Kirjoittaja Lily-Bella Davies » 25 Heinä 2015, 00:14
Hmm.. Ehkä mieluummin jokin hieman isompi artikkeli, sillä yhden kysymyksen väsääminen ei oikein ole aktiivisuutta eikä sillä vielä lehteä koota. Ei pyydetä näytetekstiä, koska haluaisin ainakin, että mahdollisimman moni osallistuu toimittajakerhoon ja tuo näytteen tekeminen on vähän turhaa, jos sitä ei julkaista tai mitään. Tietenkin, kun lehti julkaistaan, korjaan kaikki kirjoitus- ja kielioppivirheet ja ehkä vähäb muokkailen tekstiä sujuvamman kuuloiseksi, joten ei lehdessä ihan hutiloituina niitä artikkeleita ilmesty. Minulla on kuitenkin 2 viikkoa aina aikaa koota lehti artikkeleiden palautusajan päätyttyä, joten sinänsä korjaamisessakaan ei tule kiire.
Kyllä, sopii ehdottomasti että yksi toimittaja kirjoittaa jotain palstaa, eikä silloin muilla ole "sanomista" siihen, eli se toimittaja tavallaan varaa tietyn palstan itselleen. En tiedä jatketaanko Mrs. Answerin palstaa, koska sitähän kirjoitti Kata, eikä minulla ole välttämättä intoa jatkaa jonkun toisen aloittamaan palstaa. Vai haluaako Kata jatkaa kyseistä palstaa?
Eli joo, Sharne voi hyvin kirjottaa jompaa kumpaa palstaa/juttusarjaa (tai vaikka molempia, en estä). Oletko ajatellut, onko ne sellaisia, mihin muut lähettävät kysymyksiä vai sellaisia, missä vain sinä kirjoitat? Sekavasti selitetty, heh, ei pitäisi kirjoitella tänne näin myöhään (;
Joo, se sopii myös hyvin, itsekin ajattelin kirjoittaa artikkeleita Lily-Bellan luonteelle uskollisena ja ajatella, että hän on roolipelillisestikin Ikimusteen päätoimittaja. Jos saan inspiraatiota johonkin, mikä ei sovi Libelle (hah, kiva lempinimi), ajattelin itsekin käyttää jotain muuta toimittajaa (esim Julianne Lynch, jolla joskus Taikakoulun ajoilla kirjoittelin).
Olen ajatellut omalta osaltani, että kirjoittaisin jokaiseen lehteen ainakin pienpöllöä (ellei Evelyn halua tätä itselleen, annan hänelle vapaat kädet jos haluaa), pääkirjoituksen (jotain päätoimittajan pientä höpinää alkuun) ja jonkin lehden teeman sopivan artikkelin.
Tuossa olisi jo kolme per lehti, jos sinä kirjoitat vielä jotain juttusarjaa/palstaa, meillä on jo neljä artikkelia. Katselin vanhoja Ikimusteen numeroita, ja huomasin, ettei sielläkään artikkeleita niin hirmuisesti ollut jokaisessa lehdessä. Ehkäpä sunnilleen 8-13 juttua per lehti. Meille hyvä tavoite olisi ehkä 8-10, sekin olisi hienoa. Ja tietenkin artikkelimäärä riippuu toimittajakerhon jäsenistä (vaikka kyllähän lehteen voi kirjoittaa ilman kerhon jäsenyyttäkin) ja heidän aktiivisuudestaan. Mutta kukaan ei ota nyt mitään paineita minun höpinöideni tähden, kunhan laskeskelin (;
Lily-Bella Davies (15): Taiteellinen ja kunnianhimoinen, 5-luokkalainen serpentardtyttö. Teräväkielinen ja fiksu lukutoukka.
Muut hahmoni: Cerinna Crèin (28), Effie Solender (20) ja Alisha Marshall (16)