Piruetteja ja pyörähdyksiä

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Piruetteja ja pyörähdyksiä

ViestiKirjoittaja Melinda Fontaine » 04 Loka 2016, 15:03

//voitaisiin vaikka lopettaa. Tämä on sitten viimeinen peliviestini//

"Okei. En mä siis oikeesti ajatuksia lue kunhan vaan arvailen", Aurora sanoi.
"Aika hyvin osaat arvata, koska kaikki menee oikein", naurahdin. Aurinko oli mennyt pilveen ja päätin siirtyä ehkä sisätiloihin. Kenties saattaisin lähteä Serdaiglen torniin. Joo, niin aioin tehdä.
"Noh, öm. Minä taidan siis tästä lähteä. Kohta alkaa varmaan sataa", sanoin ja osoitin tummia pilviä, jotka lipuivat kohti järven rantaa.

Hyvästelin Auroran ja lähdin kipinkapin hakemaan koulukirjojani ja kuulokkeitani puun luota, jonka alla olin vielä hetki sitten istunut. Juoksin nurmikon poikki linnan oville ja astuin eteishalliin. Kävelin portaat Serdaiglen torniin. Tuolla minä valikoin hyllystä mielenkiintoisen kirjan, joka kertoi suojelius-loitsusta ja lysähdin dramaattisesti nojatuoliin lukemaan sitä.
Katso mihin astut, niin tiedät minne olet menossa

Melinda Fontaine (13v) Luova ja kokeellinen, positiivinen ja itsepäinen tyttö. Älykäs kirjatoukka, joka vihaisena muuttuu kylmäksi toisille. Animaagi, Cheerleader ja Serdaiglen tukioppilas.
Melinda Fontaine
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Aurora Smith » 11 Joulu 2016, 11:59

"Aika hyvin osaat arvata, koska kaikki menee oikein" Melinda naurahti. Huomasin, että aurinko meni pilveen sillä ilma muuttui kylmemmäksi "Noh, öm. Minä taidan siis tästä lähteä. Kohta varmaan alkaa sataa" Melinda sanoi ja osoitti pilviä. Vilkaisin itse nopeasti pilviäni ja sanoin "Okei moikka nähdään joskus". Melinda lähti jonnekkin ja aloin keräillä tavaroitani. Sen jälkeen juoksin sisälle sillä ensimmäiset vesipisarat satoivat jo.

//Pelin saa nyt pistetää ja lukita kiitos peliseurasta
Aurora Smith

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 03 Helmi 2017, 00:28

Melinda Fontaine, Serdaigle: 16 p
Aurora Smith, Serpentard: 12 p

Kiitos kivasta pelistä!
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2016-17