Enemmän ja vähemmän tahallisia taikoja

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Enemmän ja vähemmän tahallisia taikoja

ViestiKirjoittaja Warren Clarke » 12 Elo 2016, 23:55

Tyttö nyökkäsi ja esittäytyi Katherineksi. Pahus, luulikohan tuo nyt, että etunimeni oli Clarke, kun oli itse selvästi kertonut etunimensä, eikä sukunimeään? Katherinen kasvoille nousi smantapainen pakotettu hymy kuin itselläni. Tilanne ei selvästi ollut hänellekään mieluinen. Hetken minun kävi tyttöä sääliksi. Olin käyttäytynyt kyllä melko hyökkäävästi, jos tuo oli sittenkin tehnyt taian vain kömpelyyttään väärin.

“Millä luokalla oletkaan?” Katherine kysyi.

“Viidennellä”, vastasin, ja mittailin tyttöä katseellani. Tuo näytti suunnilleen saman ikäiseltä, joskin loitsimistaidot olivat näköjään ykkösluokkalaisen tasoa. “Entä sinä?”

“Anteeksi”, töksäytin hetken mielijohteesta. Jotenkin minusta nimittäin alkoi hetki hetkeltä tuntua enemmä siltä, että Katherine ei ollutkaan ehkä tehnyt sitä tahallaan. “Tuo loitsu näyttää tuottavan sinulle ongelmia. Haluatko, että autan sinua?”
Warren Clarke, viidesluokkalainen Gryffondor, emotyylinen basisti ja villi maailmanparantaja, joka pyrkii aina miellyttämään muita.
Warren Clarke
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Katherine Westwood » 29 Syys 2016, 08:02

// Hups, melkein kaksi kuukautta viime roolistani tässä... pahoittelut odottelusta :D Pahoittelut myös siitä, että Warren on tungettu mukaan wappiryhmän draamakuvioihin Kathen miäheksi :) //

Olin hämmentynyt tilanteen nopeasta rauhoittumisesta. Vielä hetki sitten poika oli uhannut kirota minut, ja nyt kyselimme jo toistemme ikiä. Niin, Clarke esittäytyi 15-vuotiaaksi. Tai ainakin olevansa viidennellä luokalla. Vaikkei ikäero ollutkaan kuin vain vuoden, tunsin itseni yhtäkkiä kamalan lapselliseksi pojan edessä. "Olen neljännellä", kerroin, hymyillen jo hieman kevymmin.

“Anteeksi. Tuo loitsu näyttää tuottavan sinulle ongelmia. Haluatko, että autan sinua?” saman väriset hiukset kuin minulla omaava poika kysyi. Pyysikö hän tosiaan anteeksi minulta? Katsoin tuota epäilevästi, virnistäen. Vaikka avun saaminen loitsussa olisi varmasti ollut mieluisaa, ei Clarke - jolle olin jo ehtinyt aiheuttaa tarpeeksi ongelmia - ollut ehkä se oikea opettajakseni.

"Olen epäilevä anteeksipyyntösi suhteen, mutta valitettavasti taidan kieltäytyä avustasi. Eiköhän se riitä, että harjoittelen loitsua vähän virkeämpänä, ja mieluusti ei-näin-julkisessa-paikassa", kerroin Gryffondorille, nostaen laukkuni (varmistettuani ensin sen olevan minun) olalleni.

// Niin, ja sitten tästä tuli vielä näin lyhyt.. :D //
Jos ei ole varjoja, ei erota mikä on valoa, ja jos ei koskaan itke, ei voi ymmärtää, miten ihanaa on hymyillä.

Katherine Westwood, neljännen luokan opiskelija Serpentardista, joka hymyilee niin paljon kuin kerkeää, ja siinä sivussa muistaa tehdä paljon tyhmyyksiä.
Katherine Westwood
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Warren Clarke » 05 Loka 2016, 20:36

//Eipä tuo mitään, mutta että Warren Katherinen mieheksi :D hurjat on suunnitelmat, Warren-raasu ei saa itse vaikuttaa mitenkään asiaan xD Tämän pelin pohjilta ei kyllä ihan näytä että Warrenista tulee Katherinen miäs//

Katherine kertoi olevansa neljännellä luokalla, ja kohotin hieman kulmiani, ihan vain huomautukseksi tytön iän ja loitsintataitojen ristiriidasta, mutten sanonut mitään, koska en jaksanut jäädä väittelemään.

Katherine ei näyttänyt vakuuttuneelta anteeksipyynnöstäni ja avuntarjouksestani. No, kyllä minäkin vähän kai ihmettelisin hänen asemassaan, mutta omasta puolestani oli rasittavaa, että kun olin tarjonnut sopua Serpentardille, tuo ei sitä näyttänyt vastaanottavan.

