//Tämä peli on tarkoitettu Xander Blakelle ja hahmolleni Rebecca Hopelle. Ajankohta sovitaan myöhemin mutta varmaan jonnekkin päin helmikuuta jos vain Xanderille käy :)//
Tuijotin edessäni oleviä papereita ja pyörittelin sulkakynää kädessäni. Pääni löi aivan tyhjää. Miksi jätin kotitehtävät aina viime tingaan? Ärähdin kovaäänisesti ja muutama oppilas käänsi katseensa ihmeissään minuun. Mulkaisin heitä ilmeellä joka sanoi; "Ettekö muka koskaan ole nähnyt läksyistä kärsivää Serdaiglea?" Vilkaisin edessäni olevia kymmeniä kirjoja, joista ei ollut pätkääkään apua. Tai ainakaan minä en osannut niitä käyttää. Huomasin taas piirteleväni ajatuksissani paperiini. Huokaisin. Kuka kumma osaa tehdä näitä?! En minä ainakaan. Selailin taas jotain hyödytöntä kirjaa edessäni. Ärähdin jälleen. Oikeasti! Miksi nämä läksyt olivat niin vaikeita!? Näpräsin harmaan T-paitani helmaa hermostuksissani.Padassani luki valkoisin kirjaimin "Yes, I Am A Potato, And I Believe In Unicorns". Uuden tatuointini päällä oli yhä muovikääre joka oli jo irronnut aika paljon, kun hermostuksissani sitä räpläsin. Huokaisin ja otin sulkakynän käteeni. Laskin sen paperille ja yritin lähteä kirjoittamaan jotain. En saanut mitään aikaiseksi. Nostin kynän. Paperiin oli jäänyt musteläntti. Huokaisin jälleen. Pyörittelin kynää kädessäni ja yhtäkkiä se lennähti lattialle, kauas sen pöydän läheltä missä minä istuin. Nousin ylös ja lähdin kävelemään kynää kohti. Se oli pyörähtänyt kirjahyllyn alle. Ärähdin ja kyykistyin kurkkaamaan kirjahyllyn alle. Näin kynän vierineen kauas kirjahyllyn alle. Yritin työntää kättäni kirjahyllyn alle, mutta se ei mahtunut. Katsoin kättäni ja muutin sen ohuemmaksi ja pidemmäksi. Kolo lattian ja kirjahyllyn pohjan välissä oli silti liian pieni. Juuri ja juuri sopiva sille, että kynä mahtuisi sinne. Käteni taas ei. "Hienoa!" Huudahdin. Ja viisaana olin jättänyt sauvanikin tupaan.