Anni siirtyi läheisen pöydän ääreen istumaan ja alkoi selata hyllystä valitsemaansa kirjaa. London jäi vielä haahuilemaan hyllyn luokse, mutta hän siirtyi istumaan tytön vastapäätä tuon pyytäessä. Hän asetti kyynärpäänsä pöydän päälle ja nojasi kasvoillaan kämmeniään vasten. Sillä aikaa Anni kirjoitti ryhmätyölle otsikon sekä aloitti ensimmäisen kappaleen kirjoittamista. London ei itse osannut tehdä ryhmätyön eteen tällä hetkellä mitään, joten hän tyytyi vain tuijottamaan Annia.
Koska pojan ei tarvinnut keskittyä ryhmätyöhön lainkaan, hänen ajatuksensa vaelsivat jossain aivan muualla. Hän mietti, seurustelikohan Anni vai olikohan tuo sinkku. Jos tyttö oli varattu, kukahan oli hänen poikaystävänsä - tai tyttöystävänsä. Poika ei kuitenkaan uskonut, että tyttö olisi ollut homoseksuaali. Tuo oli nimittäin aivan liian viehättävä sellaiseksi. Londonin kasvoille levisi pieni virne, kun hän mietiskeli tulevia tapaamisia Annin kanssa. Pakkohan hänen oli viettää tämän tytön kanssa aikaa myös jatkossa.
London heräsi ajatuksistaan, kun hän kuuli Annin kysymyksen. Tuo oli kysynyt, oliko pergamentille muodostunut teksti hyvä alku ryhmätyölle. Poika vilkaisi pergamenttia kohti, muttei lukenut sanaakaan sen sisällöstä. "Se on tosi hyvä!", London kehui tyttöä, "Mä en ikinä olisi pystynyt samaan", hän jatkoi ja naurahti sitten. Ehkä olisi parempi, että Anni tekisi ryhmätyön kokonaan, koska poika ei edes kunnolla muistanut aiheen sisältöä.
London käänsi keskustelun hetkeksi pois ryhmätyöstä, ja Anni kertoi opiskelleensa ennen Châteauhon tuloa Beauxbatonsissa. Lisäksi tuo kertoi harrastavansa teatteria, cheerleadingia, sekä olevansa koulun toimittajakerhossa. Poika hymyili tytölle. "Mä harrastan huispausta, en oikeastaan muuta", hän kertoi lyhyesti ja naurahti, "Suosittelen suakin liittymän koulun huispauskerhoon, koska sillä on maailman parhaat johtajat, nimittäin mä ja Rebe...", London kertoi ja piti pienen tauon. Pahus, hän oli tuonut Rebecan nimen esille, vaikkei niin ollut tarkoitus, "...Rebe on mun kaveri", hän lisäsi lopuksi ja hymyili tytölle jälleen kerran.