//Edit Hallanille ja Katrine Wallille illaksi 16.9. 2016 //
Painavan laukkuni hihna hiersi olkapäätäni kun kävelin kirjastolle päin. En ollut kovin hyvällä tuulella, sillä en ollut ehtinyt syödä välipalaa, etten olisi myöhästynyt sopimastani tapaamisesta. Lisäksi iltapäivän viimeinen tunti oli mennyt aika huonosti. En vain ollut osannut loitsuja.
Astelin sisään kirjaston lasiovista ja tähyilin ympärilleni. Kirjasto oli iso paikka, miksi emme olleet sopineet tarkemmin tapaamispaikkaa? Meillä oli tänään ollut muodonmuutoksen tunti yhdistettynä ykkösluokkalaisten kanssa, ja meille oli annettu läksyksi tehdä parityönä esitelmä jostakin muodonmuutosloitsusta, jonka haluaisimme oppia. Parikseni oli valikoitunut ykkösluokkalainen Edit Hallan. En huomannut missään tuota ruskeahiuksista tyttöä, joten kävelin lähimmän vapaan pöydän luo ja rojahdin istumaan. Ehkä Hallan oli jo kirjastossa, ehkä ei, mutta en minä jaksanut häntä etsiä, olin niin väsynyt.
Kaivoin laukustani muodonmuutoksen kirjan, sulkakynän, pergamenttia ja mustepullon ja jäin sitten odottelemaan Hallania, sillä enhän minä voisi edes etsiä hyödyllisiä kirjoja, kun emme olleet vielä päättäneet aihetta.
//Anteeksi lyhyys, ei jotenkin inspannut tänään :( Ja sori kaamea nimi, en ole ikinä osannut nimetä ropeja :D//