Kirjoittaja Anni Swan » 28 Huhti 2017, 16:30
Takkatuli lämmitti yhä huonetta ja ulkona sade on vain yltynyt, onneksi emme olleet siellä enää, sillä olisimme aivan läpimärkiä. En yhtään tiennyt, mitä kysyisin Joelilta seuraavaksi, vaikka halusinkin tietää hänestä paljon lisää. En nimittäin tiennyt, miten kysyisin asioita olematta liian tungetteleva, sillä siitä hän saattaisi loukkaantua. Minua kiinnosti hänen mielipiteensä erilasista asioista, hänen mielipiteensä minusta, opettajista, oikeastaan minua kiinnosti melkein kaikki, mikä vain liittyi häneen. Haluaisin kyllä mtös tietää, oliko hän suhteessa vai ei, mutta sitä olisi todella noloa kysyä suoraan, joten en kysynyt vaan jäin omiin mietteisiini. Musiikkia kuunnellut tyttö oli lähtenyt jonnekkin joten nyt olimme kirjaimellisesti kaksin. Toisaalta eipä paljon muutosta tästä tullut äskeiseen, sillä tyttö tuskin oli edes huomannut meitä, mutta silti. Sade ulkona oli yhtäkkiä lakannut, mutta tummia pilviä näkyi taivaalla silti useita, joten varmaan kohta alkaisi taas uusi sade. Voisin toki puhua Joelille säästä, mutta tuskin häntä se kiinnostaisi pätkääkään, sillä se taisi olla aika tylsä puheenaihe. Toivoin, että Joel sanoisi jotain, ettemme olisi vain hiljaa. Haluaisin toki olla rohkeampi keskustelun aloittaja, mutta kun en oikein tiennyt, mitä sanoisin. Olin minä ennenkin poikien kanssa keskustellut, mutta harvoin ikinä aloitin keskustelua. En tiennyt oliko syy pelko siitä, että nolaisin itseni vai pelkäsinkö loukkaavani toista. Ehkä vähän molempia... Ehkä minun pitäisi vain lopettaa liika pelkääminen. Mutta silti jonkun henkilökohtaisen asian kysyminen tuntui liian ahdistavalta ja tungettelevalta. Tai sitten kysyisin lisää hänen kuntosaliharrastuksestaan... Tai sitten... En.
Hiukseni tuppasivat taas tulla silmilleni, joten pyyhkäisin taas ne korvani taakse. Toivoisin, että osaisin lukea ajatuksia, sillä siten voisin tietää, mitä Joel ajatteli minusta. Mutta toisaalta olisi kamalaa saada tietää se, jos hän vihaisi minua. Mutta empä usko, että vihaa. Hän olisi varmaan jo lähtenyt luoltani. Ellei hän ollut kanssani vain kohteliaisuuttaan... Toivottavasti ei. Siirryin ajatuksissani hieman lähemmäs Joelia ja katsoin taas takassa leimuavaan liekkiin. Toivoin todella paljon, että Joel todella oli sellainen, kun miltä hän oli nyt vaikuttanut, eikä mikään valehtelija, silla sellaisista minä en pitänyt lainkaan. Mutta en oikein uskonut hänen olevan sellainen, sillä ei hän ollenkasn siltä vaikuttanut tai näyttänyt, ainakin toivoin niin.
Olin yllättynyt siitä, kuinka kiinnostunut Joel oli cheerleadingista, sillä harva tapaamani poika oli siitä ollenkaan kiinnostunut. Usein, jos kerroin harrastavani Cheerleadingia moni vain hymähti vastaukseksi ja se oli aina ärsyttänyt minua paljon. Olinhan sentään harrastanut sitä kymmenen vuotta, tuntui turhauttavalta, jos ketään ei kiinnostanut. Mutta onneksi Joel oli tuossa asiassa erilainen. Se antoi hänelle paljon lisäpisteitä minun ajatuksissani. ”Kymmenen vuotta?” Joel ihmetteli ääneen. Hymyilin taas. ”Millaista se on?” hän kysyy sitten. "No jaa, se vaatii aika paljon omistautumista lajille ja treenejä on aika paljon, mutta kyllä se on tosi pakitsevaa," vastaan siihen. En tiedä, oliko tuo hyvä vastaus, mutta toivoin, että se oli riittävä.
En oikein tiennyt, mitä muuta voisin kertoa cheerleadingista. En tiennyt, mikä häntä erityisesti aiheessa kiinnosti. Luulisin, että hän kuitenkin tiesi perusasiat siitä. Sillä luulisin, että aika monet tiesivät. Tanssiminen oli siinä suhteessa hyvin eri asia, kuin Cheerleading, että siinä tarvittiin paljon enemmän voimaa, kuin tanssimisessa. Siis ainakin nostoissa ja hypyissä. En siis millään tavalla vähätellyt normaali tanssimista, mutta se on vain totuus.
Don`t be so serious ;)
//Toinen hahmoni: Courtney Laurent