä saat täältä jätkän jos vitosluokkalaisel on tääl jatko-opiskelia jätkä. Niin kyl mekin saadaan. Kaiken lisäks ollaa paljon paremman näkösii ku se
<Jill> *sanoo*
<Shimeili> Viitosluokkslaisella? *kysyy hämmästyneenä.*
<Jill> Niimpä *sanoo pyöräyttäen silmiään*
<Shimeili> Kellä? *kysyy kiinnostuneena.*
<Jill> Yhel Rebeccal
<Jill> *vastaa*
<Shimeili> Jaa. Aika outoo. *tuhahtaa halveksivasti.*
<Jill> Niimpä, mut sen jätkä tykkää musta enemmän
<Shimeili> Oo. Kiva. Oispa mullaki joku. *sanoo hiukan haaveksivasti.*
<Jill> Kyl sä viel saat itelles jätkä
<Shimeili> Nii kai.
<Jill> Kyl sä sen viel saat
<Shimeili> Joo. Kyl säki saat sen omas. Kuka jatko-opuskelija oikeesti seurustelee vitosluokkalaisen kaa? *hymyilee taas.*
<Jill> London Morel, se on mun paras ystävä. Ehkä enemmänkin ku ystävä *sanoo hymyillen*
<Shimeili> Aaa... En tunnekkaa sitä. *hymyilee takaisin.*
<Jill> Okei, se on sit varattu mulle, kun se ja Rebecca eroo.*ilmoittaa*
<Shimeili> Aa okei. *naurahtaa*
<Jill> *Naurahtaa*
<Shimeili> No kuka sopis...mulle?
<Jill> Hmm. En tunne muita poikii *naurahtaa*
<Shimeili> Okei... *nauraa hetken.*
<Jill> *ei keksi mitään sanottavaa*
<Shimeili> No... Ootko sä käynyt ikinä Kiinassa?
<Jill> Oon, kaunis maa *sanoo hymyillen* Entä ootko sä käynyt Saksassa
<Shimeili> Joo. Myös kaunis. *hymähtää*.
<Jill> *hynyilee*
<Shimeili> No... *odottaa toisen sanovan jotain*
<Jill> *ei keksi mitään joten odottaa toisen sanovan jotain*
<Shimeili> Öm... tämä Rebecca... kuka hän on?
<Jill> Joku vitosluokkalainen pinkki tukkanen Serdaigle jolla on liikaa lävistyksiä
<Shimeili> Jaa. Ja sit se poika tykkää enemmän siitä kuin susta?
<Jill> London kyl on sanonu et se pitää musta enemmän
<Shimeili> Niin varmaan pitää. *sanoo ihmeissään pojan käytöksestä.*
<Jill> *katsoo kelloa* Mun pitää nyt mennä, mul on menoa
<Jill> Moikka nähdään taas * sanoo nousee ja lähtee pois päin*
<Shimeili> Okei! Au revoir! Oli hauska jutella. *hynyilee toiselle.*
<Jill> *on jossain tärkeässä menossa*