Läksyhjelppi -kerhoa?

Lopetetut ja tauolla olevat kerhot.

Re: Läksyhjelppi -kerhoa?

ViestiKirjoittaja Theodore Snape » 28 Syys 2017, 12:03

Ei olla vielä suunniteltu, oon ollu superkiireinen tässä lähiaikoina, et unohtu kokonaan tää. Laitan tässä lähipäivinä Gretalle viestiä ja sulle varmaan siinä samalla ;D
Theodore Snape, L'étudiant Serpentard qui est toujours remarqué par personne
+ Carmen De Martino
Theodore Snape
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 09 Loka 2017, 19:48

Hei! Kerho-idis kuulostaa mainiolta! Hienoa, että se on myös saanut innokkaita kiinnostuneita.

Myös in game -kerhotoiminnasta voi saada tupapisteitä. Muun muassa noin 5 pistettä osallistumisesta (sekä mahdolliset liittymis- / perustamispisteet, joiden valossa olisi myös helpompi jakaa pisteitä, jos olisi olemassa jonkinlainen jäsenlista, vaikka tämä lista olisikin off-game).

Tehkää toki kerhohakemus näiden ohjeitten mukaan, niin kerho voi aloittaa toimintansa.

Jos apuohjaajia kaivataan, tai muita viisastelijoita, niin Evelyn on toki käytettävissä. Ja kenties myös professori Fey.
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Theodore Snape » 09 Loka 2017, 22:06

Laitoin tuossa viikonloppuna muille kerhon perustamisesta kiinnostuneille viestiä, ja nyt odottelen vastauksia. Toivottavasti saadaan mahdollisimman pian hakemus lähetettyä!
+ Carmen De Martino
Theodore Snape
Oppilas

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 08 Joulu 2017, 22:12

Kävinpä pistelemässä uutta yksityisviestiä, ja ehkä saataisiinkin tämä kerho perustettu vielä näin sopivasti vuoden vaihtumisen tiennoilla. (:
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 03 Huhti 2018, 15:39

Onko läksyhjelppikerholle vielä kiinnostusta?
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 03 Huhti 2018, 16:09

Olisin yhä kiinnostunut. :D Muista ei kuulunut sitten viime vuoden, joten.. jos muita löytyy/vanhat kiinnostuneet palailevat, niin olen mukana. :D Voin myös olla ihan rivijäsenenä, ettei siinä mielessä paineita. :3

Mutta kiinnostuneet saavat kyllä vapaasti ilmaista kiinnostuksensa vaikkapa tässä :3
Tai nykiä hihasta. :'3
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas

ViestiKirjoittaja Theodore Snape » 30 Huhti 2018, 16:48

Here I still am. Itsekin olin pois useamman kuukauden, pahoittelut. Mutta tosiaan edelleen kiinnostunut. Joku viestikin on tainnut mulle asian tiimoilta tulla, joten käyn lukaisemassa sen pikimmiten. :D
+ Carmen De Martino
Theodore Snape
Oppilas

ViestiKirjoittaja Natrix Goldenrod » 09 Kesä 2018, 12:31

Olisin myös yhä kiinnostunut. :)
There are two sides to every pancake

Natrix Goldenrod, Cerfeur
+ Rain Savage
Natrix Goldenrod