//Tervetuloa mukaan,Fanny Wiest! Peli sijoittuu linnan käytäville,käykö ajankohdaksi vaikkapa 17.11? //
Kuljeskelin linnan käytävillä nenä kiinni kirjassa jonka olin edellispäivänä saanut. Isä oli lähettänyt minulle teoriakirjan huispauksesta kannustaakseen minua liittymään koulun huispausjoukkueeseen, jotta pääsisi rehentelemään suvullemme lisää taidoistani.
Selailin kirjaa kiinnostuneena mutten kuitenkaan ollut tyytyväinen isäni tekemisiin. Kyllähän minä pidin huispauksesta,ja olin miettinyt joukkueeseen liittymistä. En vain pitänyt siitä, kun isäni vertailee jatkuvasti taitojani joko itseensä tai muuhun sukuun. Tiedostin, etten välttämättä ollut mallikelpoinen sukumme jäsen, mutten kuitenkaan halunnut asettua siihen kamalaan muottiin jota suvussamme kunnioitettiin ja vaalittiin sukupolvelta toiselle.
Siirsin koululaukkuni hihnan hieman paremmin olalleni, kuitenkaan nostamatta katsettani kirjasta. Se oli virhe, eikä mikään pieni sellainen. Pian tunsin jonkin esteen olevan edessäni. Olin jo väistämässä mutta reagoin kuitenkin liian myöhään löytäen itseni lattialta. Miten aina onnistun tässä?