Koulupuku

Tänne siirretään oppilaskunnan hallituksen vanhoja juttuja

Re: Koulupuku

ViestiKirjoittaja Cerinna Crein » 19 Heinä 2015, 18:20

Ei vaan se olikin Rosella McDevon joka sanoi, hups.
Cerinna Crein

ViestiKirjoittaja Lora Shelly » 19 Heinä 2015, 21:13

Mielestäni päivä tai puolitoista päivääkin on kyllä vähän lyhyt aika äänestykselle, varsinkin Châteaun kaltaisessa paikassa jossa kaikki tuskin käyvät päivittäin. Jos Cerinnan puku on kuitenkin jo valittu ja kaikki siihen suostuvat, en jaksa alkaa tästä tämän enempää vääntämään. Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään sellainen asia, jolla olisi minulle itselleni niin suurta vaikutusta. Kukaan tuskin tulee roolipeleistäni valittamaan, vaikka niissä puhuisin erilaisesta koulupuvusta kuin mitä täällä on päätetty.

Ehdottomasti kiitos Neolle siitä että jaksaa tälläisen eteen ahkeroida!
19-vuotias ammattihuispaaja, huomaavainen kaikkien kaveri.

(Muita hahmojani ovat Sonia Cartier, Zoë Martinson ja Léon Sauvage)
Lora Shelly

ViestiKirjoittaja Lena Primakov » 19 Heinä 2015, 21:33

Lora, samaa mieltä. Äänestys oli liian vähän aikaa olemassa (esim 2-4pv olisi ollut sopiva aika). Niin vähän aikaa että edes minä en ehtinyt nähdä koko juttua ja niin edelleen. :/ Ja Lora en usko että kukaan vetää herneitä nenäänsä siitä mitä vanhoissa ropetuksissasi lukee. :) Mutta jos vetää niin pffthh, ihmettelisin. :D
Lena Primakov (16): Fiksu, omaperäinen ja ihanan sassy pouffsouffle -tyttö Venäjältä. Tupansa musta lammas.
(Muut hahmoni: Benjamin BlanchardRuth Rousseau)
Lena Primakov
Oppilas

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 20 Heinä 2015, 00:11

Olette oikeassa. Virhe oli täysin omani ja olen siitä pahoillani. Yritän tästä lähin (jos nyt äänestyksiä teen) niin pitää ne vähintään viikon päivät. (Siis tämä on nyt lupaus :D) Idea olisi kuitenkin saada mahdollisen moni vaikuttamaan, eikä toimia minään päällepäsmärinä.

Ymmärrän kuitenkin myös Cerinnan näkökannan, kun kerran sai jo kantansa kerran lävitse, niin ei tarvitse uudestaan ähkiä jne.

En usko, että kukaan ropeissa välittää ja jos välittää, niin se on sen ajan ongelma. Idea on kai niille, jotka näitä seikkatietoja on kaipaavinaan, niin suunnitella jotain, mikä ei tietty ole pakollista muistettavaa.

Pahoitteluni vielä, tämä negatiivisuus, Lora! Toivottavasti en nyt ollut kauhea ja kamala diktaattori täällä.

Ja Neolle suuri kunnia ja arvostus ja ylistys ja papukaijamerkit ja 10 pistettä ja kaikki muut mahdolliset kumarrukset ja arvostuksenosoitukset.
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Neofytos Spirosinpoika » 20 Heinä 2015, 21:16

Älkää vielä kumarrelko tai kiitelkö, olen ollut viimepäivät nii väsynyt, etten ole saanut kynääkään käteeni -.-
Eli mitään en ole vielä aloittanut, en edes luvattuja fanartteja, vaikka nekin tulee.

Joten jos haluatte, voitte ihan vapaasti vielä esittää erilaisia vaate-ehdotuksia ja tehdä sen äänestyksen. Minulla on vielä tämä viikko töitä, jonka jälkeen on pari viikkoa vapaata ja varmasti myös enemmän jaksamista (:
Sosiaalinen ilopilleri, mantikori, joka ei tekisi kärpäsellekään pahaa.
Neofytos Spirosinpoika
Muut hahmot:
16-vuotias albino gryffondor Gwyn D'Cruze, osaveela
Ahanu Levesque, 18-vuotias jatko-opiskelija suurella salaisuudella
Neofytos Spirosinpoika

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 30 Heinä 2015, 18:24

Tämä tilanne taisi vielä hieman jäädä päälle.

Ilmeisesti Neolle sopisi, että ehdotuksia vielä esitettäisiin, kun taas osa on Cerinnan ehdotuksen kannalla ja osa sitä vastaan. (Lora ilmeisesti antaa asian olla). Eli mihin tilanteeseen päädytään? Hyväksytäänkö Cerinnan ehdotus toistamiseen, vai ei?

Tarkoitus ei ole mitenkään jankata, mutta yritän nyt ajaa tämän loppuun ja saada jonkinlaisen tuloksen aikaan.

Ja pahoittelen vielä, että tälläinen soppa edes syntyi.

Eikä Neo mitään kiirettä. Parempi tehdä silloin, kun luonnistaa, eikä väkipakolla. :)
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Cerinna Crein » 11 Elo 2015, 22:43

Minulle on käytännössä ihan sama, valktaanko minun vai Loran vai jonkun muun, mutaa olisi kiva saada asiaan jonkinlainen selvyys, että Neo pääsisi piirtämään sitten kun hänelle sopii.
Cerinna Crein

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 11 Elo 2015, 22:49

Tämä alkaa mennä höperöksi ja taidan itse olla vielä yllyttäjä, mutta puolesta vai vastaan sen että tyydytään nyt vaikka Cerinnan ehdotukseen? Itse voisin nyt vihdoin valita puolen ja sanoa vaikka juu, juu, niin tämäkin on ohi. Eli Cerinnan puolesta. Se kai ensin valittiin kunnes säädin hienosti. Jos kaikille käy, niin siitä voisi Neo alkaa työstää. Jos kaksi ihmistä on vastaan, niin teetetään uusi kysely.

Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 18 Loka 2015, 23:24

Neofytos on käsittääkseni poistumassa harmillisesti koululta, joten koulupukujen piirrustus taitaa jäädä. Onko joku muu innokas niitä väsäämään, vai annetaankos vaan kaikille, joilla aikaa riittää, vapaat kädet toimia?

Tehtävänä olisi siis tällä alueella lukevien ohjeiden perusteella tehdä muutama mallikappale Châteaun koulupuvusta. Toteutuksen voi tehdä niin piirtämällä käsin, tai koneella, miten sitten parhaiten osaa ja kuva pitäisi jotenkin kulkeutua tänne OpKH:n puolelle.

Vaihtoehtoisesti koulupukukuvaus voisi myös riittää ja jätettäisiin kuvan tekeminen unholaan, jos ketään ei innostu (ja tietty kaikki innostuu, eikös? :D)

Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Katrine Isabell Wall » 23 Loka 2015, 00:38

Minä voisin jotain ideoita poimia täältä keskustelusta ja piirrellä muutamia malleja jos piirroksia tarvitaan :)
Don't get too close,
It's dark inside
It's where my demons hide,
It's where my demons hide.
Imagine Dragons - Demons

Katrine Wall, hiljainen, ujo ja älykäs tokaluokkalainen Serdaiglesta
Katrine Isabell Wall
Oppilas

Tupa: Serdaigle

EdellinenSeuraava

Paluu Vanhat jutut