Rakkauden janoa

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Rakkauden janoa

ViestiKirjoittaja Marque Betancen » 28 Syys 2016, 19:29

Osallistujat: Marque Betancen ja Melody Wood
Juoni: Lemmenjuomapeli, Melody ihastuu Marqueen, josta koituu hieman erikoinen ensitapaaminen.

Peli kesti tunnin, jossa molemmille tuli yli 30 peliviestiä, eli aktiivista pelailua.
Marque Betancen, Pouffsouffle, 1h

[18:15] <MelodyW> *pesee kätensä, juo vähän vettä ja sen jälkeen astuu ulos tyttöjen vessasta käytävälle*
[18:16] <Marque> *Viimeinen oppitunti loppuu <3*
[18:16] <Marque> *Lähtee nopeasti paikaltaan käytävään, ja lähtee kävelemään hermostuneesti ympärilleen vilkuillen*
[18:17] <Marque> *Ei ole juonut verta, kuin viimeksi toissayönä*
[18:17] <Marque> *ja on janoinen*
[18:17] <MelodyW> *katselee ympärilleen ja kävelee kohti portaikkoa*
[18:19] <MelodyW> *huomaa pojan*
[18:19] <MelodyW> *tuntee heti pientä vetovoimaa liittyä hänen seuraansa*
[18:20] <MelodyW> Moi! *huutaa iloisesti*
[18:23] <Marque> *Kuulee jonkun tytön käytävällä tulevan vastaan, tervehtien. Vilkuilee ympärilleen katsellen, puhuiko tyttö jollekkin muulle*
[18:23] <Marque> *mutta ei näe muita* Hei *vastaa katsellen tyttöä ylimielisesti*
[18:24] <MelodyW> *hymyilee* Miten menee? *outo tunne valtaa tytön, ei mieti mitä tekee*
[18:25] <Marque> Hieman luulen, ettei menemiseni kuulu sinulle.
[18:25] <Marque> *pysähtyy tytön eteen*
[18:26] <MelodyW> Miksi ei kuuluisi? *virne ja pieni hymy*
[18:27] <Marque> Emme mielestäni tunne. Ja olen itseasiassa varma, ettemme tunne. Mutta minulla menee varsin hyvin, kiitos. *sanahtaa, ja nostaa kasvoilleen flirttailevan virneen, koska kyseessä on itseasiassa hyvin viehättävän näköinen tyttö*
[18:30] <MelodyW> *virnistää* Ehkä voisimme tutustua toisiimme. Kuka olet? *kysyy ja heilauttaa hiuksiaan*
[18:31] <Marque> Ehkä. Kuka sinä olet? *ignooraa oman nimensä kysymyksen, ja katsoo huvittuneena tytön luultavasti flirttailuyritystä*
[18:32] <MelodyW> Olen Melody Wood *hymy* Serpentardissa.
[18:34] <Marque> *tunnisti tytön tuvan kyllä jo tuon kravaatista. Marquella on päällään vain mustat farkut ja valkoinen kauluspaita, sekä kaapu* Melody.. oikein mukava nimi.
[18:34] <MelodyW> *naurahdus* Kiitos *hymy, astuu lähemmäs tuota*
[18:36] <Marque> *Katsoo mielenkiintoisena, kuinka tyttö ottaa askeleen lähemmäs. Välissä on vain muutama askel siis* Olen pahoillani, mutta minun täytynee lähteä. *kertoo, ja on oikeasti menossa metsään*
[18:36] <Marque> *Katsoo tyttöä kohteliaalla hymyllä*
[18:38] <MelodyW> ÄLÄ! *huutaa ja kävelee pojan perään?*
[18:38] <Marque> *On vielä paikoillaan Melodyn edessä* Miksen?
[18:39] <MelodyW> Minä... minä...
[18:40] <Marque> Kuuntelen *sanahtaa huvittuneesti*
[18:40] <MelodyW> Tykkään sinusta *rutistaa kätensä halaukseen Marquen ympärille*
[18:41] <Marque> *Muistaa taas janonsa, ja tajuaa, kuinka voisi vain imeä Melodyn kuiviin. Tahtomattaankin haistaa tytön ihon alla virtaavan veren.* Pidän hajuvedestäsi *virnistää haistaessaan kukkaisen tuoksun*
[18:43] <MelodyW> Eikun minä... minä... rakastan sinua *kurottautuu varpailleen niin, että voi pussata poikaa poskelle*
[18:46] <Marque> *hämmentyy tytön teoista, ja tytön pussatessa Marqueta poskelle, ottaa askeleen kaummeksi.* Olen varmasti oikein mukava, mutta.. tämä on outoa *sanahtaa katsoen tyttöä epäilevästi*
[18:47] <Marque> *Tytön veren, hajuveden sekä pienen hien haju tunkeutuu huumaavasti aivoihin. Katsoo tyttöä totisena*
[18:52] <MelodyW> Eipäs ole! *huudahtaa ja halaa poikaa*
