// Tämä roolipeli on avoin kaikille enkä odota ketään roolimaan kanssani. Kello: 16:20//
Istun nojatuolissa ja luen kirjaa nimeltä _Amuletit ja muut taikakalut_ Vilkuilen välillä muita Pouffsouffleja. Huokaisen sillä on ole vieläkään löytänyt ystäviä. Pian loma jo päättyisi ja tunnit alkaisivat taas. Suljen kirjani ja jään tuijottamaan ikkunaa. Tämä oli vasta toinen vuoteni täällä! Olin kyllä ihan hyvä koulussa, etenkin liemissä ja taikaeläinen hoidossa. Kyllä lentäminenkin ihan hyvin meni enkä ollut oikeastaan missään surkea, joskin jotkut loitsut ja taijat menivät huonosti, mutta en kuitenkaan koskaan mitään katastrofia ole saanut aikaan. Pyörittelin sauvaa ilmassa ja se kipinöi hiukan. Siirsin lopulta katseeni kirjaani. ^Pitäisi varmaan käydä palauttamassa tuo^ pohdin katse yhä kiinni kirjassa. Ponkaisen ylös ja otan kirjan käteeni. Alen kiivetä kierreportaita ylös.
Menen ovesta ulos ruusujen ohi. Suuntaan askeleeni kohti portaita. Kävelen portaat ylös ja käännyn kirjastoa kohti. Avaan kirjaston lasiovet ja laitan kirjan tiskille. Kävelen hyllyjen välissä miettien mitä lukisin seuraavaksi. Päädyn kirjaan jonka nimi on _liemia ja yrttejä joka lähtöön_ "Otan tämän" huikkaan ohi mennen ja avaan taas lasiovet. Hyppelehdin kolme rappusta kerrallaan alas. Vahtimestari mulkaisee minua joten lopetan hyppelehtimisen. Menen tuvan ovelle ja hihkaisen "Hunajapurnukka!" Jolloin ruusut päästävät minut sisään. Menen kierreportaat alas ja istun uudestaan samaan nojatuoliin josta hetki sitten lähdin.
Luen kirjaani samalla kun pohdiskelen koulu asioita. Hetken kuluttua huomaan että perheemme pöllö tuijottaa minua ikkunan takana. Päästän sen sisään ja otan kirjeen sen ojentamasta jalasta. "Kiitos" mutisen ja pöllö pyyhältää tiehensä. Suljen ikkunan ja menen takaisin nojatuoliin. Avaan kuoren ja luen tekstin. Äiti siinä vain kirjoittaa ja pyytää kertomaan koska ensimmäinen Pourlandine viikonloppu on, jotta he voivat silloin lähettää minulle rahaa. En voi vielä vastata koska en tiedä koska menemme Pourlandineen seuraavan kerran. Odotan jo innolla sitä viikonloppua. Laitan kirjeen taskuuni ja jatkan kirjani lukemista.