Pitkä, tumma ja komea englantilainen hakee seuraa

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Pitkä, tumma ja komea englantilainen hakee seuraa

ViestiKirjoittaja Alphonse Drake » 03 Huhti 2017, 18:40

Hei,
olen 43-vuotias, juuri muinaisten riimujen opettajana täällä Taikakoulu Châteaussa aloittanut mieshenkilö. Olen pitkä, tumma ja komea englantilainen, joten seurani on varmasti teille mieleen. Etsin iloista juttuseuraa tai vaikka surullista, kunhan pääsisi jonkun kanssa kohtaamisiin, sillä ainoa tuttuni Taikakoulu Châteaussa on rakastajattareni, Mila Molina.

Jos teitä kiinnostaa, ottakaa minuun yhteyttä. Voitte joko lähettää pöllöpostia minulle taikka ihan vain käytävällä nykäistä hihastani ja kertoa kiinnostuksestasi ryhtyä seurakseni.

Ystävällisin terveisin,
Alphonse Drake, muinaisten riimujen professori

//Eli toisin sanoen toivon tuoreelle muinaisten riimujen opettajalleni jonkinlaista peliseuraa. Sillä ei oikeastaan ole niin kovin suuresti väliä, missä asemassa hahmosi on tai minkä ikäinen hän on. Mitään valmiita ideoita minulla ei pelille ole, joten sellaisia saa ehdotella.
Pelin tulisi sijoittua joko 3.4.2017 tai sitä myöhemmäksi, sillä ennen sitä Alphonse ei koululla ole ollut muuta kuin työhaastattelussaan.
Alphonse Drake
Opettaja

Paluu Lukuvuosi 2016-17