[18:53] <Marque> Hei! Riittää! *huudahtaa ärsyyntyneenä ja tönäisee Melodyn itsestään kaummaksi. Pelkää tekevänsä tytölle jotain pahaa*
[18:56] <MelodyW> *horjahtaa ja kaatuu maahan, lyöden päänsä lattiaan*
[18:57] <Marque> *Pelkäsi käyttävänsä liikaa voimaa, ja niin myös käy. Hieraisee hermostuneesti kättään* Anteeksi, oletko kunnossa?
[18:58] <MelodyW> Öh, ei mitään *nousee hitaasti pystyyn*
[18:59] <Marque> Hyvä... pahoittelen, ei ollut tarkoitusta kaataa sinua. *hymyilee pahoittelevasti*
[19:01] <MelodyW> Ei se mitään *hymy, tekee mieli halata poikaa mutta vetää itsensä pois*
[19:02] <Marque> Vaikka saatankin olla komea, saanko kysyä, miksi halusit välttämättä pussata minua poskelle *virnistää*
[19:02] <MelodyW> *päätä särkee ja tuntuu että olisi unhoitutettu*
[19:02] <MelodyW> Niin mitä sanoit? *kysyy*
[19:03] <Marque> *Huomaa Melodyn kasvoilla käväisevän erikoinen ilme* Onko kaikki hyvin?
[19:04] <MelodyW> Ei? En tiedä? En tiedä mitä tapahtui? *virnistää*
[19:05] <Marque> Et tiedä miksi halusit pussata minua? *virnistää naurahtaen* Tämä selvä.
[19:05] <MelodyW> Minulla oli joku outo tunne *virnistää*
[19:05] <MelodyW> *virnistää*
[19:06] <Marque> Ahaa, tämäpä ikävää. *sanahtaa sarkastisesti*
[19:07] <MelodyW> Niinkuin... lemmenjuomaa? Tai jotain?
[19:07] <Marque> Mitä lemmenjuomasta? *kysyy hämmentyneenä* Miksi sinä sellaista olet juonut?
[19:08] <MelodyW> En minä ole sellaista juonut *kysyvä ilme* tai ainakaan mielestäni
[19:08] <MelodyW> *käytävän päässä pyörii tyttöporukka jotka sössöttävät "viemäriin kaadetusta lemmenjuomasta"*
[19:08] <Marque> No hyvä. Mutta siltä voisi vaikuttaa pussauksesi takia.
[19:09] <Marque> *Kuulee käytävään tulevan muita, ja hermostuu taas veren janostaan haistaessaan heidän erituoksuiset hajuvetensä ja veren*
[19:09] <MelodyW> *virnistää, ei ihme että tuntui niin oudolta*
[19:09] <MelodyW> *Mutta poika on silti aika komea*
[19:10] <MelodyW> Niin, kuka olet? *kysyy virnistäen*
[19:10] <Marque> Marque Betancen.
[19:11] <MelodyW> Okei *hymy*
[19:11] <Marque> *hymyilee kireästi*
[19:12] <Marque> Oli erittäin mielenkiintoista tavata sinut, mutta minun on lähdettävä. *hymyilee
[19:12] <MelodyW> *hymy, lähtee kävelemään pojan ohi portaikkoon*
[19:12] <Marque> *Katsoo vielä tyttöä*
[19:13] <Marque> *Ja lähtee nopein askelin ulko-ovia kohti*
Marque Betancen (16), mukava ja mielenkiintoinen vampyyrihahmo Pouffsoufflesta, johon tutustumista kannattaa harkita.

Toinen hahmoni löytyy nimellä Katherine Westwood.
Marque Betancen
Oppilas

Re: Rakkauden janoa

ViestiKirjoittaja Melody Wood » 07 Loka 2016, 20:35

Osallistujat: Melody Wood ja Marque Betancen
Juoni: Lemmenjuomapeli, Marquen ja Melodyn awkward kohtaaminen

N. tunnin peli, molemmille tuli yli 30 peliviestiä.
Melody Wood, Serpentard, 1h
You wouldn't want to fight crime? No no no no.
You wouldn't want to stop time? No no no no.
You wouldn't want to turn water into wine?
Or how about being invisible? I'd rather be invisible.

Melody Wood (15) : Kaunis, kunnianhimoinen, hauska ja ärsyttävä viidesluokkalainen Serpentard, joka virnistelee liikaa ja rakastaa taikaolentoja, huispausta ja ystäviä yli kaiken.

Hahmoni: Melody Wood, Bella Whitley ja Keira Kingsley
Melody Wood
Oppilas

Tupa: Serpentard

Re: Rakkauden janoa

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 10 Maalis 2017, 12:50

Marque Betancen, Pouffsouffle: 3 p
Melody Wood, Serpentard: 3 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Lukuvuosi 2016-17