Yllättävä yhteentörmäys

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Yllättävä yhteentörmäys

ViestiKirjoittaja Isabelle Marfan » 24 Touko 2017, 20:45

Pelaajat ovat siis minä ja minä eli Johnn ja Isabella ja een tiedä onko tämä niin lyhyt ettei tästä edes pisteitä tule mutta laitan sen tänne anyway. Tapahtumapaikka koulun käytävä.

[20:20] <Johnukka> * kävelee hiljaa käytävällä ja jurottaa kädet puuskassa *
[20:21] <isa> * näkee käytävällä vanhemman myös serpentardilta näyttävän pojan*
[20:22] <isa> * muuttaa ulkonäkönsä äkkiä niin että näyttää blondilta kuusitoistavuotiaalta*
[20:22] <Johnukka> * huomaa Isabellan ja ihmettelee kun ei tunnista häntä *
[20:23] <Johnukka> Öö, tuota moi, millä luokalla sä oot ku mä oon kuudennella ja näytät samanikäiseltä * sanoo* *punastuu*
[20:24] <isa> * käyttää ulkonäköään hyväkseen *
[20:26] <isa> * esittää raivostunutta * Vihjailetko että luulet minun jääneen luokalle?! * huutaa ja huomaa käytävän olevan Johnnia ja itseään lukuunottamatta autio
[20:26] <Johnukka> Mitä jos vihjailenkin? * kysyy ylimielisesti *
[20:28] <isa> Että osaatkin olla raivostuttava * sanoo yllättäen tyynesti * Tiedoksesi muuten, olen kaksitoista * lisää *
[20:29] <Johnukka> Mitä....Miten...? * raivoaa * Ahaa, sinä olet metamorfimaagi.. * mutisee *
[20:29] <isa> Ja tiedoksi itsellesi, näytät tyhmemmältä kuin olet * lisää *
[20:30] <Johnukka> Huaah, tuollaisia ne kaikki tytöt ovat * mutisee kuuluvasti *
[20:30] <isa> Kuinka niin, onko sinulla sisko vai mitä? * utelee heti *
[20:31] <Johnukka> Ei vielä * lipsauttaa * Hups, unohda, mokomakin pikkukakara.
[20:33] <isa> Ei, tuon muistan varmasti aina! * härnää * Muuten, kiehtovaa, olet siis saamassa pikkusiskon. Minun vanhempani ovat eronneet joten... Hups.. * mutisee *
[20:34] <Johnukka> * yllättää itsensä ojentamalla kätensä Isalle ja sanomalla : * Olemme sitten sujut.
[20:36] <isa> * yllättyy * No, niin kai sitten, voidaanko tuota, puhua? Vaikka kirjastossa? Olen Isabella. * sanoo ja yllättyy tällä kertaa itsestään *
[20:36] <Johnukka> No okei.. * lähtee kirjastoon päin *
[20:38] <isa> * seuraa * Ei, anteeksi unohdin! Minulla on meno! Ei kai se haittaa? Puhutaanko toisten! * muistaa *
[20:39] <Johnukka> Ei haittaa, kävisikö vaikka lauantai? * vastaa *
[20:40] <isa> Se käy oikein hyvin, kiitos ja heihei! * huudahtaa ja ryntää kohti ulko-ovea *
[20:40] <Johnukka> Heihei! * huutaa Isan jälkeen * Merkillinen tyttö * mutisee *
Isabelle Marfan. Ylpeä ja kunnianhimoinen, mutta hyväsydäminen metamorfimaagityttö Serpentardista.
Isabelle Marfan
Oppilas

Tupa: Serpentard

Re: Yllättävä yhteentörmäys

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 13 Kesä 2017, 22:44

Isabella Marfan, Serpentard: 2 p
Johnn Prost, Serpentard: 2 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Lukuvuosi 2016-17