Peliseuraa Noahille...?

Lukuvuoden 2017-18 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Peliseuraa Noahille...?

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 01 Loka 2017, 17:51

Hei, olen taas monien vuosien jälkeen kaivanut motivaationi lämpimän peiton alta ja raahannut sen tänne koneen äärelle. Olen siis luonut uuden hahmon jolle olen etsimässä peliseuraa vuoden isomman juonen lisäksi. Haluaisin saada Noahille uusia tuttavuuksia, joten kohtauksen laadulla ei siis ole väliä. Kavereita/rivaleita/vihamiehiä, kaikki käy! Minulla on siis ollut pari muutakin hahmoa, eli en ole aivan untuvikko xD

Mitään suunnitelmaa ei ole, ja jos kiinnostaa, voi laittaa viestiä tähän alle tai yksityisesti!
Viimeksi muokannut Noah Andersson päivämäärä 29 Loka 2017, 18:18, muokattu yhteensä 1 kerran
Noah Andersson

Re: Peliseuraa Noahille...?

ViestiKirjoittaja Theodore Snape » 01 Loka 2017, 18:00

Kattelin tossa Noahin luonnetta ja vaikuttais siltä, et tytöstä saattais olla jotain seuraa Theolle. Mietin, et jos nää ois ensin jotain kauheita vihamiehiä, koska luonteet osittain samanlaisia niin ei tulisi heti keskenään toimeen, mut sit jotenkin ystävystyis ainakin hiukan. :'D
Theodore Snape, L'étudiant Serpentard qui est toujours remarqué par personne
+ Carmen De Martino
Theodore Snape
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 01 Loka 2017, 18:25

Theodore Snape kirjoitti:Kattelin tossa Noahin luonnetta ja vaikuttais siltä, et tytöstä saattais olla jotain seuraa Theolle. Mietin, et jos nää ois ensin jotain kauheita vihamiehiä, koska luonteet osittain samanlaisia niin ei tulisi heti keskenään toimeen, mut sit jotenkin ystävystyis ainakin hiukan. :'D

Käy hyvin! Kävin lukemassa sun hahmon esittelyn ja oon aika varma et me saadan tästä oikein hyvä peli aikaseksi. Pelataanko ihan linnan sisällä vai jossain muualla?
Noah Andersson

ViestiKirjoittaja Theodore Snape » 01 Loka 2017, 18:36

Noah kirjoitti:Käy hyvin! Kävin lukemassa sun hahmon esittelyn ja oon aika varma et me saadan tästä oikein hyvä peli aikaseksi. Pelataanko ihan linnan sisällä vai jossain muualla?

Miten olis taikaolentojen aitaus! Jos siellä ois tällä hetkellä jotain mielenkiintoisia otuksia... Theo vois poiketa juoksulenkkinsä aikana siinä ja törmätä Noahiin?
+ Carmen De Martino
Theodore Snape
Oppilas

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 01 Loka 2017, 19:15

Käy mulle. Noah voi olla vaikka tekemässä läksyjä aitauksen luona. Kumpi luo alueen?
Noah Andersson

ViestiKirjoittaja Theodore Snape » 01 Loka 2017, 19:18

Noah kirjoitti:Käy mulle. Noah voi olla vaikka tekemässä läksyjä aitauksen luona. Kumpi luo alueen?

Sä voisit alottaa! Oon alotellu jo sen verran monta peliä, et tuntuu et tekstit alkaa pikkuhiljaa toistaa itteään :D
+ Carmen De Martino
Theodore Snape
Oppilas

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 01 Loka 2017, 19:26

Theodore Snape kirjoitti:
Noah kirjoitti:Käy mulle. Noah voi olla vaikka tekemässä läksyjä aitauksen luona. Kumpi luo alueen?

Sä voisit alottaa! Oon alotellu jo sen verran monta peliä, et tuntuu et tekstit alkaa pikkuhiljaa toistaa itteään :D

Ookkei, Mä luon alueen ja saan varmaan startattua pelin jo tälle illalle.
Noah Andersson

ViestiKirjoittaja Ly Allen » 09 Loka 2017, 14:40

Jos Noah haluaa vielä seuraa niin voisin ilmoittautua pelaamaan.
Ly Allen
Oppilas

Paluu Lukuvuosi 2017-18