Kipinöitä ja kommelluksia

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Re: Kipinöitä ja kommelluksia

ViestiKirjoittaja Amber Christensen » 02 Joulu 2016, 22:35

"Voi kiitos, sinutkin oli kiva tavata ja oli mukava olla edes jotenkin avuksi jollekkulle", Opal sanoi naurahtaen. Hymyilin tälle aurinkoisesti. Tämä päivä oli kääntynyt paremmaksi. Olin tutustunut uuteen ystävään ja oppinut pari loitsua - ainakin paremmin kuin viimeksi. Minä varmaankin käyttäisin huomisenkin päivän loitsun harjoitteluun. Tai tarkemmin ajatellen väsäisin ehkä pari joululahjaa. Joulu tosiaan oli pian.

Opal katseli kuinka pakkasin reppuni heittäen sen sitten olalleni. Vilkuten hänelle ja Opal vilkutti myös minulle, kävellessäni kohti Pouffsoufflen oleskeluhuonetta. Olin näkevinäni kuinka lasipallon joulupukkikin vilkutti. Äh, minä ja mielikuvitukseni.

"Hei, mennäänkö samaa matkaa? Vai oletko tulossa Pouffsoufflen tupaan?" päähäni pälkähti yhtäkkiä idea. En halunnut vielä jättää Opalia yksin tänne. Oli sitä paitsi paljon mukavampaa kävellä kaksin.
"Olen itseasiassa lähdössä ulos harjoittelemaan loitsua joka pitäisi minut lämpimänä. Siksi minulla ei ole takkiakaan mukana, tai mitään muuta lämmittävää. Mutta näemme varmasti joskus toiste. Hyvää päivän jatkoa sinulle!" Opal vastaisi kuitenkin harmikseni viitaten ulko-oven suuntaan. Nyökkäsin hieman alkakuloisesti, mutta pakotin kuitenkin itseni ajattelemaan hyviä asioita. Vilkutimme jälleen toisillemme ja lähdimme kävelemään erisuuntiin, kumpikin hymyillen.

//Lopetan pelin omalta osaltanikin tähän ehkä hieman lyhyeen viestiin. Kiitos peliseurasta! :) Tämän saa pisteyttää ja lukita.//
Amber Christensen: iloinen, hupsu, 11-vuotias tyttö Pouffsoufflesta.
Älä unelmoi elämääsi, vaan elä unelmaasi.
Amber Christensen
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

Re: Kipinöitä ja kommelluksia

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 11 Kesä 2017, 19:00

Kiitos hienosta pelistä!

Amber Christensen, Pouffsouffle: 32 + 5 = 37 p
Opal Calypso, Pouffsouffle: 29 + 5 = 34 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Lukuvuosi 2016-17