// Peliin odotetaan Rebecca Hope, Mila Molinaa ja minua. Muista ei oteta tällä kertaa mukaan. Tarkempi ajankohta sovitaan myöhemmin//
Kävelin salien välillä viinilasi kädessäni. Olin saanut sen joltain täysi-ikäiseltä pojalta jota en tuntenut. Katsoin arvostelvasti ruokasalissa muitten tyttöjen mekkoja ja rotesin että oma mekkoni kuului illan kaunempiin mekkoihin. Välillä professorit kävelivät edetäni eivätkä huomanneet minua. Ainoa kerta kun olin ollut täällä ongelmissa oli ollut pikku jouluissa jossa professori Molina huusi minulle koska kaasuin. Tämän illan tavoite oli siis päätyä ongelmiin, saada uusia ystäviä ja juhlia. Tiesin että minulla tuli olemaan huomenna aamulla ihan sairaan huono olo, mutten välittänyt siitä. Yhtäkkiä joku minua ehkä vuoden nuorempi tyttö tönäisi minua vahingossa, joten tönäisin hänet takaisin.
Hetken päästä kävelin saman pojan luo. Hän vilkaisi minua ja tiesi jo mitä halusin joten hän meni hakemaan minulle lasin viiniä ja boolia. Veikkaan että hän halusi että jätän hänet rauhaan. Kävelin rauhallisesti salin seinustalla olevalle tuolille ja istuiduin siihen.