Elliot kaipailee pelejä

Lukuvuoden 2016-17 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Elliot kaipailee pelejä

ViestiKirjoittaja Elliot de Rohan » 24 Elo 2016, 15:55

Eli tosiaan jonkinlaista peliä olisi kiva saada aikaiseksi Elliotilla. Jotta pelin suunnittelu sujuisi kätevästi, olen jo valmiiksi miettinyt muutamia mahdollisia ideoita pelille. (Elliotin esittely)

1) Junapeli. Koska Elliot aloittaa kotiopetuksen jälkeen Châteussa uutena oppilaana, olisi hauskaa, jos poika kohtaisi jo junassa muita oppilaita. Junapeli voisi minun puolestani olla joku ihan tavallinen juttelu& tutustumispelikin, kun en sellaista ole pelannut pitkään aikaan. Joku dramaattisempikin peli käy vaikka Elliot ei taidakaan olla kovin dramaattinen henkilö (ainakaan ulkoisesti tai useimmiten).

2) Peli liittyen lemmenjuomaskandaaliin. Tuolla lemmenjuomaskandaalin juonitopicissa ilmoittelinkin jo yleisesti, että kaikki hahmoni ovat käytettävissä, mutta siis tämä on myös mahdollinen vaihtoehto pelille. Elliot voi minun puolestani olla niin lemmenjuoman juoja kuin myös keinotekoisen rakkauden kohde.

3) Kaksintaisteluharjoitusta. Elliot on jo pitkään halunnut opetella kaksintaistelemaan paremmin, ja hän olisi varmasti kiinnostunut harjoittelemaan sitä, jos sopiva harjoittelukumppani löytyy. Kenenkään tuntemattoman kanssa Elliot ei kuitenkaan mieluusti harjoituksiin ryhdy, joten tässä pelissä olisi hyvä, että sovimme hahmojenne tuntevan edes jollain asteella entuudestaan.

4) Kirjastopeli. Elliot on hyvin tiedonhaluinen, ja aina etsimässä uutta tietoa kiinnostuksensa kohteista. Kaikki pojan kiinnostuksen kohteet eivät kuitenkaan aina ole kovin soveliaita vaan Elliotia kiinnostavat mm. pimeyden olennot ja historialliset henkilöt, joihin liittyy synkkiäkin asioita. Elliot voisi siis olla etsimässä johonkin tämän tyyppiseen asiaan liittyvää tietoa ja joku kiinnittää tähän huomiota (hahmon suhtautumisesta riippuen joko syyttävästi tai kiinnostuneesti, jälkimmäisen tapauksen kohdalla Elliot saattaa uskaltautua avautumaan mielipiteistään). Molempien hahmone jakaessa tämä mielenkiinnon kohde, myös Elliot voi olla myös se joka tulee juttelemaan.

Jos on jotain muuta ideaa, niin saa tietysti ehdottaa! Ja tosiaan myös pelit, joissa hahmoilla on valmiiksi ollut jo jonkinlainen (hyvä tai huono) kohtaaminen sopivat mainiosti.
Rauhallinen ja miellyttävää seuraa oleva poika Serdaiglesta, jolla on monimutkainen mieli ja ainakin omasta mielestään paljon annettavaa maailmalle

Kuva

I'm bigger than my body
I'm colder than this home
I'm meaner than my demons
I'm bigger than these bones

(Muita lapsiani ovat Inés Ortega, Louis Caldwell ja Matthieu Valentine :P)
Elliot de Rohan
Oppilas

Tupa: Serdaigle

Re: Elliot kaipailee pelejä

ViestiKirjoittaja Park Eun Ji » 24 Elo 2016, 17:02

Sopisiko Eun Ji roolipeliseuraksi? Tyttö on tosiaan vuoden vanhempi, mutta uskoisin että koska kummatkin ovat Serdaiglessa, nämä voisivat tulla hyvin toimeen. Lisäksi minulla on jäänyt tytöllä pelaaminen vähän vähäiseksi... :D

Jos yhdessä pelaaminen sopii, minun mielestäni mielenkiintoisimpia saattaisivat olla junapeli tai kaksintaistelemisen opettelu. Eun Ji ei ehkä suoranaisesti ole kiinnostunut kaksintaistelusta, ei ainakaan yhtä paljon kuin Elliot, mutta yleisessä mielessä tyttö nauttii uuden oppimisesta ja varsinkin käytännöllisten taitojen hiomisesta.
6. luokkalainen serdaigletyttö, joka omistaa terävän pään ja terävän kielen.

