//Anteeksi, on ollut puuhaa niin en ole ehtinyt tänne, mutta nyt on aikaa
Hätistin Edwardin saalistamaan ja tungin namit laukkuuni. Cyan näytti hämmentyneeltä vastaukseeni. Yritin saada punan pois kasvoiltani, mutta se ei ollutkaan ihan helppoa. Tunnelma vaikutti kireältä, joten päätin rentouttaa itseäni istumalla pöllölään tornin kaiteelle. Laskin kädet vierelleni kaiteelle ja piden niillä kevyesti kiinni.
"Jaa? Okei. Sithän se on selvä" Cyan sanoi hetken kuluttua. Nyökkäsin vain hiukan ja liu'utin käteni kaidetta pitkin selkäni taakse. Puristin kaidetta nyt hiukan enemmän. Tuli hiljaisuus. Vajosin mietteisiini kun pohdin mitä metsässä tulisi tapahtumaan. Cyan oli mukava ja juuri sen tyyppinen josta saattaisin pitää, mutta tuskin hän minusta välittäisi olinhan suorastaan hyökännyt hänen kimppuunsa viime kohtaamisessa. Mutta minä en antaisi sen häiritä! Piti Cyan minusta tai ei, minä pidin hänestä... kai. Mutta sitä minä en sanoisi... ainakaan vielä.
Hätkähdin kun Cyan yhtäkkiä älähti "Ne ei sitten ole mitkään tref-! Tai siis" Katsoin poikaa hiukan hämmentyneenä. Ihan kuin minä lähtisin treffeille kun juuri ja juuri olemme väleissä. Tai... Miksi ei? Tämä ajatus sai käteni puristamaan kaidetta yhä tiukemmin. Sitten Cyan sanoi jotain mikä sai minut tuntemaan että aika pysähtyi. Käänsin katseeni Cyaniin ja tunsin kuumotuksen kasvoillani. Nyt puristin kaidetta niin tiukasti että rystyseni olivat aivan valkoiset. Hetkeen en saanut sanaa suustani, sitten pusersin ne väkisin ulos "M-mitä tarkoitat?" Suljin hetkeksi silmäni ja päätin aloittaa alusta. Kun avasin silmäni tunsin itseni hiukan rohkeammaksi eikä ääneni enää värissyt kun sanoin "Sinäkin olet kiva, kivempi kuin luulin. Ja fiksumpi kuin kuka tahansa ensiluokkalainen... Minä.. minä taidan pitää sinusta Cyan" sanoin viimeisen lauseen melkein kuiskaten. Ylin sisimmässäni iloinen, hyvin iloinen; Cyan piti minusta edes jotenkin. Mutta ulkoisesti olin hermostuneenpi, kuin silloin kun saavuin kouluun. Pohdin olinko sanonut liikaa, mutta ennenkuin aloin selitellä mitään, päätin odottaa Cyanin vastausta.