Juonisuunnittelu (Pimeyden voimat valloilla)

Pimeyden voimat valloilla on lukuvuoden 2017-2018 pääjuoni. Jokainen châteaulainen saa vapaasti osallistua juonen suunnitteluun ja pelaamiseen.

Re: Juonisuunnittelu (Pimeyden voimat valloilla)

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 01 Marras 2017, 20:57

Noahillakin olisi tuon juomisen kanssa ekakerta. Uusi koulu uudet kujeet? Noahin voisin hyvinkin kuvitella noille jatkoille, hän kun on tuollainen sosiaalinen perhonen ja vielä kauhukujan takia kohtalaisen säikähtänyt :)) Olisiko tämä suunnittelu sitten aikalailla tässä, vai unohdanko nyt (taas) jotain...? (Ja vielä, onko porukka vaihtanut päälleen tavalliset kuteet vai mennäänkö vielä naamiaisasuissa?)
Noah Andersson

ViestiKirjoittaja Natrix Goldenrod » 01 Marras 2017, 22:41

Haha, joo kyllähän Naten juominen tietenkin on tässä tärkeä päätökseen vaikuttava tekijä tai... ehkä ei sentään. xDD
Mut juu mennään vaan niillä jatkoilla, kuulostaa hyvältä. ^^ Mutta puku päällä vai ei, ööh.. En oikein osaa sanoa. Jos ne olisi heti juhlien jälkeen niin kai puvuissa, mutta jos vielä illemmalla/yöllä, niin sitten ainakin osa olisi varmaan käynyt vaihtamassa tavalliset vaatteet. thinketitang
There are two sides to every pancake

Natrix Goldenrod, Cerfeur
+ Rain Savage
Natrix Goldenrod
Jatko-opiskelija

Tupa: Cerfeur

ViestiKirjoittaja Alain Astier » 01 Marras 2017, 22:59

Joo. Te voitte vaikka päättää, että mihin aikoihin tuo on. :D Alainin naamiaisasu, kun taisi koostuakin vain silmälaseista, niin ei hänellä kauhean paljon sen erityisempää vaihdettavan arvoista vaatetusta kai ole tai muuta. :] Mutta jollei muita kommentoitavan arvoisia kysymyksiä tule, niin taidan jäädä vain stalkkimaan, haha.

Ja oliko ainakin meidän kolmen pelijärjestys nyt sellainen, että Noah aloittaisi ja Natrix jatkaisi peliin sitten, kun kerkiää (ensi viikolla kenties). :D Hmm... Onko tarkoituksenani sämpyläpostata siihen väliin vai pelata Natrixin jälkeen? :]
Alain Astier

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 01 Marras 2017, 23:19

Jos odotetaan se sun (Alainin) viesti siihen väliin? Noah varmaan haluaa ulos puvustaan, joten hän varmaan on paikalla ihan tavallisissa vaatteissa xD Jos ajallisesti nämä bileet sijoittuisivat jonnekin keskiyön paikkeille?
Noah Andersson

ViestiKirjoittaja Natrix Goldenrod » 01 Marras 2017, 23:43

Joo, Alain voi vaikka kirjoittaa Noahin jälkeen, kun todennäköisesti kuitenkin ehtii aikaisemmin kuin minä. :) Nat taitaa kans tulla ihan tavallisissa vaatteissa ennemmin ja keskiyö olis ihan hyvä aika.

+ Rain Savage
Natrix Goldenrod
Jatko-opiskelija

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 02 Marras 2017, 08:07

Ookkei. Ehdin varmaan tänään/huomenna aloittamaan tänään aloittamaan tän pelin. Mut peli järjestys minä, Nate, Alain, ja alkuun parit sämpylät vai...?
Noah Andersson

ViestiKirjoittaja Natrix Goldenrod » 02 Marras 2017, 12:25

Mä en oo varma ymmärsinkö noita sämpylöitä. xD Olisiko se siis silleen et alkuun Noah, Alain, Noah? Ja sit Natrix, ja sen jälkeen ihan normaalit vuorot?

+ Rain Savage
Natrix Goldenrod
Jatko-opiskelija

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 02 Marras 2017, 13:38

Minun ymmärrykseni mukaan minä, Nate, minä ja sit Alain? (En tosin oo varma tuosta...) Itse ehin varmaan starttaamaan pelin huomenna :D
Noah Andersson

ViestiKirjoittaja Natrix Goldenrod » 02 Marras 2017, 14:30

Toisinpäin olis kyl järkevämpi, koska minä olin se, joka ehtii vastaamaan vasta ensiviikolla. x3 Mut eipä kai sillä ole niin väliä, vastatkoon jokainen kun ehtii, ja sit kun kaikki kolme on pelissä, niin pidetään se järjestys?

+ Rain Savage
Natrix Goldenrod
Jatko-opiskelija

ViestiKirjoittaja Jill Bauer » 02 Marras 2017, 16:40

Aurin on varmaan liian myöhästä päästä tohon peliin ryhmäpeliin mukaan siinä nimittäin yhdistyy sen kaks lempi asiaa tote ja alkoholi :D

Mut jos ois mahollista päästä mukaan oisin hyvin ilonen ((Ja lupaan et vastaan viikossa))

Aurin taivuttelu pimeälle puolelle saattais myös onnistuu ((LIsätty jälkikäteen))
Jill Bauer

EdellinenSeuraava

Paluu Pimeyden voimat valloilla (2017-2018)