Peliseuraa Bolle

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Peliseuraa Bolle

ViestiKirjoittaja Bo Björk » 10 Huhti 2016, 11:06

Bo Björk toivoo saavansa peliseuraa. Peliseuralla ei ole väliä, mistä tuvasta tai minkä ikäinen. Etenkin nuorimpia muiden tupien oppilaita Bo saattaa alkaa kiusaamaan, eikä pelkää sanoa isommillekaan ilkeitä sanoja. Mutta peli-ideoita saa ehdottaa.
Bo Björk
Oppilas

Re: Peliseuraa Bolle

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 10 Huhti 2016, 16:36

Hei kävisikö minun seura?

Shaniella on taipumus joutua kiusatuksi :') Hän on kyllä jo nelosluokkalainen jo Bo ilmeisesti ykkösellä, mutta Shanietta on tosi pienikokoinen ja näyttää nuoremmalta kuin on.

Mites on? :)

- Shanietta/Sui
Shanietta Kei
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Bo Björk » 10 Huhti 2016, 18:23

Joo, Shanietan seura kelpaa oikein hyvin! haluatko aloittaa pelin, vai?
Bo Björk
Oppilas

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 12 Huhti 2016, 15:43

Voinhan minä, se voisi olla järkevää :')

Suunnitellaanko me ensin vähän taustoja, kuten ajankohtaa, tilannetta ja vastaavaa? Missä paikassa Bo voisi törmätä Shaniettaan?

Olen tällä hetkellä tilanteessa, jossa voin käyttää konetta vain vajaat kaks tuntii päivässä, ni tämä luultavasti etenee hieman hitaasti :/ Haittaako se?
Shanietta Kei
Oppilas

ViestiKirjoittaja Bo Björk » 02 Elo 2016, 10:09

Tämä vähän jäi, kun en ole Châteaun foorumilla käynyt, mutta jos sinua yhä kiinnostaa, voisimme jotakin pelata.

Jos vielä kiinnostunut olet, niin varmaankin voitaisiin pelata jotakin ensi lukuvuodelle sijoittuvaa?
Bo Björk
Oppilas

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 13 Elo 2016, 20:43

Joo, totta kai! Shanietta tosin muuttuu tässä kesäloman aikana paljon, mutta voisi olla mielenkiintoista prosessoida itekin sitä, miten hän syksyllä suhtautuu kiusaamiseen - tai jotain muuta. Toinen vaihtoehto on, että jos haluat, mulla on ykkösluokalla aloittava hahmo Mona Wildwood, jonka kaa vois kehitellä ropee :) Kumman peliseura kiinnostaisi enemmän? Shanietta on murtunut vitosluokkalainen Serdaigle ja Mona ykkösluokkalainen Pouffsouffle (enemmän tietoo tietysti kyseisten hahmojen alueella!).
Shanietta Kei
Oppilas

Paluu Lukuvuosi 2016-17