//Tähän peliin on toivotetaan tervetulleeksi Sylviane Gren! Pelin ajankohta on 5.10.//
Jästitiedon tunti oli päättymäisillään. Kuuntelin Salena Blokea kiinnostuneena. Salena antoi meille läksyt ja minä kirjoitin ne ylös läksyvihkooni. Kello löi varttia vaille viisi ja tuntimme loppui. Kävelin Pouffsoufflen tupaan. Menin suoraan makuusaliin. Halusin vaihtaa koulupuvun johonkin mukavampaan. Avasin matka-arkkuni ja otin sieltä keltaiset löysät housut. Mietin hetken minkä paidan ottaisin. Valitsin pitkän mietinnän jälkeen valkoisen villapaidan. Vaihdoin ne päälleni ja lähdin ulos harjoittelemaan temppu sarjaa. Olisin tietty voinut tuvassakin harjoitella, koska ulkona on todella kylmä, mutta pelkäsin osuvani johonkin. On todella hassua, että olen niin hyvä voimistelussa, koska olen todella kömpelö.
Laitoin vielä syystakkini päälle.
Harjoittelin sarjaa noin vartin verran. Viimeisellä kerralla periaatteessa onnistuin, mutta tahti oli ihan väärä. Lähdin takaisin tupaan, koska hiukseni häiritsivät todella paljon. Voisin sanoa vihaavani hiuksiani. Väärän pituiset, väärän väriset ja mitä vielä muuta. Muuten ulkonäköni mielestäni on ihan ok. Kävelin ulko-ovesta takaisin sisälle ja suunnistin tuvalle. Ryntäsin ovesta sisälle makuusaliin. Halusin mennä vielä ulos harjoittelemaan, mutta, koska hiukset en voinut. Minun onnekseni makuusalissa oli myös Sylviane Gren. Tiesin hänen osaavan tehdä kampauksia. Mietin voisinko kysyä, että voisiko hän tehdä letin. Minulla kuitenkin oli todella hikiset hiukset niin en pitänyt itsestään selvänä asiana, että Sylviane vastaisi myöntävästi. Katsoin Sylvianea. Hän ei ollut huomannut minua vielä(?). Hiivin hänen taakseen ja peläytin hänet. En kyllä tiennyt pelästyikö hän, mutta en antanut sen haitata. "Sylviane... Voisitko laittaa hiukseni?" Kysyin Sylvianelta varovaisesti. Nappasin pöydältä pompuloita jotka olin jättänyt siihen jossain vaiheessa ja heiluttelin niitä hymyillen.