// Pahoittelut myös täältä, kovasti kiirettä viime viikkoina. //
Märkyys vaatteissani liimautui ihoa vasten, mutta auringon säteet lämmittivät vielä mukavasti. Olimme nauraneet aivan mahdottomasti, mikä sai hyvänolon tunteen kuplimaan vatsassa ja suupieliä melkein pakotti leveän hymyn jäljiltä. Sirena herätti minussa sen iloisen, leikkisän tytön, joka osasin olla vain tarpeeksi rentoutuessani. Halusin, että hän näkisi minut, sillä omalla tavallaan, mikä se ikinä olisikaan.
Sirena ehdotti, että hän tunnustelisi kasvojani. Olin hieman hämilläni, mutta tajusin silloin, että hän tosiaan näkisi minut sormillaan, piirtäisi minut eloon omiin mielikuviinsa kosketuksella ja tunnustelemalla. Sirena ei kuitenkaan vielä liikkunut, vaan vaikutti enemmänkin epäröivän. Tietysti, minunhan pitäisi kertoa ajatukseni ääneen, että hän tietäisi minun antaneen luvan.
"Joo, kokeile vain", sanoin ja puhalsin ilmat keuhkoistani. Yritin olla mahdollisimman rennosti, jotta en säpsähtäisi kosketuksen alla tai väistäisi hänen käsiään.
Miltä tämä tuntuisi? Millaista oli nähdä toinen kosketuksen kautta? Mitä Sirena näkisi koskettaessaan minua?