Unknown danger

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Unknown danger

ViestiKirjoittaja Marque Betancen » 30 Syys 2016, 13:00

"Enkä minä ole missään suhteessa kuten muut", vaaleahiuksinen totesi, joka oli totta. Harvemmin henkilö, jonka olet juuri tappanut, ei kehuisi sinua seksikkääksi. Se sai minut lähes naurahtamaan, mutta päätin pitää sen komean flirttailevan virneeni. Tarvitsisin sitä nyt.

Neidin seuraava toteamus hulluudestaan sai minut kohottamaan toista kulmakarvaani - hänpä oli mielenkiintoinen yksilö. Minä taaskin olin kaikkea muuta. Olin kuin kuka tahansa teini-ikäinen vampyyri. Flirttaileva, ehkä vähän fuckboy, virnistelevä, mystinen ja muuta samantapaista. Enkä ollut ainoita, jotka eivät tavanomaisesti juoneet ihmisen verta. Jonka olin kuitenkin juuri tehnyt.

Kuten olin saanut jo arvata, alkoivat vaaleahiuksisen huulet tulemaan hitaasti omiani kohti. Lopulta sain viimein tuntea ne lämpimät ja pehmeät huulet. Tunsin intohimon naista kohtaan kasvavan vain lisää ja lisää. Niimpä päädyin kietomaan toisen käteni tuon niskaan, toisen hiuksiin. Mahtava tunne.

Olin suudellut elämäni aikana montaakin tyttöä (joista suurin osa olikin jästejä), mutta toisen vampyyrin suuteleminen oli paljon - paljon kiihkeämpää ja mieluisempaa. Ehkä myös osin siksi, etten voinut pelätä tappavani toista. Tosin, tähän tilanteeseen toi reilusti lisää outoutta se, että olin juuri tappanut tuon vaaleahiuksisen, jota jo suutelin kiihkeästi.

En antanut ajatusteni häiritä sitä, mitä tein. Châteaussa olin iskenyt useampiakin tyttöjä, mutten jäänyt seurustelemaan heidän kanssaan päivää pidemmäksi aikaa. Kun taas lomilla Cannesissa saattoi juttu kestää viikkojakin, kunnes kyllästyin tytön kokemattomuuteen.

Mutta taaskin mieleeni palautui se, että nainen oli raskaana. Itsehän tuo minua suuteli, mutta silti. Ei minua toki haittaisi, vaikka tämä jäisi yhteen kertaan. Se vain tuntui hassulta. Ja sitten kun vaaleahiuksisella oli raskauden takia suurehko maha, joka esti ruumiini olemisen kokonaan tuota vasten. Noh, kai pitäisi tyytyä siihen, miten asiat järjestyvät.
Marque Betancen (16), mukava ja mielenkiintoinen vampyyrihahmo Pouffsoufflesta, johon tutustumista kannattaa harkita.

Toinen hahmoni löytyy nimellä Katherine Westwood.
Marque Betancen
Oppilas

ViestiKirjoittaja Effie Solender » 30 Syys 2016, 17:05

En tiedostanut enää mitä ympärillämme tapahtui. Tiedostin vain sen, että toinen kietoi kätensä niskaani ja hiuksiini. Kylmät väreet lähtivät kulkemaan selkääni pitkin hänen kosketuksestaan.

Suudelma oli kuin huumetta minulle. Päässäni pyöri ja ujutin käteni pojan paidan alle tämän selkään. Hänen ihonsa oli kylmä, mutta niin oli minunkin. Olin kuollut. Juuri äsken. Tavallisesti näin pitkään jatkuva suutelu olisi hengästyttänyt, mutta nyt en kokenut tarvetta hengittää. Minun ei tarvinnut hengittää. Olin kuollut. Yleensä sydämeni syke olisi noussut korkealle, mutta nyt en havainnut mitään. Sydämeni ei lyönyt enää. Ja koska todellakin olin menettämässä järkeni, ajatus kiehtoi minua ja suutelin toista entistä kiihkeämmin.

Minulla ei ollut minkäänlaista käsitystä siitä, kuinka kauan sitä jatkui. Tiesin vain, että kenenkään muun kanssa suutelu ei tuntunut tältä. Olisin halunnut sen jatkuvan loputtomiin, mutta se ei ollut mahdollista. Yhtäkkiä kamala ajatus pälkähti päähäni. Mitä jos en tapaisi häntä enää? Mitä jos en saisi kokea tätä enää ikinä? Ja itseasiassa halusin paljon enemmän kuin suutelua. Halusin...

Vetäydyin hitaasti kauemmas ja katsoin häntä silmiin. Olin ymmärtänyt erään kauhean asian, mutta en aikonut antaa sen pilata tätä hetkeä. Tunsin yhä vetoa poikaa kohtaan, mutta pakotin itseni olemaan suutelematta häntä uudelleen. Laukkuni oli pudonnut maahan, mutta en vaivautunut nostamaan sitä. Hetken ajan vain katsoin toisen tummia silmiä ja epäilin, etten pystyisi kääntämään katsettani pois niistä.

Joku toinen olisi ehkä saattanut kysyä pojan nimeä. Mutta minä en kysynyt, koska sillä ei ollut suurta merkitystä. Vain sillä oli merkitystä, että olin elänyt juuri yhden elämäni parhaista hetkistä. Jos siis vampyyrilla edes oli elämä. Aivoni tuntuivat pikkuhiljaa taas toimivan ja luotin siihen, että pysyisin pystyssä. Niinpä nostin laukkuni maasta ja sanoin hymähtäen: "Tuon voisi ottaa joskus uusiksi". Muutamassa sekunnissa tein päätökseni ja kaikkoonnuin.

// EFQUE <3 Kiitti peliseurasta, tämä taitaa jäädä viimeiseksi viestikseni (: Voidaan varmaan alkaa suunnitella näiden toista tapaamista? //
Effie Solender (20): Elmässään suuria menetyksiä kokenut kuvankaunis vampyyri. Luonteeltaan huumorintajuinen ja huolehtivainen. Ei kykene vastustamaan hyvännäköisiä miehiä ja epäilee olevansa seonnut.

Muut hahmoni: Cerinna Crèin (28), Daniel Ford (22) ja Lily-Bella Davies (15)
Effie Solender
Jatko-opiskelija

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 02 Helmi 2017, 22:47

Marque Betancen, Pouffsouffle: 17 p
Effie Solender, Cerfeur: 24 p

Peli lukitaan osittain keskenräisenä, kiitos!
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2016-17