"Enkä minä ole missään suhteessa kuten muut", vaaleahiuksinen totesi, joka oli totta. Harvemmin henkilö, jonka olet juuri tappanut, ei kehuisi sinua seksikkääksi. Se sai minut lähes naurahtamaan, mutta päätin pitää sen komean flirttailevan virneeni. Tarvitsisin sitä nyt.
Neidin seuraava toteamus hulluudestaan sai minut kohottamaan toista kulmakarvaani - hänpä oli mielenkiintoinen yksilö. Minä taaskin olin kaikkea muuta. Olin kuin kuka tahansa teini-ikäinen vampyyri. Flirttaileva, ehkä vähän fuckboy, virnistelevä, mystinen ja muuta samantapaista. Enkä ollut ainoita, jotka eivät tavanomaisesti juoneet ihmisen verta. Jonka olin kuitenkin juuri tehnyt.
Kuten olin saanut jo arvata, alkoivat vaaleahiuksisen huulet tulemaan hitaasti omiani kohti. Lopulta sain viimein tuntea ne lämpimät ja pehmeät huulet. Tunsin intohimon naista kohtaan kasvavan vain lisää ja lisää. Niimpä päädyin kietomaan toisen käteni tuon niskaan, toisen hiuksiin. Mahtava tunne.
Olin suudellut elämäni aikana montaakin tyttöä (joista suurin osa olikin jästejä), mutta toisen vampyyrin suuteleminen oli paljon - paljon kiihkeämpää ja mieluisempaa. Ehkä myös osin siksi, etten voinut pelätä tappavani toista. Tosin, tähän tilanteeseen toi reilusti lisää outoutta se, että olin juuri tappanut tuon vaaleahiuksisen, jota jo suutelin kiihkeästi.
En antanut ajatusteni häiritä sitä, mitä tein. Châteaussa olin iskenyt useampiakin tyttöjä, mutten jäänyt seurustelemaan heidän kanssaan päivää pidemmäksi aikaa. Kun taas lomilla Cannesissa saattoi juttu kestää viikkojakin, kunnes kyllästyin tytön kokemattomuuteen.
Mutta taaskin mieleeni palautui se, että nainen oli raskaana. Itsehän tuo minua suuteli, mutta silti. Ei minua toki haittaisi, vaikka tämä jäisi yhteen kertaan. Se vain tuntui hassulta. Ja sitten kun vaaleahiuksisella oli raskauden takia suurehko maha, joka esti ruumiini olemisen kokonaan tuota vasten. Noh, kai pitäisi tyytyä siihen, miten asiat järjestyvät.