Hahmoni: Sharnee Ispahan, GryffondorPark Eun Ji, SerdaigleAnna Pretre, PouffsouffleSalena Bloke
Park Eun Ji
Oppilas

ViestiKirjoittaja Rebecca Hope » 24 Elo 2016, 18:49

Pääsisikös Rebekin mukaan :3 Minusta junapeli olisi ihan kiva (Olen kyllä sopinut toisenkin junapelin mutta ehkä saan järjestettyä kaiken jotenkin järkevästi :'D)
Rebecca Hope

ViestiKirjoittaja Elliot de Rohan » 25 Elo 2016, 17:23

Niin Eun Ji kuin Rebeccakin käyvät peliseuraksi oikein hyvin! Minun puolesta voidaan pelata vaikka tuo junapeli kolmestaan tai sitten vaihtoehtoisesti voin pelata erilliset kaksinpelit kummankin kanssa. Mitä mieltä olette?
Rauhallinen ja miellyttävää seuraa oleva poika Serdaiglesta, jolla on monimutkainen mieli ja ainakin omasta mielestään paljon annettavaa maailmalle

Kuva

I'm bigger than my body

Elliot de Rohan
Oppilas

ViestiKirjoittaja Park Eun Ji » 25 Elo 2016, 22:15

Minä itse pidän enemmän kaksinpeleistä, mutta toki jos Rebecca haluaa pelata kolmestaan, sekin käy hyvin :)
6. luokkalainen serdaigletyttö, joka omistaa terävän pään ja terävän kielen.

Hahmoni: Sharnee Ispahan, GryffondorPark Eun Ji, SerdaigleAnna Pretre, PouffsouffleSalena Bloke
Park Eun Ji
Oppilas

ViestiKirjoittaja Gabrielle Blue » 19 Syys 2016, 21:30

Haluaisitko pelata lemmenjuomaskandaaliin liittyvän pelin. Gabrielle on Pouffsouffle ja kolmosella. Ketä hahmoistasi haluaisit tarjota.?
Gabrielle Blue
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Opal Calypso » 23 Syys 2016, 16:24

Opal olisi taatusti halukas :D Tuo kaksintaistelupeli kuulostaa mukavalta tai mahdollisesti kirjastopeli. Ei tietenkään haittaa jos et viitsi uutta peliä eää ottaa :D aika vanha tämä hakemus ja muutenkin olet saanut jo paljon pelitarjouksia :) Tästä pääset lukemaan Opalin tiedot; http://chateau2004.foorumi.eu/viewtopic.php?f=497&t=2100&p=13402#p13402
Mystinen ja hyväsydäminen, 15vuotias Opal Pouffsoufflesta
Opal Calypso
Oppilas

ViestiKirjoittaja Elliot de Rohan » 23 Syys 2016, 17:12

Rebecca ei ainakaan vielä näytä vastanneen mitään, joten voinemme pelata kaksinpelin Eun Ji'n kanssa, mikäli siis edelleen olet kiinnostunut peliseurasta :D Pelaillaanko siis vaikka junapeli?

Pelaan mielelläni lemmenjuomaskandaaliepelin kanssasi, Gabrielle. Haluatko pelata Elliotin kanssa, vai jonkun muun hahmoni? Kenelläkään hahmoistani en ole sopinut vielä mitään peliä.

Myös Opalin seura kelpaa hyvin! Pelejä ei ole liikaa, kun yhtäkään ei ole vielä edes aloitettu heh :D Minulle sopii niin kaksintaistelupeli kuin kirjastopelikin. Laitan sinulle yksäriä niin voidaan juonia tarkemmin!

Kuva

I'm bigger than my body

Elliot de Rohan
Oppilas

ViestiKirjoittaja Gabrielle Blue » 23 Syys 2016, 21:09

Olisin kiinnostunut pelaamaan Louisin kanssa. Jos tämä siis sopii. Sovitaanko ajankohdasta ja juonesta yksitysviesteillä?
Gabrielle Blue
Oppilas

ViestiKirjoittaja Louis Caldwell » 23 Syys 2016, 21:19

Sopii! Laitan yksäriä :)

Seikkailunhaluinen ja lojaali, mutta myös hieman hemmoteltu neljäsluokkalainen huispausintoilija Pouffsoufflesta. (Muut hahmoni: Inés Ortega ja Matthieu Valentine
)
Louis Caldwell
Oppilas

Seuraava

Paluu Lukuvuosi 2016-17