Koulupuku

Tänne siirretään oppilaskunnan hallituksen vanhoja juttuja

Re: Koulupuku

ViestiKirjoittaja Neofytos Spirosinpoika » 11 Heinä 2015, 22:10

En ole ehtinyt aloittamaan. Joten odottelen äänestyksen ratkeamista ^^
Sosiaalinen ilopilleri, mantikori, joka ei tekisi kärpäsellekään pahaa.
Neofytos Spirosinpoika
Muut hahmot:
16-vuotias albino gryffondor Gwyn D'Cruze, osaveela
Ahanu Levesque, 18-vuotias jatko-opiskelija suurella salaisuudella
Neofytos Spirosinpoika

ViestiKirjoittaja Rosella McDevon » 11 Heinä 2015, 22:26

voimme ottaa tuon Cerinnan ehdotuksen :)(on niitä ääniäkin tullut sen verran)
Rosella McDevon: Puhdasverinen jästisyntyisiä vihaava käärmessuu. Tuleva U.A.K.S.RY:n jäsen
Rosella McDevon
Oppilas

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 12 Heinä 2015, 16:51

Hienoa, jos käy :) Äänestys ehti olla tuon päivän, mutta jos siis Cerinnan ehdotukseen päädytään.

Valitaan siis cerinnan ehdotus, kop kop.

Neon vuoro, olkaa hyvä. Ei mitään kiirettä. :)

Ja kiitos kaikille aktiivisille kommentoijille ja suunnittelijoille! Ihanaa, että opkh on saanut näinkin laajan avustuksen ja mietintärykelmän aikaan. Kiitos.
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Lily-Bella Davies » 12 Heinä 2015, 17:03

Jee kiva kun mun ehdotus valittiin (;
Lily-Bella Davies (15): Taiteellinen ja kunnianhimoinen, 5-luokkalainen serpentardtyttö. Teräväkielinen ja fiksu lukutoukka.

Muut hahmoni: Cerinna Crèin (28), Effie Solender (20) ja Alisha Marshall (16)
Lily-Bella Davies
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Benjamin Blanchard » 13 Heinä 2015, 13:45

Hei heii, minäkin tulen tänne sanomaan että Cerinnan ehdotus oli täydellinen. :D Heh, oli pakko.
Benjamin Blanchard

ViestiKirjoittaja Lora Shelly » 18 Heinä 2015, 00:14

Vaikka nyt en vielä virallisesti olekaan takaisin Châteaun listoilla ja äänestys, en voinut malttaa olematta sanoa omaa mielipidettäni ja visiotani aiheeseen.

Henkiklökohtaisesti minä en ole ikinä pitänyt kaavuista, ne ovat tönkön näköisiä ja vihasin niitä jo silloin kun katsoin ekoja Potter-leffoja joissa sellaisia käytettiin. Siksi Cerinnan ehdotus ei ole minun mieleeni.

En tiedä miksi, mutta olen aina mieltänyt Châteaun koulupuvut beigeiksi. Tumman violetti kuitenkin kuulostaa minusta hyvältä, joten voisin soveltaa aiempaa mielikuvaani käyttäen tätä väriä. Perusideana minulla on aina ollut se sama valkoinen kauluspaita, siihen päälle takki/jakku ja sitten pojilla suorat housut ja tytöillä hameet.

Elikkäs, tytöillä;
- valkoinen kauluspaita
- tummanvioletti, polviin asti yltävä kellohame, jonka alareunassa kulkee valkoinen raita
- tummanvioletti jakku, jonka kauluksessa kulkee myös valkoinen raita, rintataskussa tuvan vaakuna
- kravatti oman tuvan väreillä
- valkoiset polvisukat
- mustat, siistit kengät

Pojilla;
- valkoinen kauluspaita
- tummanvioletit suorat housut
- tummanvioletti napitettava takki, jonka kauluksessa valkoinen raita
- kravatti oman tuvan väreillä
- neutraalin väriset sukat
-mustat siistit kengät

Tämä on enimmäkseen talviversio. Kesäversiossa olen ajatellut lyhythihaista kauluspaitaa, ja takki/jakku korvattaisiin lyhythihaisella liivillä(jonka kauluksessa kulkee valkoinen raita), sekä tytöillä että pojilla.

Tämä on oikeastaan pelkkä oma visioni asiasta, ja halusin sen jakaa teidän kanssanne!
19-vuotias ammattihuispaaja, huomaavainen kaikkien kaveri.

(Muita hahmojani ovat Sonia Cartier, Zoë Martinson ja Léon Sauvage)
Lora Shelly

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 18 Heinä 2015, 00:39

Kiva kun liityit mukaan pohdintaan Lora! Ikävä kyllä, en haluaisi olla ilkeä, mutta teimme jonkinlaisen äänestyksen, jonka kärsimättömyyttäni poistin (pahoitteluni, tilanne olisi voinut muuttua ja olisin voinut siihen tuon sinunkin hyvin muotuillun ehdotelman lisätä) mutta tulos oli Cerinnan ehdotus.

