Anteeksi, mutta voinko auttaa?

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Anteeksi, mutta voinko auttaa?

ViestiKirjoittaja Cèlina Tourette » 05 Syys 2016, 08:25

//Peli sijoittuu syyskuun kuudennelle päivällä. Mukaan myös hahmoni Ayo Moss.//

Hei äiti!
Oikeasta äidistäni sen verran, että niin kauan, kun hän tulee uniini, lohduttamaan ja muuta, niin koitan kyllä kestää, vaikka tilanne on outo. Tiedän että etsit äitiä, mutta silti. Koulussa on mennyt ihan hyvin.
Cèlina

"Fiiu!" yritin viheltää pöllölleni. Tosiasiassa olin ihmettynyt. Mitä, jos oikeat vanhempani löydettäisiin?
"Äh, tänne!" tiuskahdin.
"Voinko auttaa?" kuulin pojan äänen sanovan englanniksi. Vaikka olin puhunut ranskaa pöllölleni, ei kielenmuutos minua letkauttanut, olin jo tottunut.
Cèlina Tourette. Viidesluokkalainen Pouffsouffle joka käyttää pyörätuolia.
Cèlina Tourette
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

Re: Anteeksi, mutta voinko auttaa?

ViestiKirjoittaja Ayo Moss » 30 Loka 2016, 12:02

Kävelin kaikessa rauhassa pöllölään. OLin lähettämässä kirjettä pikkusisaruksilleni, he kuulemma niin kaipasivat minua. Näin pöllölässä tytön, joka istui pyörätuolissa. Tyttö vihelsi pöllölleen. Sitten hän äyskäisi pöllölle jotain ranskaksi. Huonolla ranskallani käänsin sen johonkin sellaiseen kuin tule nyt.
"Voinko auttaa?" kysyin englanniksi, koska oletin, että hänen englantinsa olisi minun ranskaani parempi.

Tyttö käänsi päänsä, ja hänen vaalea tukkansa heilahti.
Ayo Moss. Ystävällinen, tumma, 5 luokkalainen Serdaigle poika jolle ystävät ovat kaikki kaikessa. Kestää kovankin paineen alla.
Muut hahmoni: toinen Serdaigle Sophie Brown, kaksi Pouffsoufflea pyörätuolityttö Cèlina Tourette ja ujo, ystävällinen pieni tyttö Katie Chang, Isabelle Marfan, kunnianhimoinen ja ylpeä, mutta silti hyvä ystävä kelle vain.Jos ihmettelette kun tässä ei mainita Stéphan Moreauta niin aion erottaa hänet.
Ayo Moss
Oppilas

Tupa: Serdaigle

Re: Anteeksi, mutta voinko auttaa?

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 11 Kesä 2017, 19:06

Peli lukitaan ja pisteytetään keskeneräisenä.

Cèlina Tourette, Pouffsouffle: 1 p
Ayo Moss, Serdaigle: 1 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Lukuvuosi 2016-17