Kirjoittaja Wenceslas Fabron » 13 Marras 2016, 10:36
Mä vähän hämäännyin, kun se toinen tyttö, jonka nimee en vielä tiennyt liikahti, ku esittelin itseni. Niiasko se? Kurtistin kulmiani, kun yritin miettii, että pitikö munkin nyt vielä kumartaa vai ei... Mutta sitten Katie jo esitteli itsensä, joten tein vain puolikkaan kumarruksen, jonka aikana hivuttauduin vähän taaksepäin. Veli olisi varmaan kumartamisen jälkeen vielä tarttunut toisen kämmeneen ja vienyt sen suunsa luo, kohteliaasti. Mutta mä en ollut veli ja se oli ehkä hyvä näin.
Kävi ilmi, että sen toisenkin tytön nimi oli Katie. Aika outoa. En ollut ikinä tutustunut ketään, jolla olisi sama nimi kuin jollain toisella. Servankaan ei osannut heti nimetä ketään tunnettua, jolla olisi sama nimi kuin hänellä - hänen ittensä lisäks tietty.
Kun toiset halus kai vielä käytävässä seistä ja jutella, mä tartuin yhteen vaunuosastoon vievään kahvaan kiinni. Jos ei ois pitänyt mistään kiinni, tuntu siltä kuin vaan olis kaatumassa ihan just. Se saatto olla jotain hämäystä, mutta kuitenki se tuntu siltä. En mä ole aiemmin kauheasti ollu junassa ja silloinkin lähes aina istunut jossai enkä vain seissyt. Tänhän junamatkan pitiki kestää kai aika pitkään. Jalat ei kestäis seistä koko aikaa, mutta en mä vielä valittanut mitään.
Wenny, syksyllä koulussa aloittava lennokas kaveri ja Servanin pikkuveli.