Epätavallinen ystävyydenalku

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Epätavallinen ystävyydenalku

ViestiKirjoittaja Johnn Prost » 07 Huhti 2017, 15:57

//Peli on Johnnille ja Claire Dawsonille. Muita ei nyt oteta mukaan. Sijoittuu 7.4.//

Johnn istui kirjastossa sohvalla ja luki kirjaa aaveista. Hän vähät välitti ohi menneiden aaveiden paheksuvista katseista. Johnn ei ollut erityisen kiinnostunut aaveista vaan kirjoista. Johnn vilkaisi ikkunasta ulos. Aurinko paistoi.
Kulje aina pää pystyssä, äläkä luovuta.

Johnn Prost viidesluokkalainen serpentardpoika.
Johnn Prost
Oppilas

Tupa: Serpentard

Re: Epätavallinen ystävyydenalku

ViestiKirjoittaja Claire Dawson » 07 Huhti 2017, 16:12

//taidan kirjoittaa tämän ropen kolmannessa persoonassa//

Claire käveli käytävää pitkin. Hän oli juuri tulossa loitsutunnilta, joka oli mennyt hyvin. Hän oli ajatellut pistäytyä kirjastossa etsimässä kirjaa vaikeista loitsuista. Hän käveli kirjaston kirjahyllyjen välistä etsimään hyvää kirjaa. Kirjastossa oli todella hiljaista, kuten aina. Toisin kuin loitsutunnilla oli ollut. Siellä tietyt pojat olivat taas riehuneet oikein olan takaa. Ja yksi tyttö oli lunttinut Clairelta koko tunnin. Clairen etsiskellessä oikeaa kirjaa hän näki ruskeatukkaisen pojan lukevan kirjaa aaveista.
"Apua!"Claire kiljaisi kun muuan aave työntyi kirjahyllystä läpi. Kaksi tyttöä vilkaisivat Clairea paheksuvasti, mutta Claire mulkoili takaisin. Claire käveli ruskeatukkaisen pojan luo, sillä hän oli kyllästynyt etsimään kirjaa loitsuista. Hän istuutui pöydän ääreen ja kysyi pojalta:
"Kukas sinä olet?" Claire katsoi poikaa inhoten. Minusta tuntuu että hänen vaatteensa ovat menneet muodista sata vuotta sitten, hän ajatteli.
Claire Dawson
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Johnn Prost » 07 Huhti 2017, 16:20

Tummanruskeatukkainen tyttö tuli kirjastoon. Yksi aave meni kirjahyllyn läpi, ja Johnn huomasi senkin katselevan häntä paheksuvasti.

"Apua!" tyttö huusi. Johnn huomasi kahden muun tytön katsovan paheksuvasti juuri tullutta tyttöä, mutta tyttö vain mulkaisi takaisin.

"Kuka sinä olet?" tyttö kysyi inhoavan näköisenä ja tuli lähemmäs Johnnia.
"Johnn Prost. Kuka sinä olet? Näimmän joku joka ei ole ennen aavetta nähnyt", Johnn näpäytti takaisin.

Johnn Prost
Oppilas

ViestiKirjoittaja Claire Dawson » 07 Huhti 2017, 17:10

"Kuka sinä olet? Näimmän joku joka ei ole ennen aavetta nähnyt", Johnn näpäytti takaisin.
Siristin silmiäni ja vastasin:
"Claire Dawson. Ja olet väärässä. Kyllä minä olen aaveita nähnyt, ainakin enemmän kuin sinä"Claire kivahti ja mulkoili kiukkuisesti Johnnia. Mitä tuokin kuvittelee olevansa, Claire ajatteli. Ainakin hän osaa olla raivostuttava.
"Ja miksi sinä luet aaveista kertovaa kirjaa?"Claire kysyi omahyväisesti. Jos hän kerta tietää niistä kaiken, hän lisäsi mielessään.
Älä jää haaveilemaan, vaan katso suoraan eteenpäin ja kohtaa maailma silmästä silmään

Claire Dawson, 15-vuotias tyttö Serdaiglesta jolle koulu ja ulkonäkö ovat kaikki kaikessa.
Claire Dawson
Oppilas

ViestiKirjoittaja Johnn Prost » 07 Huhti 2017, 17:17

"Claire Dawson. Ja olet väärässä. Kyllä minä olen aaveita nähnyt, ainakin enemmän kuin sinä", tyttö vastasi.
"Ahaa!" Johnn sanoi yllättynyttä esittäen. "olet siis sellainen " aaveiden keskellä asunut""
"Ja miksi sinä luet aaveista kertovaa kirjaa?" Claire kysyi.
"Se taas ei ole sinun asiasi, etkö ole oppinut ettei muiden asiat kuulu sinulle?" Johnn kysyi.

Johnn Prost
Oppilas

ViestiKirjoittaja Claire Dawson » 08 Huhti 2017, 08:33

"Se taas ei ole sinun asiasi, etkö ole oppinut ettei muiden asiat kuulu sinulle?" Johnn kysyi.
Claire mulkoili häntä ja mietti mitävhän voisi nyt sanoa. Lopulta hän katsoi taas Johnniin ja kysyi oikein tuttavallisesti:
"Keitä sinun perheessäsi on?" Varmaan tuhat koiraa eikä mitään muuta, hän ajatteli.
"Minun perheessäni on minä, äiti ja isä. He ovat ihan kivoja, varsinkin se minä, Claire sanoi.
Älä jää haaveilemaan, vaan katso suoraan eteenpäin ja kohtaa maailma silmästä silmään

Claire Dawson, 15-vuotias tyttö Serdaiglesta jolle koulu ja ulkonäkö ovat kaikki kaikessa.
Claire Dawson
Oppilas

ViestiKirjoittaja Johnn Prost » 08 Huhti 2017, 08:42

"Keitä sinun perheessäsi on?" Claire kysyi. Johnn mietti, oisiko sekin vain pilkkakysymys, mutta Clairen vastatessa:
"Minun perheessäni on minä, äiti ja isä. He ovat ihan kivoja, varsinkin se minä". Johnn ajatteli Clairen olevan hieman itserakas mutta päätti vastata.

"Minä, isä ja äiti, ja se typerä kohta tuleva pikkusisko", Johnn mutisi.

Johnn Prost
Oppilas

ViestiKirjoittaja Claire Dawson » 11 Huhti 2017, 13:40

"Minä, isä ja äiti, ja se typerä kohta tuleva pikkusisko", Johnn mutisi.
Claire siristi silmiään ja kysyi:
"Etkö sinä sitten haluaisi siskoa? Minä ainakin ottaisin mielelläni, koska sitä voisi tarpeen tullen ärsyttää, Claire selitti ihan vakavissaan.
"Ja sinun kuuluisi olla iloinen, sillä kaikki eivät ole saamassa sisaruksia.", Claire muistutti tahallaan. Jos minä ärsytän häntä, mitähän hän tekee? Claire mietti mielessään. Mutta ehkä en kuitenkaan ärsytä häntä enää, sillä minun pitäisi ehtiä vielä tänään tehdä läksyjä, ja ärsyttämisessä kestää kauan, Claire päätti mielessään. Hän nappasi ruskean koululaukkunsa lattialta ja alkoi etsiä sieltä kelloaan.

Claire Dawson
Oppilas

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 31 Elo 2017, 18:03

Lukitaan keskeneräisenä.

Johnn Prost, Serpentard: 4 p
Claire Dawson, Serdaigle: 4 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Lukuvuosi 2016-17