Jutustelua ja drinksuja

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Jutustelua ja drinksuja

ViestiKirjoittaja Anni Swan » 12 Huhti 2017, 11:04

Tämä on Jill Bauerin ja Anni Swanin peli
Don`t be so serious ;)
//Toinen hahmoni: Courtney Laurent
Anni Swan
Jatko-opiskelija

Tupa: Cerfeur

Re: Jutustelua ja drinksuja

ViestiKirjoittaja Anni Swan » 13 Huhti 2017, 07:19

Vettä sataa ja pilvet ovat harmaina, seison jonkun ylkoa päin aika ränsistyneen pubin edessä joten ajattelen mennä sinne, koska ei muutakaan oikein ole lähettyvillä.

Kävelen vanhanaikaisen pubin ovesta sisään. Vanhuudesta ja ulkokuoresta huolimatta se on silti näköjään sisältä suhteellisen kodikas ja lämminhenkinen.

Menen baarimikon tiskin luokse jonoon, edessäni seisoo joku vanha, ehkä 80 vuotias mies joka tilaa itselleen jonkun kaljan.

Kun tulee minun vuoroni otan pienen lasillisen kuivaa valkoviiniä.

Saan valkoviinilasilliseni ja menen istumaan nurkassa olevaan korkeaan pöytään ja tarkkailen sisääntulijoita. Mielessäni toivoisin, että tänne tulisi joku muukin kouluni jatko-opiskelija, joka olisi halukas juttelemaan kanssani.
Don`t be so serious ;)
Anni Swan
Jatko-opiskelija

ViestiKirjoittaja Jill Bauer » 31 Touko 2017, 19:35

//Apua unohdin tän pelin, mutta onneksi olin stalkkaamassa Auroraralla pelejä ja löysin tämän//
Sataa kaatamalla vettä. Päälläni on beige neule, mustat farkut, mustat Niken kengät ja pieni laukku. Etsin katseella sateen. teen suojaa ja huomaan vain lähellä olevan ränsistyneen näköisen pubin. Hymyilen ja astun sisään pubissa on vain pari henkilöä, minun lisäkseni. Kävelen tiskille ja sanon miehelle "Yksi lasillinen kalleinta shamppanjaanne". Miehen silmät menevät hämmästyksestä suuriksi ja minä vain hymyilen hänelle. Tunnen muiden pubissa olioiden katseet porautumassa selkääni. Baarimikko lähtee ja tulee hetken päästä takaisin mukanaan pullo shamppanjaa. "51 kaljuunaa" hän sanoo ja kaataa minulle sitä yhden lasillisen. Kaivan laukustani lompakkoni ja annan miehelle rahat. Sen jälkeen otan juomani käännyn ympäri ja etsin katseellani seuraa huomaan katseellani ikäiseni tytön, johon en ollut ennen kiinnittänyt mitään huomiota. Kävelen häntä kohti pysähtyen hänen eteensä ja kysyen "Voinko istua tähän??"
Jill Bauer

ViestiKirjoittaja Anni Swan » 20 Kesä 2017, 15:36

//sori, mutta ei ole jotenkin ollenkaan inspistä tähän peliin (ehdin jo itsekin unohtaa tämän)//
Don`t be so serious ;)
Anni Swan
Jatko-opiskelija

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 31 Elo 2017, 17:34

Lukitaan keskeneräisenä.

Anni Swan, Cerfeur: 1 p
Jill Bauer: 1 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Lukuvuosi 2016-17