Neofytos toteuttaa tästä vielä muutamia versioita, kun aika sallii, joten niistä vaihtoehdoista pääsee sitten valitsemaan, kun sen aika koittaa ja kai äänestys siitäkin toteutetaan.

En haluaisi tuota jo myönnettyä asiaa mennä perumaan, mutten myöskään uusia ehdotuksia kiistämään, joten tosi pahiksena jätän valinnan teille: käykö, että järjestetään uusi äänestys, vai onko Neo jo aloittanut työstön (jolloin ei viitsi uutta hässäkkää tuottaa) vai haluaako Cerinna pitää ehdotelmansa (eikä suostu) vai onko Lora erimieltä, vai vai vai...

Olen pahoillani, mutten osaa sanoa olenko puolesta vai en. Ymmärrän tietysti, ettei kaikki voi kaavustakaan pitää, mutta myös kaapuajatelman... itse olisin tietty ottamassa kaiken, mutta kun se ei vaan voi olla vaihtoehto, joten, mitäs sanotte? Vielä ehdotelmia, vai ei?

//Tiedän, en ole hyvä tuomaroimaan... //
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Ronja Blomroos » 19 Heinä 2015, 17:37

Jos Séraphin/Neo millään jaksaisi, voisihan koulupuvusta piirtää pari eri versiota, joista sitten valittaisiin parempi. Tai sitten niin, että oppilaat saisivat itse valita, käyttävätkö kaapua vai jakkua. Minun mielestäni sekä Cerinnan että Loran ehdotukset ovat hyviä, enkä osaa sanoa, kumpi olisi parempi.

Tuosta äänestyksestä sen verran, että minä en ainakaan sellaista huomannut. Missä se oli, kuinka kauan se kesti ja mitä vaihtoehtoja siinä oli?
Ronja Blomroos (28): Ärsyttävä ja hieman lapsellinen tapaus. Tämä sosiaalinen, äkkipikainen ja huomiota rakastava nainen on sydämeltään Serpentard.
Muut hahmoni: Mila Molina, London Morel & Michelangelo Pele
Ronja Blomroos
Alumni

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 19 Heinä 2015, 17:53

Täällä opkh:n alueella ja aikas vähän aikaa (yhden päivän? Vajaan?), kun vaihtoehdot oli kai vähäiset ja kun kerran joku sanoi, että otetaan suosiolla Cerinnan ehdotus (se oli kai saanut aikas paljon muita enemmän ääniä), niin otin pois... en kai tehnyt siitä mitään haloota, mikä olisi voinut olla parempi, jotta kaikki olisivat kuulleet, mutta kun ajattelin, että jos kerran Neo on tekemässä jo muutamia vaihtoehtoja... Mutta pahoitteluni, taisi olla aikas ajattelemattomuutta.

Itsekin voisin kannattaa vaihtoehtoisia asuja/pukuja, mutta kyse riippuu siitä, miten monta pukua jaksaa muiden harteille tyrkätä. Nythän niitä ehkä olisi niin talvi, kuin kesä puku, sekä tyttöjen, että poikien puku. Jos tuosta sitten vielä tekee muutamia eri malleja ja sitten joutuisi kertomaan kahdella koko höskän, niin itse en jaksaisi. Mutta eihän tässä mitään kiirettä kai ole, että sen puolesta voisi niitä tehdä ...

Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Cerinna Crein » 19 Heinä 2015, 18:18

Minusta tuo keskustelu oli auki kauan, ja kaikilla oli tilaisuutensa ilmaista oma mielipiteensä ja tehdä ehdotus joten nyt on ehkä vähän myöhäistä esittää uusi ehdotus. Ei sillä, etteikö Loran ehdotus olisi ollut hyvä.

Hah, mä katoin että se äänestys oli siellä puolitoista vuorokautta ja äänet taisivt olla loppuvaiheessa jotenkin näin:

Cerinna: 8-10 (?)
Rose: 2-3
Muut: -

Ja sitten Rose sanoi että otetaan suosiolla minun ehdotus. Mutta siis, riippuu Neosta. Olen sitä mieltä, että jos hän on vähääkään aloittanut yhtäkään noista neljästä eri mallista (tytöt ja pojat, kesä ja talvi) niin sitten ei mennä muuttamaan, mutta jos ei ole aloittanut niin sitten voi tehdä uuden äänestyksen. Sen takia, koska tuo neljän kuvan piirtäminen ei ole mikään helppo homma ja Neo sen hyvää hyvyyttään tekee.
Cerinna Crein

EdellinenSeuraava

Paluu Vanhat jutut