// Peliin enemmän kuin odotetaan mukaan ihastuttavaa Cassia Finchia. Peli sijoittuu 16.9.2016, jolloin tytöt sattumalta tapaavat taas jälleen kerran. //
Tämä oli kuin unta - erittäin kamalaa unta, jota kukaan ei halunnut nähdä. En osannut kuvailla mitä tein, ikään kuin itkin, mutta se ei ollut itkemistä. Silmistäni ei tietääkseni vuotanut kyyneleitä, tai ei, taisi vuotaakin... Tiesin tietysti myös juoksevani. Toivoin vain voivani juosta pois täältä. Ihan koko täältä - maailmasta. Ja sen olisin ansainnutkin. Olin surkea ihminen ja vaikka mitä muuta, kuten myös vaikka ruskeahiuksinen tyttö. Kaikista asioista, mitä olin, katoaisi pian asia, nimeltä "isosisko".
Jalkani tuntuivat raskailta, mahdottomilta nostaa maasta irti - ja lopulta ne eivät enään nousseetkaan. En tiennyt kompastuinko, vai eivätkö jalkani oikeasti enään halunneet nousta. Ja sitten tietysti jalka, jolla yritin ottaa tukea lattiasta, kauhoikin vain tyhjää ilmaa. Polveni koukistuivat kaatuessani, ja käteni suoristuivat eteen. Kaaduinkin olkapäälleni, joka ei pysäyttänyt kaatumistani, vaan tunsin pääni kolahtavan johonkin, kuin pian jalkojen ja käsienikin.
Avasin silmäni, nähden vain sumeana valoja. En käsittänyt mitä tapahtui, vaan vedin jalkani rintaani vasten, noustuani ensin istumaan - tai saatoin vetää jalkani siihen jo ennen nousemistani, en ollut varma - en ollut mistään varma sillä kirotulla hetkellä.
Tunsin hartioideni tärisevän sitä mukaan, mitä itkin. Tiesin ihan itkeväni, enkä vain.. noh, luullut itkeväni. Kyyneleet valuivat poskiani pitkin, kilpaillen siitä, mikä ehtisi ensin alas leualleni, tai ehkä pikemminkin tippumaan leualtani pois, pois minusta. Olisimpa ollut yksi niistä onnekkaista kyyneleistä, jotka voivat vain lähteä tästä 169 senttisestä ja 54 kiloisesta ruumiista pois, sulautua maahan, ja lopulta minua ei enään olisi.
Räpyttelin silmiäni, yrityksenä kadottaa sumeus, mutta se kävi mahdottomaksi, kyynelkanavani halutessa luoda vain lisää märkiä kyyneleitä. Erotin vieressäni portaat. Kun tajusin niiden ollen syy kaatumiseeni, tajusin myös kivun - tarkemmin päänsäryn, joka aiheutui pääni kolahtamisestä rappuseen. Itkun vaimentamis yritykset muuttuivat mahdottomiksi, jolloin vain luovutin - ei minusta ollut voittajaksi.