Aikajana & suhteet

Riistanvartija

Aikajana & suhteet

ViestiKirjoittaja Reichard Lesauvage » 16 Syys 2018, 17:04

    AIKAJANA
    LUKUVUOSI 2017-2018
#1 Naapurin peto ja se pedompi
Foorumipeli, Reichard & Neofytos Spirosinpoika

#2 Opastusta uusille tulokkaille
Foorumipeli, Reichard, Lucy Beckett, Damian Beckett & Ronja Blomroos

#3 Armoton vaatii vertaistaan (kesken)
Foorumipeli, Reichard & Damian Beckett

#4 Jästipäivä
Syyskuun chatpeli

#5 Hei hei, mitä kuuluu (kesken)
Foorumipeli, Reichard & Matthias Frankowski

#6 Pimeys ei anna rauhaa (kesken)
Foorumipeli, Reichard & Lucy Beckett

#7 Jatko-opiskelijat, varokaa! (kesken)
Foorumipeli

#8 Retki kiellettyyn metsään
Pääjuoneen liittyvä chatpeli

#9 Tivoli Poudlardinessa
Maaliskuun chatpeli
Viimeksi muokannut Reichard Lesauvage päivämäärä 27 Tammi 2019, 17:02, muokattu yhteensä 3 kertaa
EVIL is just LIVE spelled backwards

Reichard Lesauvage, etsintäkuulutettu pimeydenvelho
+ Cyan Grenier, Natrix Goldenrod, Rain Savage & Alís Jónsdóttir
Avatar
Reichard Lesauvage
 
Viestit: 61
Liittynyt: 05 Syys 2017, 16:37

Re: Aikajana

ViestiKirjoittaja Reichard Lesauvage » 19 Syys 2018, 19:20

    SUHTEET
Yliviivatut hahmot ovat poistuneet koulun jäsenlistalta.

Neofytos Spirosinpoika
”Kesy mantikori joka asuu tossa riistanvartijan mökin vieressä. Ihmeen viattoman ja sivistyneen oloinen yksilö hurjasta olentolajista. Ihan mukava juttukaveri.”


Lucy Beckett
”Lucy, ehh? Damianin sisko. Ihan söpö pikkulintu ja mukava ainakin niin kauan kuin luulee, että olet hyvisten puolella. Muussa tapauksessa taas aika kipakka ja ärsyttävä. En minä tiedä pidänkö hänestä vai en.”

Damian Beckett
”Damian on se jäykkä englantilainen poika, Lucyn veli. Voisi ottaa rennommin, jos minulta kysytään. Mutta hän on kiinnostunut oikeista asioista ja sen vuoksi myös kiinnostava tuttavuus.”

Ronja Blomroos
”Se vähän isompikokoinen tyttö joka tykkää jutella ja juoruilla. Hyödyllinen tietolähde tarvittaessa. Ihan ystävällinen ja hauska ensitapaamisella mutta koulun valtauksen jälkeen kävi hermoille.”

London Morel
”Leuhka poju joka ilmeisesti luulee olevansa jotain koska osaa ajaa kesyä jästiautoa. En tajua miksi koulun tytöt näyttävät pyörivän tämän Londonin ympärillä. Hölmö nimi sitä paitsi, kenellä muka on kaupunki etunimenä.”

Jill Bauer
”Ihan nätti tyttö mutta ei selvästikään ymmärrä huumoria. Omistaa lisäksi harvinaisen surkean miesmaun koska viihtyy mieluummin Londonin kuin minun seurassani.”


Marceau Forest
”Se pieni pentu joka naureskeli minulle ja yritti viisastella jotain niistä harvaperäisistä jästiluudista.”


Matthias Frankowski
”Kummallisen ujolta vaikuttava poika joka vain yhtäkkiä otti ja pyörtyi jästipäivänä teltassa. Ei kai se minun vikani ollut? En ymmärrä alkuunkaan, mikä tuota vaivaa.”

Gilles Devereux
”Pimeydenvelho joka oli hyvä liittolainen koulun valtaamisessa. Aika kuiva hienostelija hän taitaa olla mutta ihan jees ja osaa hommansa.”


Leonhard Flynn
”Sentään joku jolla on oikea asenne, plussatl siitä! Pirteä tyyppi joka valitsi myös oikean puolen koulun valtauksen aikaan. Väittää olevansa minun ikäiseni, mutta siltä ei kyllä vaikuta...”


Kaamea, Karmiva ja Kauhia Veleho
”Outoja pikkuotuksia jotka sähläsivät menemään, mutta kai niistäkin jotain hyötyä oli. Ehkä.”

Natrix Goldenrod
”Tytönnäköinen blondipoju joka oli siinä koulun lehdessä. Vähän jänishousu se taitaa olla mutta ainakaan ei valita koko ajan ja osaa olla kohtelias.”
EVIL is just LIVE spelled backwards

Reichard Lesauvage, etsintäkuulutettu pimeydenvelho
+ Cyan Grenier, Natrix Goldenrod, Rain Savage & Alís Jónsdóttir
Avatar
Reichard Lesauvage
 
Viestit: 61
Liittynyt: 05 Syys 2017, 16:37


Paluu Lesauvage, Reichard

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron