Jutustelua ja ihastumisia

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Jutustelua ja ihastumisia

ViestiKirjoittaja London Morel » 02 Loka 2016, 22:12

Osallistujat: London Morel & Rebecca Hope
Juoni: 29.9. n. klo 19:00 -> (IRL 5.9.2016)
Osana lemmenjuomaskandaalia. London ja Rebecca törmäävät käytävällä sattumalta toisiinsa. Rebecca oli hetki sitten juonut lemmenjuomalla saastunutta vettä ja ihastuu Londoniin. Keskustelua ja jännittävien totuuksien kertomista.
Nimi, tupa ja pelitunnit: London Morel, Cerfeur, melkein tunti

[19:09] <Rebsukaaa> *Kävelee kohti vessaa*
[19:09] <Rebsukaaa> *Täyttämään juomapullon*
[19:09] <London> *On astelemassa valvojaoppilaiden huoneesta jonnekin päin linnaa*
[19:10] <Rebsukaaa> *Täyttää juomapullon ja ottaa pienen kulauksen*
[19:10] <Rebsukaaa> *Kävelee ulos vessasta*
[19:11] <London> *On astelemassa poikien vessan suuntaan aikomuksena käydä pissalla*
[19:12] <London> *Astelee käytävää eteenpäin*
[19:12] <Rebsukaaa> *on päässyt ulos vessasta
[19:13] <Rebsukaaa> *kävelee käytävää eteenpäin*
[19:13] <London> *Kääntyy seuraavasta käytävästä oikealle ja ennen kuin pääsee vessoille asti, näkee edessään tutun tyypin*
[19:13] <Rebsukaaa> *Huomaa Londonin*
[19:14] <Rebsukaaa> *Tuntee oudon tunteen*
[19:14] <London> *Huomaa Rebecan* Moi, Rebe!
[19:14] <Rebsukaaa> Moi *Kietoo kätensä Londonin käsivarren ympärille*
[19:15] <London> *Hämmästyy, koska Rebe ei yleensä käyttäydy noin* Oho! Mitäs sulle kuuluu? *virnistä*
[19:15] <Rebsukaaa> Hyvää
[19:16] <London> Mullekin *vastaa*
[19:16] <Rebsukaaa> Kiva *Päästää irti Londonin käsivarresta*
[19:17] <London> Ootko minne menossa? *kysyy seuraavan kysymyksen ja virnistää taas*
[19:18] <Rebsukaaa> Én oikein minnekkään. Kävin hakemassa vettä mun juomapulloon
[19:18] <London> Ootko menossa huispaamaan? *kysyy taas yhden kysymyksen ja virnistää jälleen kerran*
[19:19] <Rebsukaaa> Vois mennä *Hymyilee*
[19:20] <Rebsukaaa> Tai emmää taho. Pitäs hakee luuta
[19:20] <Rebsukaaa> *Takertuu taas Londonin käteen*
[19:21] <London> Voitais mennä joku päivä huispaa, tänää en varmaan kerkee ku on muuta *vastaa ja ihmettelee taas tytön tarkertumista*
[19:21] <Rebsukaaa> Okei
[19:23] <London> Oota sekka, käyn tuolla... *sanoo ja poikkeaa nopeasti poikien vessaan*
[19:24] <Rebsukaaa> Okei *On vähän kummastunut*
[19:24] <London> *Saapuu takaisin* No, tehhäänkö jotain kahestaan vai onko sulla jonneki kiire?
[19:25] <Rebsukaaa> Ei mul oo mitään kiirettä minnekkään *Hymyilee*
[19:25] <London> *Tykkää Reben hymystä* Mitä haluisit tehhä?
[19:26] <Rebsukaaa> En tiiä. Mut London
[19:27] <Rebsukaaa> *Nousee varpailleen*
[19:28] <Rebsukaaa> *Suutelee Londonia*
[19:28] <London> *Hämmästyy, eikä tiedä hetkeen mitä tehdä tai sanoa* OMG Rebe, mitä toi oli? *sanoo ja virnistää perään*
[19:29] <Rebsukaaa> *Ja nyt, hyvät naiset ja herrat, lemmenjuoman vaikutus lakkaa XD*
[19:29] <Rebsukaaa> *Räpyttelee silmiään*
[19:29] <Rebsukaaa> Mitä mä? *Muistaa ja muuttuu tulipunaiseksi*
[19:29] <Rebsukaaa> *Mitä mä just tein?*
[19:30] <London> *Huomaa kuinka Rebecca punastuu ja naurahtaa* Siis, se oli oikein kivaa, mutta.. ei sun tapaista? *London sanoo*
[19:30] <Rebsukaaa> Eiks vettäkään voi juoda ilman että sekoaa!?
[19:30] <Rebsukaaa> *Painaa kasvot käsiinsä*
[19:31] <London> Ooks varma, ettet juonu tuliviskiä tai muuta..? *kysyy naurahtaen*
[19:31] <Rebsukaaa> Emmää tiiä *mumisee*
[19:31] <Rebsukaaa> Hanavett' mä oon pelkästään juonu...
[19:31] <Rebsukaaa> Ääh
[19:32] <London> *Rebe vaikuttaa vähän poissaolevalta tai muuten erilaiselta* Okei... ehkä sä sitten oot vaan ihastunu muhun *heittää puoliksi vitsillä*
[19:32] <London> *Tai oikeastaan kokonaan vitsillä*
[19:32] <Rebsukaaa> Ehkä. Tai sit vedes oli jtn lemmenjuomaa tai jtn
[19:33] <Rebsukaaa> Kyl sä oot siihe ihastunu *Pieni ääni sanoo päässä*
[19:34] <London> *Naurahtaa tytön hassulle jutulle* Tuskin. Minkäs mä voin, että oon näin vetävä jätkä *sanoo ja iskee silmää*
[19:37] <Rebsukkaaa> Ehkä mä oon ihastunu suhun *Punastuu uudelleen ja kohottaa katseensa*
[19:39] <London> *Yllättyy kuullessaan tytön sanat* Aaah... *sanoo ja miettii, mitä sanoisi seuraavaksi* Tosi kiva kuulla :)
[19:40] <Rebsukkaaa> Oikeest...? mut siis... Ääh *Pussaa Londonia poskelle*
[19:41] <London> *Yllättyy vielä enemmän, kun huomaa taas Reben pussaavan häntä* Mäki pidän susta tosi paljon *London kertoo tunteensa. Hän ei ole ihan varma, onko ihastunut, mutta ainakin Rebecca on potentiaalinen ihastuttava henkilö*
[19:41] <Rebsukkaaa> Oikeest? *Okei mitä?*
[19:42] <London> Tottakai, enhä mä sulle valehtelis *vastaa ja hymyilee*
[19:43] <Rebsukkaaa> Et sä kai *Hymyilee vähän vaisusti*
[19:44] <London> Mä oon maailman luotettavin tyyppi *sanoo ja virnistää, tökkäisee Rebeccaa leikkisästi*
[19:44] <Rebsukkaaa> Aivan varmasti *Virnistää takasin*
[19:45] <London> Se on totta *virnistää* Millon mentäs huipaamaan? *vaihtaa hienosti aihetta*
[19:46] <Rebsukkaaa> Ihan millon sulle käy *Hymyilee taas sitä hymyä josta London tykkää*
[19:46] <Ruthie> *veri lespian thoughts*
[19:47] <London> *Pitää Rebecan hymystä toooosi paljon* No vaik huomen?
[19:47] <Rebsukkaaa> Okei *Hymyilee yhä*
[19:49] <London> Vaik heti aamul, voitais taas harjotella jotai liikkeitä *ehdottaa*
[19:50] <Rebsukkaaa> Mulle käy *Hymy*
[19:51] <London> *Katselee Rebeccaa ja hymyilee*
[19:52] <London> *Virnistää Rebecalle*
[19:52] <London> *Näyttää Rebecalle kieltä*
[19:55] <Rebsukkaaa> *Virnistää*
[19:57] <London> *Ei huomaa Ruthia, koska katselee Rebeccaa, eikä edes tiedä näkisikö Ruthia, jos katsoisi muualle, koska Ruth saattaa olla myös väärällä käytävällä*
[19:59] <Rebsukkaaa> *Naurahtaa*
[20:00] <London> *Naurahtaa myös*
[20:05] <London> Noh... mutta nähhään sit huomen viimeistään? Taijan poiketa kirjastossa. En siis mikään hikke todellakaan oo, vaan mun pitää käyä kattoo vaan yks juttu *sanoo tytölle ja naurahtaa*
[20:05] <Rebsukkaaa> Okei *Naurahtaa myös* munki pitäs joskus käyä kirjastossa mut nyt en taida jaksaa
[20:05] <Rebsukkaaa> Nähdään *Hymyilee*
[20:06] <London> Joo, nähhään! *sanoo, hymyilee, virnistää ja naurahtaa, ja suuntaa kohti kirjastoa*
[20:06] <Rebsukkaaa> *Hymyilee ja kävelee toiseen suuntaan*
[20:07] <Rebsukkaaa> *On juomassa uudeleen juomapullosta mutta muuttaakin mielensä ja heittää pullon laukkuun*
London Morel (27): Huolettoman elämäntyylin omaava, itsevarma ja menevä naistenmies. Rakastaa huispausta.
Muut hahmoni: Mila Molina, Ronja Blomroos & Michelangelo Pele
London Morel
Alumni

Tupa: Cerfeur

Re: Jutustelua ja ihastumisia

ViestiKirjoittaja Lily-Bella Davies » 02 Loka 2016, 22:46

Aawwss, Rebe on ihana <3 Mutta London ei ole... Eiku mitä?
Lily-Bella Davies (15): Taiteellinen ja kunnianhimoinen, 5-luokkalainen serpentardtyttö. Teräväkielinen ja fiksu lukutoukka.

Muut hahmoni: Cerinna Crèin (28), Effie Solender (20) ja Alisha Marshall (16)
Lily-Bella Davies
Oppilas

Tupa: Serpentard

Re: Jutustelua ja ihastumisia

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 10 Maalis 2017, 12:49

London Morel, Cerfeur: 3 p
Rebecca Hope, Serdaigle: 3 p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Lukuvuosi 2016-17