"Olen epäilevä anteeksipyyntösi suhteen”, tyttö vielä vahvisti, “mutta valitettavasti taidan kieltäytyä avustasi. Eiköhän se riitä, että harjoittelen loitsua vähän virkeämpänä, ja mieluusti ei-näin-julkisessa-paikassa.” Katherine nosti laukkunsa olalleen ja näytti tekevän lähtöä.

Nyökkäsin vähän jäykästi, koska minusta tyttö oli vähän epäkohtelias. Jos hän ei halunnut apuani niin olisi nyt edes hyväksynyt anteeksipyyntöni ja mielellään vastannut siihen. Tämä sotkuhan oli lähtöjään hänen syytään. “Yritä olla seuraavalla kerralla paiskomatta sivullisten laukkuja ympäriinsä”, sanoin vähän kuivasti ja istahdin tuolilleni. Olin laittanut kirjani ajatuksissani laukkuuni, mutta minullahan oli läksyt kesken. “Jos et kaipaa enää apua, niin jättäisitkö minut nyt rauhaan, kiitos? Minulla on läksyjä tekemättä.”

//Ellet halua vielä ehdottomasti jatkaa peliä niin tämä näyttäisi olevan loppumaisillaan. Kirjoitat varmaan vielä yhden peliviestin, minä katson sitten tilanteen mukaan että kirjoitanko vielä yhden vai en :)//
Warren Clarke, viidesluokkalainen Gryffondor, emotyylinen basisti ja villi maailmanparantaja, joka pyrkii aina miellyttämään muita.
Warren Clarke
Oppilas

Tupa: Gryffondor

ViestiKirjoittaja Katherine Westwood » 11 Marras 2016, 23:08

// Mä en tiedä mistä mä niin muistin, mutta muistelin pelin loppuneen, joten en tajunnut tulla katsoneeksi, pitäisikö vielä jatkaa, vaikka se tarkoitukseni olikin, joten saavun viimeinkin takaisin. Tämä jääköön viimeiseksi viestikseni tässä pelissä, kiitos ja hei :") //

Kirosin mielessäni itseäni keskustelustamme, joka ei omalta osaltani sujunut kovinkaan hyvin, kuten ei kyllä ollut missään vaiheessa mennytkään koko tapaamisemme aikana. Tietysti Clarke oli minua vuoden vanhempi poika, ja kaiken lisäksi ärtynyt minuun, enkä ihmetellyt, vaikka tuo olisi minua sillä hetkellä vihannutkin - olin kuitenkin hänen laukkuaan heitellyt, ja käyttäytynyt tietoisestikin epäkohteliaasti.

Ilmeisesti edelliset lauseeni olin onnistunut myös luomaan epäonnistuneeksi, koska pojan ääni muuttui taas pois siitä edes hitusen ystävällisestä. “Yritä olla seuraavalla kerralla paiskomatta sivullisten laukkuja ympäriinsä”, hän käski, jolloin painoin katseeni maahan, purren kevyesti huuleeni, nyökäten syyllisenä.

“Jos et kaipaa enää apua, niin jättäisitkö minut nyt rauhaan, kiitos? Minulla on läksyjä tekemättä", Clarke sanoi, jolloin nyökkäsin taas - kuinkakohan nololta nyökyttelijältä osasinkaan näyttää pojan silmissä? "Joo, jätän, munkin pitää jatkaa läksyjäni, mutta teen sen tuvassani."

Vilkaisin poikaa, ottaen askeleen taaksepäin. Gryffondor oli istunut jo alas, sekä kaivanut kirjansa takaisin kirjastonpöydälle. Olin muutaman sekunnin hiljaa, kunnes sain päätettyä sanat, joilla hyvästelin pojan. "No, hei sitten", sanahdin, kääntyen lopulta pois päin hänestä, päästen lähtemään viimein tuosta erittäin kiusallisesta ja epämukavasta kohtauksesta.

Tästäkin sain taas oppia jotain uutta - älä harjoittele loitsuja keskellä kirjastoa, ja vältä Gryffondorpoikia nimeltä Clarke. Okei, ehkei poika oikeasti ollut sellainen, ei siis ainakaan ystävilleen. Tai siis, kuka nyt käyttäytyisi ystävilleen samalla tavalla, kuin tuntemattomalle ärsykkeelle? Miten vain ikinä olikaan, toivoin vain, etten joutunut kärsiä myötähäpeää itseni puolesta seuraavia päiviä, muistellessani juuri käynyttä tilannetta.
Jos ei ole varjoja, ei erota mikä on valoa, ja jos ei koskaan itke, ei voi ymmärtää, miten ihanaa on hymyillä.

Katherine Westwood, neljännen luokan opiskelija Serpentardista, joka hymyilee niin paljon kuin kerkeää, ja siinä sivussa muistaa tehdä paljon tyhmyyksiä.
Katherine Westwood
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 02 Heinä 2017, 22:29

Kiitokset pelistä!

Warren Clarke, Gryffondor: 14 + 5 = 19 p
Katherine Westwood, Serpentard: 16 + 5 = 21 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2016-17