Tuvanjohtajien paikkoja vapaana

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Tuvanjohtajien paikkoja vapaana

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 27 Heinä 2016, 00:02

Hei, kaikki henkilökunnan jäsenet!

Lukukaudelle 2016-2017 on kaksi tuvanjohtajan paikkaa vapaana: Gryffondorille ja Cerfeurille. Muiden tuvien tuvanjohtajat jatkavat tehtävissään samalla tavalla kuin viime lukukautenakin.

Jos olet kiinnostunut jomman kumman tuvan tuvanjohtajuudesta, laita minulle foorumilla yksityisviestiä. Perustele, miksi olisit juuri sopiva kyseisen tuvan tuvanjohtajaksi. Tuvanjohtajien tehtäväkuvauksen löydät täältä, jonka lisäksi voidaan suunnitella jotain muuta tehtävää esimerkiksi ylläpitoon liittyen. Kaikki opettajat ja muut henkilökunnan jäsenet voivat toimia tuvanjohtajina.

Jos hakemuksia tulee useita, niiden seasta valitaan tulevat johtajat. Toivottavasti kiinnostuneita löytyisi.
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Re: Tuvanjohtajien paikkoja vapaana

ViestiKirjoittaja Stéphan Moreau » 27 Heinä 2016, 09:29

Stéphanin tahtoisin Gryfondoriin tuvan johtajaksi (jos nyt joskus saisin sen esittelyn (oon jo kerran poistanu sen (I'm best (minä olen paras))))
Stéphan Moreau
Opettaja

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 27 Heinä 2016, 09:38

Stéphan Moreau kirjoitti:Stéphanin tahtoisin Gryfondoriin tuvan johtajaksi (jos nyt joskus saisin sen esittelyn (oon jo kerran poistanu sen (I'm best (minä olen paras))))

"Jos olet kiinnostunut jomman kumman tuvan tuvanjohtajuudesta, laita minulle foorumilla yksityisviestiä. Perustele, miksi olisit juuri sopiva kyseisen tuvan tuvanjohtajaksi."

Lisäksi sinulla on oppilashahmo kolmessa muussa tuvassa, joten et voi saada oikeuksia Gryffondorin tupaan. Miltä Cerfeurin tuvanjohtajuus kuulostaisi?
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Mila Molina
Opettaja

ViestiKirjoittaja Bella Whitley » 27 Heinä 2016, 14:10

Bella olisi kiinnostunut olla Gryffondorin tuvanjohtaja :3
Bella Aurora Whitley (24): Taikajuomien opettaja. Huumorintajuinen ja hauska, mutta osaa laittaa oppilaat kuriin tahtoessaan.
Bella Whitley
Opettaja

Opetettava aine: Taikaliemet ja -juomat

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 06 Elo 2016, 19:23

Gryffondorin ja Cerfeurin tuvanjohtajaksi voi hakea vielä 21. elokuuta saakka. Päätän sen jälkeen minulle yksityisviestin lähettäneiden henkilökunnan jäsenten joukosta kyseisille tuville uudet johtajat. Etusijalla ovat ne hahmot, joiden pelaajalla ei ole ennestään tuvanjohtajahahmoa. Kaikki voivat kuitenkin ilmoittautua tuvanjohtajaehdokkaaksi.
Mila Molina
Opettaja

Paluu Lukuvuosi 2016-17